Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Τα οφέλη για την υγεια σας αν βάλετε τη Γιογκα στο καθημερινό σας πρόγραμμα – Πώς μπορεί να γίνει και τι μπορεί να μας δώσει
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η καθημερινή πρακτική της γιογκα για ανδρες και γυναικες έχει άμεση επίδραση στην υγεια, αν και όχι με την παραδοσιακή έννοια.

Στην πραγματικότητα, η γιογκα είναι γνωστό ότι συμβάλλει στη φυσική μείωση του αγχους και κατ’ επέκταση στην άνοδο της ψυχολογιας.

Η γιογκα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για την καταπολέμηση της αποθήκευσης λίπους ειδικά σε σώματα που αποθηκεύουν πολύ εύκολα.    



Κάνει καλό στην υγεία  

Η Γιόγκα είναι αποτελεσματική επειδή μειώνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες.

Επίσης, αυξάνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

Είναι μια φυσική ώθηση για τον οργανισμό να καίει τους υδατάνθρακες που καταναλώνονται για ενέργεια αντί να τους αποθηκεύει ως λίπος.

Επιπλέον, η γιόγκα μπορεί να σφίξει τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, τα πόδια και τα χέρια.

Τα αποτελέσματα είναι συχνά ορατά σε μόλις 3 έως 4 εβδομάδες.     

           

Ενώ οι περισσότερες μορφές της γιόγκα δεν παράγουν αποτελέσματα καύσης θερμίδων παρόμοια με την αερόβια άσκηση, βοηθάει πραγματικά να καούν τα περιττά κιλά.

Η γιόγκα έχει τη δυνατότητα να σας κάνει να κινείστε συνεχώς.

Με αυτόν τον τρόπο αυξάνει τη ροή της κυκλοφορίας του αίματος, ενισχύει τα επίπεδα των λιπιδίων του αίματος και αλλάζει τη διάθεσή σας προς το καλύτερο.   


Η γιόγκα είναι αποτελεσματική και ως πρόγραμμα εκγύμνασης.

Για να επιτευχθούν τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να ελαττώσετε την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη.

Έτσι μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα των θερμίδων που καίτε κάθε μέρα μέσω της άσκησης.     

Εννέα βήματα για τη γιόγκα ώστε να σας βοηθήσει περισσότερο:     


Εκτελέστε τη γιόγκα χωρίς να βλέπετε σε καθρέφτη.
Αντί αυτού δώστε έμφαση στην αίσθηση της εμπειρίας αντί να παρακολουθείτε την εξωτερική απόδοση.     


Εκτελέστε τη γιόγκα για να αποκτήσετε μια αίσθηση της κίνησής σας.
Παρατηρήστε και νιώστε ακόμη και τις πιο μικρές από αυτές.          


Κάνετε τη γιόγκα στο τόπο όπου αισθάνεστε τη μεγαλύτερη πρόκληση χωρίς να κατακλυστείτε από την εμπειρία.
Αυτό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε την ικανότητα να διευρύνετε τα όρια της εμπειρίας σας μακρύτερα κάθε φορά που θα ασκείστε.  


Αναγνωρίστε ότι θα πρέπει να ξεκουραστείτε τη στιγμή που θα αισθάνεστε κουρασμένοι.
Μην πιέζετε τον εαυτό σας να συνεχίσει αν δεν το νιώθετε.

Μόνο έτσι θα έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα κάθε φορά.    


Χρησιμοποιήστε εποικοδομητική ομιλία με τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της συνεδρίας γιόγκα.
Μην ξεχνάτε να αναπνέετε.

Επαινέστε τον εαυτό σας για τυχόν νέους στόχους που πιάσατε.    


Εκτελέστε τις ασκήσεις γιόγκα πιστά.
Αν τις εκτελείτε στο σπίτι, προγραμματίστε μια συγκεκριμένη ώρα και μέρα και επιμείνετε στους στόχους σας.

Αν πάλι κάποια μέρα δεν τα καταφέρετε, δεν πειράζει, προσπαθήστε να κάνετε γιόγκα αμέσως μόλις τελειώσετε ότι κάνετε και νιώθετε πως είστε έτοιμοι.     


Κατανοήστε ότι εργάζεστε με ένα άλλο επίπεδο πειθαρχίας.
Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει υπομονή, ευγένεια, σοφία και ευγνωμοσύνη.

Εκτός αυτού θα έχετε το σώμα σας σε φόρμα.    


Σκεφτείτε την εύρεση ενός συμβούλου γιόγκα σε βίντεο ή σε μια τάξη.
Αυτό θα σας παρέχει μια πιο επαγγελματική καθοδήγηση, μια καλύτερη ισορροπία, σταθερότητα και ηρεμία κατά τη διάρκεια της γιόγκα.


Έτσι θα έχετε ποικιλία και θα κάνετε πολλές διαφορετικές ασκήσεις κάθε φορά.     


Νιώστε την αλλαγή που συμβαίνει μέσα σας, εκτός από την εξωτερική αλλαγή στο σώμα σας.
Χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε στόχο έχετε κατά τη διάρκεια της γιόγκα για να δημιουργήσετε ένα καλύτερο εαυτό.  


Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι μια συνεδρία γιόγκα μπορεί να σας εμπνεύσει για να βρείτε την ισορροπία που χρειάζεται για να παραμείνετε υγιείς.

Στην πραγματικότητα, αυτή η ισορροπία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε πτυχή της ζωής σας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής της διατροφής σας με υγιεινά τρόφιμα και την ελαχιστοποίηση των κακών συνηθειών όπως το κάπνισμα ή την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.  


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Καροτενοειδη τροφες: Τι είναι τα καροτενοειδή τροφιμα; Τι κάνoυν στην υγεια και στο σώμα μας; Που βρίσκονται;

Τι είναι η Καλεντουλα; Πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι για την υγεια μας και πού συνήθως μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε;

Τι μπορούμε να κάνουμε για τον πονο της πλατης ώστε να καλυτερέψει η υγεια μας και να σταματήσουμε να πονάμε

Αλλεργια στα φιστικια – Πόσο επικίνδυνη είναι για την υγεια εκείνων που την έχουν και τι πρέπει να προσέχουν

Υγιείς συνήθειες για τις σημαντικότερες σχέσεις σας για να είναι καλή η υγεια σας και η σχεση μας μαζί – Τι πρέπει να προσέχετε

Πώς οι φρεσκοι πρασινοι χυμοι και ροφηματα μπορούν να βοηθήσουν την υγεια του οργανισμού μας γενικότερα – Τι περιλαμβάνουν;
 

           


           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η