Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ασκηση Πιλατες, φυσική κατάσταση και ομορφια – Πώς μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσουμε ευέλικτο το σωμα μας και κυρίως τους κοιλιακους μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας παρόλο που το Πιλατες θεωρείται ως μια ασκηση που βοηθά στην τόνωση των μυών και κυρίως των κοιλιακών αλλά και στην απώλεια βαρους, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για με τη μορφή στης ολιστικης προσέγγισης, που περιλαμβάνει την επίτευξη συναισθηματικης και πνευματικης ευεξίας.

Το Πιλατες, το πνευματικό παιδί του Τζόσεφ Πιλατες, περιγράφεται ως μια καθημερινό πρόγραμμα ή ένα σύστημα φυσικής κατάστασης.

Το Πιλατες είναι πλέον μια πολύ δημοφιλής μορφή γυμναστικής που ακολουθείται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.





           

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το Πιλάτες: 

Τι θα καταφέρω αν ασκούμαι με Πιλάτες;

Το Πιλάτες είναι ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής.

Μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτό το μάθημα, αν θέλετε να αυξήσετε την ευελιξία στο σώμα σας και να βελτιώσετε τη στάση σας.

Σε περίπτωση που είστε γυμναστής ή χορευτής, αυτό θα ήταν εξαιρετικά ωφέλιμο για σας, καθώς το Πιλάτες αυξάνει τη δύναμη, χωρίς να αναπτύσσει ογκώδεις μυς.



Είναι χρήσιμο για την αύξηση ευκινησίας και ισορροπίας  

Ταυτόχρονα, είναι αποτελεσματικό για την προστασία σας από ανεπιθύμητους τραυματισμούς.


Το Πιλάτες είναι εξίσου χρήσιμο για την ενίσχυση της πλάτης και της σπονδυλικής σας στήλης, και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Επιπλέον, δεδομένου ότι το Πιλάτες ακολουθεί τις αρχές του κεντραρίσματος και της συγκέντρωσης, όχι μόνο η σωματική σας διάπλαση αποκομίζει οφέλη από αυτό, αλλά μπορείτε να αναπτύξετε ψυχική δύναμη.

Το Πιλάτες είναι αποφασιστικής σημασίας για την ανακούφιση του στρες, καθώς και του άγχους.



Μπορούμε να εφαρμόσουμε το Πιλάτες σε περίπτωση που έχουμε πρόσφατο τραυματισμό;

Μπορείτε να εξασκηθείτε με το Πιλάτες, αν έχετε τραυματιστεί πρόσφατα.

Ανεξάρτητα από την ηλικία, ένα πρόσφατο τραυματισμό, ή τη φυσική κατάσταση μπορείτε να επιλέξετε το Πιλάτες. Απλά θυμηθείτε, είναι καλύτερα να έρθετε σε επαφή με ένα αξιέπαινο εκπαιδευτή Πιλάτες, που θα μπορούσε να σας βοηθήσει με τις κινήσεις, και επίσης να τροποποιήσει το πρόγραμμα σας, προκειμένου να αποφευχθεί η πίεση της περιοχής που έχει τραυματιστεί πρόσφατα.

Μάλιστα, πρόσφατες μελέτες αποδεικνύουν ότι το Πιλάτες είναι χρήσιμο για την αποκατάσταση τραυματισμών.

Ο εκπαιδευτής σας πρέπει να διασφαλίσει ότι αυτές οι κινήσεις έχουν μικρότερη επίπτωση, αλλά την ίδια στιγμή, έχουν σχεδιαστεί για να ανακτήσουν την κινητικότητα και να ενθαρρύνουν τη νευρομυϊκή επανεκπαίδευση.



Τί πρέπει να φοράτε για την τάξη του Πιλάτες;

Δεν χρειάζονται συγκεκριμένα ρούχα για το μάθημα του Πιλάτες.


Μπορείτε να φορέσετε τα συνήθη ρούχα που νιώθετε άνετα για να γυμνάζεστε, όταν πηγαίνετε για το μάθημα Πιλάτες. Μπορείτε επίσης να φορέσετε ρούχα που προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε ενώ πηγαίνετε για μάθημα γιόγκα ή στο γυμναστήριο. Ωστόσο, οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτές Πιλάτες προτιμούν εφαρμοστά ρούχα, ώστε να μπορούν να ελέγχουν αν κάνετε τις σωστές κινήσεις και να σας βοηθήσουν σε περίπτωση που δεν τα κάνετε σωστά.


Ο απαραίτητος εξοπλισμός για να εφαρμόζετε το Πιλάτες

Αρχικά, το Πιλάτες περιελάμβανε μόνο ασκήσεις με το στρώμα.


Ωστόσο, μαζί με το πέρασμα του χρόνου, κάποιος απλός εξοπλισμός έχει εισαχθεί, που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτευχθούν οι στόχοι σας καθώς και οι αρχές του Πιλάτες.

Μερικοί από αυτούς τους στόχους είναι
η αντίσταση, η ευθυγράμμιση, ο έλεγχος και η ευελιξία. Κάποιοι ευρέως χρησιμοποιούμενοι εξοπλισμοί του Πιλάτες είναι η σκάλα
Barrel, η καρέκλα Combo, οι μπάλες και οι δίσκοι, ο μεταρρυθμιστής, το τραπέζι Trapeze και το Springboard.



Πόσες συνεδρίες χρειάζονται για να έχουμε σωστά αποτελέσματα;

Συνήθως, δύο συνεδρίες την εβδομάδα συνιστώνται ανεξάρτητα από το εάν ασχολείστε με μαθήματα σε ομάδες ή σε ατομικές συνεδρίες Πιλάτες.


Μπορούμε να μάθουμε το Πιλάτες από τα βίντεο;

Αν και μπορείτε να μάθετε αυτές τις ασκήσεις από το βίντεο, μπορείτε να αποτύχετε να τις εκτελέσετε σωστά.

Είναι καλύτερο να προσλάβετε πιστοποιημένους εκπαιδευτές, προκειμένου να σας βοηθήσουν με αυτές τις ασκήσεις.


Τι πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτής Πιλάτες;

Η διάρκεια καθώς και η ποιότητα της εκπαίδευσης πρέπει να ληφθεί υπόψη, εάν ψάχνετε για εκπαιδευτή Πιλάτες.

Ακόμα και αν ένας εκπαιδευτής έχει την άδεια, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλά εκπαιδευμένος.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί είναι κατά πόσον ο εκπαιδευτής μπορεί να αλλάξει τις ασκήσεις Πιλάτες, σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Θρέψτε τα μαλλια σας με οργανικες και φυσικές θεραπειες γιατί η ομορφια των μαλλιων σας το αξίζει

-
Ευεργετικά φρουτα για την ομορφια, τη διαιτα και την καλή σας διατροφη ενώ παράλληλα ενισχύετε τον οργανισμο σας – Ποια και πώς βοηθάνε

-
Πώς να αποφύγετε τη χαλάρωση του δέρματος στο σωμα σας κατά τη διάρκεια του αδυνατισματος για να μην χάσει τη λεία ομορφια του

-
Μήπως μετά από οποιαδήποτε διαιτα κι αν έχετε δοκιμάσει παίρνετε πίσω σχεδόν αμέσως τα κιλα που χάσατε;


 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η