Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ποιές είναι οι διαιτες εκείνες που θα πρέπει να αποφύγετε οπωσδήποτε;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Υπάρχουν τόσες πολλές διαιτες για την βελτίωση της ομορφιας μας, που είναι πραγματικά δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς ποια δουλεύει και ποια όχι. Μπορεί κανείς να επιλέξει για την ομορφιά του μια δίαιτα με χαμηλούς υδατάνθρακες, χαμηλά λιπαρά, μια δίαιτα μόνο με φρούτα, μόνο με σούπες και χυμούς, και η λίστα σίγουρα είναι αρκετά μεγάλη.

Όλες οι δίαιτες δουλεύουν με τον ίδιο κανόνα: Αν οι θερμίδες που καις είναι περισσότερες από τις θερμίδες που καταναλώνεις, θα χάσεις κάποια κιλά. Αν η δίαιτα βασίζεται σε αυτόν τον κανόνα τότε σίγουρα θα χάσεις βάρος.

Αν είναι υγιές ή όχι καθορίζεται από το ποιους νόμους έχει αυτή η δίαιτα, γι’ αυτό και παρακάτω σας δίνουμε κάποιες δίαιτες που ίσως θα πρέπει να σκεφτείτε αρκετά πριν ακολουθήσετε.





Υπάρχουν οι δίαιτες της αποτοξίνωσης που σου επιβάλουν να πίνεις έναν ειδικό χυμό για μερικές ημέρες


   


Όταν κατά τη διάρκεια αυτής της δίαιτας καταναλώνεις τόσο μικρό αριθμό θερμίδων, οι τοξίνες ανεβαίνουν επικίνδυνα στον οργανισμό σου και δεν γίνεται με τίποτα να εξαφανιστούν μαγικά με την κατανάλωση του χυμού και μόνο.

Αυτές οι δίαιτες δεν είναι και τόσο υγιεινές γιατί δεν θα πάρετε το μεγαλύτερο μέρος από τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που έχει ανάγκη ο ανθρώπινος οργανισμός.
Αν τελικά αντέξετε θα χάσετε ένα μεγάλο αριθμό κιλών, μόνο και μόνο επειδή δεν θα τρώτε απολύτως τίποτα. Αμέσως μόλις αρχίσετε να τρώτε κανονικά θα ανακτήσετε τα χαμένα κιλά και ίσως και κάποια παραπάνω από αυτά που είχατε όταν ξεκινήσατε μια τέτοιου είδους δίαιτα.


Θα πρέπει επίσης να είστε αρκετά προσεχτικοί και να το σκεφτείτε πολύ καλά πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα που σας δίνει μόνο μία επιλογή τροφής, όπως δίαιτα μόνο με σταφύλια ή μόνο με γκρέιπφρουτ ή μόνο με σούπες
.
Αυτές οι δίαιτες δεν είναι και τόσο υγιεινές καθώς είναι επίσης χαμηλών θερμίδων, τόσο πολύ όπου εμποδίζουν να προσλάβει κανείς τα θρεπτικά συστατικά που πραγματικά χρειάζεται για την ανάπτυξή του οργανισμός.


Το ίδιο και για δίαιτες όπου μειώνουν τις ημερήσιες θερμίδες σε 1200, δεν είναι ούτε υγιεινές αλλά ούτε και πρακτικές.
Όταν κατεβαίνει κανείς κάτω από τις 1200 θερμίδες την ημέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα, ο μεταβολισμός μειώνεται για να διατηρήσει την ενέργεια.

Αυτό σημαίνει πως το σώμα θα κάψει λιγότερες θερμίδες και δεν θα χάσει τα κιλά που θέλετε.
Όταν μειώνει κανείς τόσο πολύ τις θερμίδες, είναι επίσης πολύ δύσκολο να προσλάβει και όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Αυτές οι δίαιτες-πείνας θα σας κάνουν να χάσετε κάποια κιλά, αλλά αυτά τα κιλά θα χαθούν από το μυικό ιστό και όχι από το λίπος του σώματος. Όταν χάνει κανείς από τον μυικό ιστό του, ο βασικός μεταβολισμός μειώνεται ακόμα περισσότερο με αποτέλεσμα να μην χάνονται ουσιαστικά κιλά λίπους και εύκολα τα ξανακερδίζει κανείς.

Οι δίαιτες που μειώνουν μια συγκεκριμένη θρεπτική ουσία μέρος των λιπαρών, όπως είναι οι υδατάνθρακες και οι πρωτείνες
, θα σας κάνουν να πιστέψετε πως υπάρχει κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σχετικά με αυτή την ομάδα διατροφής που σας προκαλούν να αυξάνετε το βάρος σας.

Ο λόγος που δουλεύουν αυτές οι δίαιτες είναι επειδή μειώνετε τις θερμίδες
. Αντί να αποκόψετε τελείως από τη διατροφή σας μια ολόκληρη ομάδα τροφών, επικεντρωθείτε στο να μειώσετε τις θερμίδες από όλες τις ανθυγιεινές τροφές που καταναλώνετε και όχι μόνο εκείνες που είναι υψηλές σε υδατάνθρακες ή λίπος.

Το πιθανότερο είναι πως ότι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, συνήθως ισχύει και οι ισχυρισμοί της κάθε δίαιτας ίσως να μην είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που έχετε ήδη δοκιμάσει.

Ο πιο υγιεινός τρόπος για να χάσετε βάρος είναι με τη μείωση των θερμίδων να χάνετε
1-2 κιλά την εβδομάδα
.
Ακόμα και αν θέλετε να χάσετε πιο γρήγορα κάποια κιλά, θα πρέπει να γνωρίζετε πως κάτι τέτοιο είναι τελείως ανθυγιεινό και αυξάνει το ρίσκο του να τα ξαναπάρετε πολύ γρήγορα με μια τέτοια δίαιτα.

Δεν αξίζουν μερικά κιλά το ρίσκο να κάνετε κακό στην υγεία σας
καθώς μπορείτε να κάνετε μεγάλη ζημιά στον μεταβολισμό σας και ο οργανισμός σας να χάσει κάποιες αρκετά χρήσιμες θρεπτικές ουσίες για τις λειτουργίες του.

Σε κάθε περίπτωση μην κάνετε μόνοι σας πειράματα και ζητήστε τη συμβουλή ενός ειδικού που θα βρει τη δίαιτα που σας ταιράζει.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- 15 υπέροχοι τρόποι για να χάσετε βαρος με σωστή διαιτα και καλή διατροφη γρήγορα αλλά δίχως να τα ξαναπάρετε

-
3 σημαντικά λάθη που πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγουμε για την ομορφια μας όταν κάνουμε διαιτα

-
Μάθετε για τη ΡΙΝΟΠΛΑΣΤΙΚΗ – Ποια τα οφέλη της για την εξωτερική μας εμφάνιση

-
Τί είναι τα Αντιοξειδωτικα; Ποιές τροφες τα περιέχουν, και πώς μπορούν να βοηθήσουν την ομορφια μας και όχι μόνο


 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η