Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
5 απλά αλλά σίγουρα βήματα στη μάχη της διαιτας και της σωστής διατροφης
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας ένα είναι σίγουρο πως είναι απολύτως δύσκολο να ακολουθήσουμε πιστά μια διαιτα ή ακόμα να αλλάξουμε τρόπο διατροφής για να διατηρήσουμε ένα φυσιολογικό βάρος για πάντα και όχι μόνο για όσο διάστημα κρατάει αυτή η δίαιτα. Θα πρέπει όμως πλέον να γνωρίζουμε βαθιά μέσα μας πως η υγιεινή διατροφή είναι συνώνυμη της δίαιτας και της ομορφιάς μας, από την όψη του δέρματός μας μέχρι της διατήρησης των φυσιολογικών κιλών που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός. Δεν είναι εύκολο για κανέναν και ιδιαίτερα για άτομα με αυξημένο στρες στην καθημερινότητά τους, γεγονός που το καθιστά αδύνατο. Εδώ θα σας δώσουμε πέντε απλούς και εύκολους κανόνες για να κάνετε μερικές εύκολες αλλαγές στη ζωής σας και να κάνει τη διατήρηση της σωστής δίαιτας-διατροφής και των κιλών σας πολύ πιο εύκολα.



Μερικά απλά και σίγουρα βήματα για να χάσετε κιλά, να κάνετε μια πολύ πιο υγιεινή διατροφή, για να διατηρήσετε κιλά που ήδη έχετε χάσει και για να ομορφύνετε περισσότερο εξωτερικά. Ξεκινήστε να τα εφαρμόζετε σήμερα κιόλας ανεξάρτητα αν κάνετε δίαιτα ή όχι.

 


ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Αποφύγετε τη στέρηση στη διατροφή σας με την επιλογή τροφών με υψηλό δείκτη σε φυτικές ίνες και νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, τα οποία βοηθούν να νιώθετε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χορτάτοι. Τα τρόφιμα όπου έχουν πολλές φυτικές ίνες και το νερό σας δίνουν περισσότερη ενέργεια, χωρίς να καταναλώνετε πολλές επιπρόσθετες θερμίδες στην καθημερινή σας διατροφή. Μην ξεχνάτε πως το λιγότερο οκτώ ποτήρια νερό (περίπου δύο λίτρα) την ημέρα, τα χρειάζεται ο οργανισμός σας απαραιτήτως και με αυτόν τον τρόπο μειώνετε και το αίσθημα της πείνας.

Βρείτε όλα εκείνα τα τρόφιμα που μπορείτε να συνδυάσετε με τις υψηλότερες φυτικές ίνες και φτιάξτε τα να τα έχετε μαζί σας όπου κι αν βρεθείτε ώστε όταν πεινάσετε να τα καταναλώσετε και όχι να ψάξετε να βρείτε κάτι εύκολο, γρήγορο και τελείως ανθυγιεινό όπου το πιθανότερο είναι να σας κάνει να πεινάσετε αμέσως μετά πολύ πιο γρήγορα.


ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως όταν στερείστε ώρες ύπνου, τείνετε να τρώτε πολύ περισσότερο για να νιώσετε πιο δυνατοί. Όταν κουράζεστε είναι επίσης πιθανότερο να χάσετε τη διανοητική σας αυτοσυγκέντρωση και πειθαρχία και να πέσετε με τα μούτρα σε ανθυγιεινές και «γρήγορες» τροφές για να νιώσετε γρήγορα καλύτερα, αλλά τελικά θα έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα. Αν έχετε ως στόχο τις επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ και από μισή έως μία ώρα κάθε μεσημέρι δεν θα έχετε πρόβλημα. Εάν όμως κοιμάστε λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ, θα νιώθετε κουρασμένοι όλη την υπόλοιπη ημέρα και εκεί σίγουρα θα έχετε πρόβλημα.

Ήρθε ο καιρός για να αλλάξετε τα πράγματα, να βρείτε τρόπους χαλάρωσης ώστε να κοιμάστε από νωρίς το βράδυ δίχως να φάτε ή να πιείτε οτιδήποτε πολύ αργά και να βάλετε ως στόχο ένα ολόκληρο οκτάωρο ύπνου κάθε μέρα.


ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ
ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΤΕ – ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΩΡΑ ΦΑΓΗΤΟΥ

Αυτό ίσως να είναι από τα πιο δύσκολα βήματα που θα χρειαστεί να κάνετε καθώς η δύναμη της συνήθειας είναι μεγάλο πράγμα. Οι περισσότεροι από μας έχουμε συνηθίσει μια συγκεκριμένη ώρα να τρώμε τα κύρια γεύματα της ημέρας, και τηρούμε αυτές τις ώρες πάνω-κάτω με ευλάβια είτε πεινάμε είτε όχι, ή είτε γιατί οι συνθήκες της καθημερινότητας μας αναγκάζουν να τρώμε ώρες που δεν πεινάμε. Σταματήστε το άμεσα. Θα πρέπει να έρθουμε και πάλι σε επαφή με το βιολογικό μας ρολόι και να τρώμε κάθε μέρα τις ώρες που πεινάμε και όχι τις ώρες που έχουμε κανονίσει να τρώμε. Χωρίστε τα δύο ή τα τρία μεγάλα γεύματά της ανά μέρα σε πέντε ή έξι μίνι γεύματα. Αποφύγετε τα γεύματα που ανοίγουν το στομάχι σας με τις τεράστιες ποσότητές τους και σας καθιστούν ακόμα πιο πεινασμένους για το επόμενο γεύμα. Δεν χρειάζεται να παραγεμίζετε το στομάχι σας με τροφή και να σηκώνεστε από το τραπέζι παραφουσκωμένοι.

Δώστε βάση στην ικανοποίηση που θα αισθανθείτε όταν γνωρίζετε πως θα μπορούσατε να φάτε περισσότερο αλλά επιλέξατε να το κάνετε στο αμέσως επόμενο γεύμα. Έτσι το στομάχι σας θα σταματήσει να μεγαλώνει και θα αποκτήσει σιγά-σιγά το δικό του μέγεθος, το μέγεθος που χρειάζεται.


ΤΕΤΑΡΤΟ ΒΗΜΑ
ΞΕ-ΑΓΧΩΘΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΚΑΘΕ ΓΕΥΜΑ

Οι περισσότεροι από μας δεν έχουν πλέον το χρόνο για τη μείωση του άγχους πριν από κάθε γεύμα. Βιαζόμαστε τόσο πολύ να τελειώσουμε για να συνεχίσουμε τις καθημερινές μας εργασίες εντός ή εκτός σπιτιού που δεν απολαμβάνουμε το γεύμα μας, δεν μασάμε σωστά τις τροφές ή βιαζόμαστε να φάμε οτιδήποτε προκειμένου να τελειώσουμε και να προχωρήσουμε τη μέρα μας παρακάτω. Όπου και να είστε κάθε μέρα κατά τη διάρκεια των γευμάτων σας προσπαθήστε με κάθε τρόπο να χαλαρώσετε και να μην τρώτε απρόσεχτα ότι βρείτε μπροστά σας. Μην σκέφτεστε τη διατροφή σας ως ακόμη μία ευθύνη που σας βαραίνει και θα πρέπει να αγχώνεστε για αυτό. Χαλαρώστε για ένα με δύο λεπτά πριν ξεκινήσετε να τρώτε, μην σκέφτεστε πράγματα που σας αγχώνουν, σκεφτείτε κάτι θετικό πριν και κατά τη διάρκεια του γεύματος, και έτσι θα κερδίσετε και πάλι τον έλεγχο της διατροφής σας αφού θα καταφέρετε να ελέγξετε τη σκέψη σας.

Μερικές βαθιές αναπνοές, ένας σύντομος περίπατος, μια φιλική τηλεφωνική ή κατά πρόσωπο συνομιλία, μια ευχάριστη παρέα μπορούν να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και να βρείτε τον τρόπο να ελέγξετε τα γεύματά σας.


ΠΕΜΠΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΒΗΜΑ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΤΡΟΦΩΝ

Το γρήγορο και εύκολο φαγητό μπορεί να είναι εύκολο, αλλά μαζί του φορτώνεστε και ένα σωρό κρυμμένες θερμίδες και μαζί τους και κρυμμένο λίπος και αλάτι δίχως και πολλές θρεπτικές ουσίες για τον οργανισμό σας. Επιλέξτε κάθε μέρα όλο και λιγότερες επεξεργασμένες τροφές για τη διατροφή σας, προκειμένου να μειώσετε τις θερμίδες, το λίπος αλλά και το αλάτι.

Μπορείτε να επιλέγετε κάποιες γρήγορες και εύκολες τροφές με μερικά ελεγχόμενα θερμιδικά προϊόντα, αλλά φροντίστε να διαβάζετε πάντα τις ετικέτες πριν αγοράσετε οποιαδήποτε τροφή για να είστε ενημερωμένοι καθώς εκεί κρύβονται συνήθως όλες οι αλήθειες.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Μικρές αλλαγές στην καθημερινή διαιτα-διατροφη μπορεί να φέρει θεαματική αλλαγή στην εξωτερική εμφάνιση

-
Η μάχη των δύο φύλων στην απώλεια βάρους – Πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα για άντρες και γυναίκες

-
Ποιές είναι οι διαιτες εκείνες που θα πρέπει να αποφύγετε οπωσδήποτε;

-
Αύξηση σωματικού βάρους το χειμώνα - Γιατί συμβαίνει και τι μπορούμε να κάνουμε;

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η