Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Έχετε δοκιμάσει τη διαιτα της γευσης; Δοκιμάστε τη και δεν θα χάσετε - Θα βελτιωσετε πολύ την ομορφια στο σωμα σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αναστασία Τ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μήπως έχετε κάνει πολλές διαιτες για την ομορφια σας και για πολύ καιρό διαπιστώσατε ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν καθόλου ευνοϊκά;

Ακόμη και αν το διαιτητικο προγραμμα είχε ως αποτέλεσμα να αποφύγετε πολλά από τα είδη διατροφης και συνεπώς, τις γευσεις που κάποτε σας άρεσαν πολύ να έχουν εξαφανιστεί από τη ζωή σας, τότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο διαιτητικό πρόγραμμα γεύσης.




Η Ιδέα πίσω από τη Δίαιτα της Γεύσης:

Η δίαιτα της γεύσης έχει δημιουργηθεί από τον Δρ Ντέιβιντ Κάτζ, το διευθυντή του ερευνητικού κέντρου πρόληψης Yale.

Η δίαιτα αυτή, έχει σχεδιαστεί μετά από προσεκτική ιατρική έρευνα και παρατήρηση της συμπεριφοράς πολλών ανθρώπων.


           


Σύμφωνα με τη δίαιτα:

Αν περιορίσετε τις γεύσεις κάθε φορά που έχετε ένα γεύμα, τότε θα δεν θα αισθάνεστε ότι θέλετε να τρώτε συχνά.

Αυτό θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από την λαίμαργη τάση σας. Η έρευνα επίσης αναφέρει ότι αν τρώτε διάφορα είδη τροφίμων, τότε θα τονώσετε τα διάφορα κέντρα της όρεξης που βρίσκονται στον εγκέφαλο.


Έτσι, θα αυξήσει την όρεξη σας να φάτε περισσότερο.


Εάν ένα συγκεκριμένο κέντρο όρεξης διεγερθεί.

Αυτό γίνεται επειδή πάντα θα θέλετε να ικανοποιήσετε την όρεξη σας, και μέχρι οι γεύσεις που σας αρέσουν να φτάσουν στο κέντρο της όρεξης, δεν θα νιώθετε πολύ ικανοποιημένοι.

Έχει παρατηρηθεί ότι όσοι κάνουν
δίαιτα αισθάνονται περισσότερο ικανοποιημένοι αν τα γεύματά τους είναι απλά. Ως εκ τούτου, η δίαιτα της γεύσης έχει ως στόχο να προσφέρει απλά και υγιεινά γεύματα που επιπλέον τους επιτρέπει να χάσουν γύρω στα 4-8 κιλά σε έξι εβδομάδες.


Η Δίαιτα της Γεύσης


Η δίαιτα της γεύσης περιστρέφεται γύρω από τρεις φάσεις.


Πρώτη Φάση:

Αυτή η συγκεκριμένη φάση πρέπει να συνεχιστεί για μια περίοδο τεσσάρων εβδομάδων.

Η φάση αυτή αποσκοπεί στη μείωση πόθων που προκαλείται όταν τα κέντρα όρεξης υπερδιεγείρονται μέσα στον εγκέφαλό μας.

Έτσι, οι γεύσεις μπορούν να ποικίλουν από βατόμουρα, λεμόνι, μέντα, ροδάκινο και θυμάρι.

Αν συνδυάσετε και περιορίσετε τρόφιμα με βάση τις ιδιαίτερες γεύσεις τους, τότε μπορείτε εύκολα να μειώσετε τους πόθους σας.


Δεύτερη Φάση:


Αυτή η συγκεκριμένη φάση πρέπει να ακολουθείται για μια περίοδο πέντε έως έξι εβδομάδες.

Σε αυτή τη φάση, οι γεύσεις αυξάνονται και οι κανόνες και κανονισμοί που πρέπει να ακολουθούνται μειώνονται.

Συνεπώς, αντί να ακολουθείτε μια γεύση για όλη την ημέρα, ακολουθείται για κάθε γεύμα. Επιπλέον, οι οπαδοί της δίαιτας συμβουλεύονται να αποφεύγουν τα γλυκά σε ένα από τα γεύματα.


Τρίτη Φάση:

Σε αυτή τη φάση πρέπει να διατηρηθεί το διαιτητικό πρόγραμμα.

Αυτό σημαίνει ουσιαστικά ότι δίνετε πλήρης ελευθερία να επιλέξετε τα είδη διατροφής της επιλογής σας.

Ως εκ τούτου, είστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσετε τις βασικές αρχές της δίαιτας της γεύσης. Οι οπαδοί μπορούν να σχεδιάζουν τα δικά τους γεύματα με βάση τις βασικές αρχές του σχεδίου.

Εκείνοι που ψάχνουν να χάσουν πολύ βάρος μπορούν
να μειώσουν την πρόσληψη θερμίδων με κάθε γεύμα και επίσης να αποφύγουν τα γλυκά.

Αυτό είναι γνωστό ως γρήγορη επιλογή απώλειας βάρους, και είναι διαθέσιμη με το διαιτητικό πρόγραμμα της γεύσης.


Τα τρόφιμα που μπορείτε να απολαύσετε

Στα άτομα που κάνουν δίαιτα δίνεται η συμβουλή να τρώνε νωπά τρόφιμα, όπως σαλάτες και λαχανικά.

Μπορείτε επίσης να πιείτε ένα ρόφημα που είναι ζεστό μετά το δείπνο και το μεσημεριανό γεύμα. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση ενός γεμάτου στομάχου και έτσι δεν θα παραφάτε.


Συνεπώς, κατά την πρώτη εβδομάδα,
μπορείτε να φάτε σταφίδες, λεμόνι, βατόμουρο, ανανά, πορτοκάλι, μήλο και ροδάκινο.

Τη δεύτερη εβδομάδα
, σας συμβουλεύουμε να απολαύσετε καρότο, σπανάκι, κρεμμύδι, ντομάτα, μανιτάρια, πιπεριά και κολοκύθα.

Για την τρίτη εβδομάδα
, μπορείτε να καταναλώσετε ντομάτα, μήλο, καρύδι, αμύγδαλα, βασιλικό και σουσάμι.

Την τέταρτη εβδομάδα
, πορτοκάλι, σπανάκι, λεμόνι, μέντα, βατόμουρο και πεκάν.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
5 απλά αλλά σίγουρα βήματα στη μάχη της διαιτας και της σωστής διατροφης

-
Μικρές αλλαγές στην καθημερινή διαιτα-διατροφη μπορεί να φέρει θεαματική αλλαγή στην εξωτερική εμφάνιση

-
Η μάχη των δύο φύλων στην απώλεια βάρους – Πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα για άντρες και γυναίκες

-
Ποιές είναι οι διαιτες εκείνες που θα πρέπει να αποφύγετε οπωσδήποτε;

 


           
 

 

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η