Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
3 σημαντικά λάθη που πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγουμε για την ομορφια μας όταν κάνουμε διαιτα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας παρόλο που υπάρχουν πολλές πληροφορίες διαθέσιμες σχετικά με την απώλεια βάρους, τη διατροφη και τις διαιτες, πολλές φορές γίνονται τα ίδια και τα ίδια λάθη κατά τη διάρκεια μιας διαιτας. Και δεν μιλάμε για μικρές παρασπονδίες σε μια διαιτα όπου τρώμε μια φετούλα κέικ τη στιγμή που δεν ήταν στο πρόγραμμα, αλλά για πραγματικά μεγάλα λάθη για την ομορφιά μας που οδηγούν σε αποτυχία κάποιον που θέλει να χάσει βάρος με μια δίαιτα.

Όταν κατανοήσουμε τη φύση αυτών των λαθών σε μια διαιτα, θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε τη στάση που χρειάζεται για την ομορφιά μας προκειμένου να πετύχουμε μια σταθερή και μόνιμη απώλεια των περιττών κιλών.



1. Η στάση του «Όλα ή Τίποτα»
Τα άτομα που έχουν αυτή τη νοοτροπία ως προς τη διατροφή, συνήθως διαλέγουν μια περίπλοκη δίαιτα που είναι σχεδόν ακατόρθωτο να τηρήσουν!

Πριν ξεκινήσουν, θα ψάξουν καλά την κουζίνα για ο,τιδήποτε δεν είναι συμβατό με το πλάνο της δίαιτάς τους και θα το πετάξουν στα σκουπίδια.
Ξεκινούν με σκοπό να τα κάνουν όλα τέλεια και όντως θα τα κάνουν για …μία ημέρα, τρεις ημέρες, επτά ημέρες ίσως τελικά και για δυο εβδομάδες! Τότε, ως δια μαγείας, κάτι συμβαίνει και δεν μπορούν να τηρήσουν τη δίαιτα για μία φορά. Αμέσως η όλη κατάσταση μοιάζει με καταστροφή στα μάτια τους και η δίαιτα πάει περίπατο. Πάνε στο σούπερ μάρκετ και αγοράζουν όλα όσα είχαν πετάξει στο σκουπιδοτενεκέ την προηγούμενη εβδομάδα κι έτσι μπαίνουν στη διαδικασία να πάρουν πίσω όλο το βάρος που μόλις είχαν χάσει, όσο πιο γρήγορα γίνεται!




Εάν λειτουργείτε κι εσείς με τέτοιο τρόπο όταν κάνετε δίαιτα, θα πρέπει να θέσετε στον εαυτό σας μερικές δύσκολες ερωτήσεις
:
Θέλετε στ’ αλήθεια να χάσετε βάρος μόνιμα και οριστικά ή απλά να χάσετε μερικά κιλά ώστε να απολαύσετε τη διαδικασία του να τα ξαναπάρετε πίσω;
Για να συνεχίσετε και να ολοκληρώσετε το στόχο σας θα πρέπει να κάνετε μικρές αλλαγές σε αυτά που τρώτε έτσι ώστε να έχετε μια αργή μεν αλλά σταθερή απώλεια βάρους.


2. Η αίσθηση της «Θυσίας»
Ένα άλλο συνηθισμένο λάθος είναι το να βλέπετε το χρονικό διάστημα που κάνετε δίαιτα σαν περίοδο θυσίας.

Συνήθως δεν επιτρέπετε στον εαυτό σας τροφές που πραγματικά σας αρέσουν κατά τη διάρκεια του στόχου σας για το ιδανικό βάρος. Ίσως να έχετε όντως μια σπουδαία κι αποτελεσματική δίαιτα και να καταφέρνετε να χάνετε βάρος, όμως τι θα συμβεί όταν φτάσετε το στόχο σας;
Δεν έχετε συνηθίσει να τρώτε τις «κακές τροφές» με μέτρο κι έτσι αν ξεκινήσετε να φάτε κάποια απ’ αυτές είναι πολύ πιθανό να ξεφύγετε σε υπερβολές και μάλιστα πολύ γρήγορα. Είναι πολύ προτιμότερο να τα συμπεριλάβετε όλα κι από λίγο στη δίαιτά σας και να μάθετε να τα απολαμβάνετε σε μικρές ποσότητες, Ναι, ναι, ακόμα και τη σοκολάτα!!!


3. Ο ανέφικτος στόχος
Το να θέτει κανείς εφικτούς στόχους είναι ζωτικής σημασίας σε κάθε σχεδιασμό προγράμματος διαίτης.

Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα πρέπει να είναι σαφή, ρεαλιστικά και να τα θέσουμε και γραπτώς.
Ίσως το να έχετε κατά νου ένα ιδανικό βάρος να μην είναι τόσο χρήσιμο -εκτός βέβαια αν είστε πολύ ελαφρά υπέρβαροι- και ειδικά αν απαιτεί πολύ χρόνο η επίτευξή του. Είναι περισσότερο χρήσιμο να στοχεύσετε να χάνετε δύο κιλά την εβδομάδα για τις πρώτες πέντε εβδομάδες και στη συνέχεια ένα κιλό ανά εβδομάδα. Κάποιες βδομάδες θα χάνετε περισσότερο κι άλλες λιγότερο, κάποιες βδομάδες ίσως και να παίρνετε βάρος, αλλά αν σημειώνετε την πρόοδό σας θα διαπιστώσετε ότι οι αυξομειώσεις είναι κάτι φυσικό και δεν σταματούν την πορεία προς τον τελικό σας στόχο. Εάν συνήθως κάνετε αυτού του τύπου τα λάθη, μη στεναχωριέστε.


Το πιο σημαντικό σημείο σε μια δίαιτα είναι:

- Να μπορείτε να τη συνεχίζετε.

- Μάθετε από τις αποτυχίες αλλά και από τις επιτυχίες σας και μη χρησιμοποιείτε ένα λάθος σαν δικαιολογία για να τα παρατήσετε.

- Ο μόνος τρόπος να επιτύχετε ολοκληρωτικά το στόχο σας είναι να δεσμευτείτε να γίνετε ένα πιο υγιές άτομο.

- Θυμηθείτε ότι το να τρώτε φυσιολογικά περιλαμβάνει και το γεγονός ότι κάποιες μέρες θα φάτε περισσότερο κι άλλες λιγότερο.


- Μάθετε να απολαμβάνετε το «παν μέτρον άριστον» στη διατροφή σας κι έτσι θα καταφέρετε να αποφύγετε τα παραπάνω παραπτώματα στην τήρηση της δίαιτάς σας.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

- Μάθετε για τη ΡΙΝΟΠΛΑΣΤΙΚΗ – Ποια τα οφέλη της για την εξωτερική μας εμφάνιση

-
Τί είναι τα Αντιοξειδωτικα; Ποιές τροφες τα περιέχουν, και πώς μπορούν να βοηθήσουν την ομορφια μας και όχι μόνο

-
Μελισσoκομικά Προϊόντα - Πόσο χρήσιμα είναι για την καθημερινή διατροφη

-
Όξινες και αλκαλικες τροφες στη θαυματουργή διαιτα - διατροφη pH που κάνει καλό

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η