Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μήπως μετά από οποιαδήποτε διαιτα κι αν έχετε δοκιμάσει παίρνετε πίσω σχεδόν αμέσως τα κιλα που χάσατε;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστασία Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πόσο συχνό είναι το φαινόμενο να κάνουμε μια διαιτα για να διατηρήσουμε ή και για να βελτιώσουμε την ομορφια μας και σε σύντομο χρονικό διάστημα παίρνουμε πίσω όλα τα κιλα που χάσαμε και με το παραπάνω; Το γεγονός ότι σκέφτεστε μόνιμα αυτό που δεν επιτρέπεται να τρώτε όλη μέρα, το καταστρέφει, και, μακροχρόνια, καταστρέφει την αυτοπεποίθησή σας.

Μόλις μπείτε στο παιχνίδι του γιογιό συνδρόμου είναι πολύ δύσκολο να βγείτε καθώς μπορεί να πάρετε και ακόμα περισσότερα κιλά από αυτά που χάσατε. Μήπως δεν θα πρέπει να κάνετε διαιτες που βγαίνουν από τις καθημερινές σας συνήθειες και όταν ξαναμπείτε βρίσκεστε και πάλι στην ίδια κατάσταση.



           

Παρακάτω σας δείχνουμε πώς μπορείτε να το αποφύγετε.

Δεν υπάρχει ιδανικό βάρος!

Καθενας έχει το δικό του, όπως θα διαπιστώσετε.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι να το ανακαλύψετε για να μην βάλετε παραπάνω. Αυτό είναι όλο!



Ξεχάστε τις δίαιτες γιογιό!
Είναι γνωστό ότι αυτές οι δίαιτες προκαλούν ένα χάος στο μεταβολισμό μας.

Αν χάσετε βάρος μόνο για να παχύνετε και πάλι, το σώμα σας θα αρχίσει να χάνει μυς. Στην περίπτωση που θα συνεχίσετε τις δίαιτες γιο-γιο το σώμα σας θα αρχίσει να λειτουργεί όλο και πιο αργά, επομένως θα χάνετε βάρος όλο και πιο δύσκολα. Εάν δεν έχετε ήδη ανησυχήσει, σας λέμε ότι τα εκείνοι που ακολουθούν δίαιτες γιογιό έχουν υψηλό κίνδυνο καρδιακών παθήσεων ή οστεοπόρωσης, αλλά και άλλες παθήσεις που προκαλούνται από τη μείωση της διατροφικής πρόσληψης. Εξίσου δυσάρεστο είναι το γεγονός ότι αυτές οι επαναλαμβανόμενες δίαιτες επηρεάζουν τη συναισθηματική σας κατάσταση. Καθώς μετά από κάθε αποτυχημένη προσπάθεια αισθάνεστε πιο απογοητευμένοι, γεμάτοι ενοχές και καταθλιπτική διάθεση και η γνώμη σας για τον εαυτό σας θα χειροτερέψει οπότε δεν θα έχετε κουράγιο να συνεχίσετε τις προσπάθειες.



Πρέπει να αλλάξετε τρόπο διατροφής και όχι μεθόδους δίαιτας
Μόνο όταν θα επιλέξετε μια σωστή διατροφή που ταιριάζει σε σας θα μείνετε στο σωστό βάρος σας για πάντα.

Η σωστή διατροφή θα είναι με τρόφιμα που σας αρέσουν, κάποια που θα μάθετε να τρώτε και με άλλο τρόπο μαγειρέματος και διατροφής από αυτόν που έχετε συνηθίσει. Μπορεί να χρειαστεί να ξεχάσετε τη ζάχαρη, το αλάτι, τα λευκά αλεύρια και να τα αντικαταστήσετε με στέβια, αγκάβε, και με τρόφιμα ολικής άλεσης. Μπορεί να χρειαστεί να ξεχάσετε το τηγάνισμα όλων των τροφών, ακόμα και το τσιγάρισμα, και να συνηθίσετε το βράσιμο, τον ατμό, τον φούρνο ή ακόμα και την ωμοφαγία, με λιγότερο λάδι, βούτυρο ή άλλο λίπος μέσα. Μικρές προσαρμογές μπορούν να κάνουν τη διαφορά.



Ανακαλύψτε το βάρος που θα σας κάνει ευτυχισμένους

Δεν μπορείτε να φάτε κάτι, χωρίς να σκέφτεστε πόσες θερμίδες έχει και πώς θα επηρεάσει τη σιλουέτα σας;

Τότε, σταματήστε να σκέφτεστε και ξεχάστε τελείως το ιδανικό βάρος που ονειρεύεστε να φτάσετε. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας όπως είναι. Δεν χρειάζεται να μοιάζετε στους διάσημους ηθοποιούς και μοντέλα προκειμένου να βγείτε έξω με αξιοπρέπεια. Μπορείτε να μάθετε το ιδανικό φυσικό βάρος σας, υπολογίζοντας τον Δείκτη Μάζας Σώματος: βάρος/(ύψος x ύψος). Παράδειγμα: άτομο με ύψος 1,63 και βάρος 73 κιλά έχει ΔΜΣ=73/(1,632)= 73/2,66=27,45  


Παγκοσμίως η κατηγοριοποίηση για τον ΔΜΣ που υπάρχει είναι:
Όταν το ποσοστό λίπους είναι λιγότερο από 18,5 το άτομο είναι ελλιποβαρές 
Όταν το ποσοστό λίπους είναι από 18,5 έως 24,9 το άτομο έχει φυσιολογικό βάρος
Όταν το ποσοστό λίπους είναι από 25 έως 29,9 το άτομο είναι υπέρβαρο
Όταν το ποσοστό λίπους είναι από 30 και άνω το άτομο έχει παχυσαρκία

Στο παραπάνω παράδειγμά μας το άτομο είναι στην μεσαία κατηγορία και είναι υπέρβαρο.



Τρώτε φρούτα και λαχανικά

Δυστυχώς πολλοί δεν είναι εκπαιδευμένοι σε αυτόν τον τρόπο διατροφής.

Γι’ αυτό και πολλοί από εμάς δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά. Στην πραγματικότητα, αυτό το είδος της υγιεινής διατροφής σας βοηθά να διατηρείτε το βάρος σας χωρίς να χρειάζεται να είστε σε μια ακραία δίαιτα. Εάν είναι πάρα πολύ δύσκολο για σας να τρώτε φρούτα και λαχανικά, ξεκινήστε βάζοντας μπροστά σας κάθε μέρα ένα πιάτο με 2 μήλα, ένα καρότο και μια ντομάτα. Αυξήστε τη μερίδα των "πράσινων βιταμινών" σε ένα μήνα και μην απαρνηθείτε το πιάτο από το γραφείο. Με αυτόν τον τρόπο κάνετε επίσης χρωματοθεραπεία.



Δοκιμάστε ποιες από τις υγιεινές τροφές σας ταιριάζουν
Παρόλα αυτά, δε χρειάζεται να τρώτε μόνο λαχανικά και φρούτα.

Ξαναφτιάξτε ολόκληρο το καθημερινό μενού σας βασισμένο στην αρχή «τρόφιμα, όχι τιμωρία!». Παρατήστε το πρόχειρο φαγητό και τρώτε υγιεινά: δημητριακά, σπόρους, ξηρούς καρπούς και αρχίστε να μαγειρεύετε πιο συχνά. Μαγειρεύοντας το φαγητό ακριβώς όπως σας αρέσει, θα μπείτε λιγότερο στον πειρασμό να τρώτε ανθυγιεινά τρόφιμα. Ένα άλλο κόλπο που θα σας βοηθήσει να κρατήσετε την υγιεινή διατροφή είναι να έχετε όσο μπορείτε ποικιλία στις τροφές, προκειμένου να μην βαρεθείτε τα ίδια και τα ίδια και για να διατηρήσετε την ινσουλίνη σε ένα φυσιολογικό επίπεδο, όπου είναι ο κύριος ένοχος για τις ανεξέλεγκτες επιθυμίες για υδατάνθρακες ή τα γλυκά.



Να αθλείστε, ανεξάρτητα από το είδος του αθλητισμού
Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πολύ τεμπέληδες ή πολύ απασχολημένοι για να σηκωθούν από τον καναπέ, το γραφείο, την καρέκλα.

Αλλά μόνο ο αθλητισμός βοηθά να είστε σε φόρμα, χωρίς να χρειάζεστε καμία δίαιτα. Ο κανόνας είναι τόσο απλός. Καίτε τις περισσότερες από τις θερμίδες που καταναλώνετε, επομένως το σώμα σας δεν το αντιμετωπίζει με περίσσεια λίπους. Γυμνάζεστε τουλάχιστον για μισή ώρα, πέντε φορές την εβδομάδα, αν θέλετε να χάσετε βάρος και τρεις φορές την εβδομάδα, σε περίπτωση που θέλετε μόνο να συντηρήσετε τον εαυτό σας. Για να χάσετε πολύ βάρος με τον καιρό μετά την μισή ώρα την ημέρα θα πρέπει να το αυξήσετε όσο μπορείτε ακόμα και στις δύο ή και τρεις ώρες την ημέρα, σταδιακά και όχι απότομα και μετά από ένα διάστημα μπορείτε να αυξήσετε και τον ρυθμό της άσκησης που κάνετε.



Μπορεί να φαίνεται κουραστικό αλλά είναι τόσο απλό και αστείο.

Ξεκινήστε να τρώτε χρωματιστά και βγείτε από το σπίτι προτιμώντας το περπάτημα ή τις σκάλες σε οτιδήποτε κι αν έχετε να κάνετε.

Απολαύστε και χάστε βάρος την ίδια στιγμή!



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς να επιτύχετε σε μια διαιτα για την ομορφια σας σε ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα αδυνατίσματος

-
Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, ακόμα και αν κάνετε διαιτα και γυμνάζεστε αρκετά για την ομορφια σας;

-
Διατηρήστε για την ομορφια σας ένα ημερολόγιο διαιτας και διατροφης για να αυξήσετε τις πιθανότητες για να χάσετε και να διατηρήσετε τα κιλα που θέλετε

Τέσσερις λόγοι για τους οποίους οι σουπες διαιτης είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία απωλειας βαρους για την ομορφια μας


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η