Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Κάντε τη μακροβιοτικη διαιτα χάνοντας κιλα με μια υγιεινη διατροφη
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η μακροβιοτικη διαιτα είναι ένα δημοφιλες διαιτητικο προγραμμα για την ομορφια και την υγεια μας την οποία ακολουθούν πολλές διασημοτητες. Θεωρείται μία από τις πιο υγιεινες διαιτες. Έτσι, αν σκοπεύετε να κάνετε διαιτα τότε σκεφτείτε το Μακροβιοτικό διαιτητικό πρόγραμμα. Μπορεί να σας βοηθήσει να χασετε τα κιλα σας και να βοηθήσει σε πρόληψη ή και θεραπεια χρόνιων ασθενειών όπως το AIDS και το καρκινο. Οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής που φέρνει ξαφνική αλλαγή στον τρόπο ζωής σας δεν είναι πολύ εύκολο να ακολουθηθεί.

Ωστόσο, η μακροβιοτικη διατροφη είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο που δεν θα το βρείτε πολύ δύσκολο να στραφείτε σε αυτή τη διαιτα. Επομένως, εάν νομίζετε ότι είστε αποφασισμένοι και πρόθυμοι αρκετά, τότε υιοθετήστε την μακροβιοτική δίαιτα τώρα!

Τι είναι η Μακροβιοτική Δίαιτα;
Πολλά επεξεργασμένα και αποδυναμωμένα προϊόντα διατροφής είναι διαθέσιμα στην αγορά σήμερα.


Ωστόσο, αν σκοπεύετε να ακολουθήσετε τη μακροβιοτική διατροφή θα σας είναι εύκολο να τα κρατήσετε σε απόσταση. Αυτό το πρόγραμμα διατροφής επικεντρώνεται στην κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής. Ως εκ τούτου, θα βρείτε τον εαυτό σας να καταναλώνει τρόφιμα σε ένα συνδυασμό
του γιν και του γιανγκ.



Τα γιν είδη διατροφής περιλαμβάνουν τα προϊόντα που έχουν καλλιεργηθεί σε θερμές κλιματολογικές συνθήκες και περιέχουν πολύ νερό.

Τα γιανγκ τρόφιμα καλλιεργούνται σε ψυχρότερες κλιματικές συνθήκες και είναι ξηρά.



Ένα άλλο κλειδί για την μακροβιοτική δίαιτα είναι να καταναλώνετε τρόφιμα σε μέτριες ποσότητες.
Εάν καταναλώσετε κάποιο από τα είδη διατροφής σε μεγάλη ποσότητα, τότε αυτό θα προκαλέσει περισσότερη ζημιά στο σώμα σας.
Από την άλλη πλευρά, καταναλώνοντας λιγότερη ποσότητα δεν είναι καλή ιδέα, ούτε. Ένα ακόμη πράγμα που θα μάθετε, ενώ ακολουθείται τη μακροβιοτική διατροφή είναι να
μασάτε πολύ ώρα το φαγητό σας και να καταναλώνετε τρόφιμα μόνο όταν είστε πραγματικά πεινασμένοι.

Απαγορευμένα Τρόφιμα
Εάν συνηθίζετε να καταναλώνετε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο, τότε, να θυμάστε ότι ορισμένα προϊόντα είναι εντελώς απαγορευμένα από αυτό το πρόγραμμα διατροφής. Αυτά τα απαγορευμένα είδη είναι είτε τα πολύ αλμυρά είτε τα εξαιρετικά γλυκά. Ως εκ τούτου, ένα από τα πρώτα στοιχεία που θα πρέπει να απαγορευθεί από τη λίστα σας είναι τα έτοιμα φαγητά. Θα πρέπει επίσης, να αποφύγετε, πατατάκια, καραμέλες, σοκολάτες, επεξεργασμένα φαγητά και σόδα. Το αλεύρι και λευκή ζάχαρη, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, αυγά, προϊόντα βασισμένα στην καφεΐνη δεν αποτελούν μέρος αυτού του προγράμματος διατροφής.

Τι πρέπει να καταναλώνετε
Αν θέλετε η Μακροβιοτική δίαιτα σας, να λειτουργήσει αποτελεσματικά, τότε θα πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με το τι καταναλώνετε. Προσπαθήστε να τρώτε πολλά δημητριακά ολικής αλέσεως και φρέσκα λαχανικά. Ως εκ τούτου, καταναλώστε το κριθάρι, το αναποφλοίωτο ρύζι, κεχρί, φαγόπυρο και βιολογικά λαχανικά. Πρέπει επίσης να τρώτε χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά κρέατα, αν είστε λάτρης της κατανάλωσης τους.

Πλεονεκτήματα της Μακροβιοτικής Δίαιτας:

- Δεδομένου ότι η Μακροβιοτική διατροφή έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και περιέχει χαμηλή ποσότητα κορεσμένου λίπους,
μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά γρηγορότερα.

- Μπορείτε επίσης να κάνετε
γιόγκα ή πιλάτες αν θέλετε να χάσετε το βάρος σας ακόμα πιο γρήγορα.

- Αφού η διατροφή σας επιτρέπει να καταναλώνετε προϊόντα που περιέχουν λιγότερο κορεσμένο λίπος,
δεν θα αναπτύξετε ασθένειες όπως εγκεφαλικό, καρδιακή προσβολή, υψηλά επίπεδα χοληστερόλης και καρδιακές παθήσεις.

- Το Μακροβιοτικό διαιτητικό πρόγραμμα
σας βοηθά να αποφύγετε πολλές παθήσεις που προκαλούνται λόγω της υπερκατανάλωση τροφής και την κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων.

Ωστόσο, όταν θα αποφασίσετε να το ακολουθήσετε προσπαθήστε να παραμείνετε πιστοί σε αυτό, θα είστε σε πολύ καλύτερη θέση για να επαναπροσδιορίσετε τον τρόπο ζωής σας και να επιστρέψετε στο καλλίγραμμο σώμα σας.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Χάστε ή διατηρήστε το βάρος σας με μια «φρέσκια» διαιτα-διατροφη

- Επιλέξτε μια διαιτα με πολύ λίγες αλλά έξυπνες θερμίδες - Χάστε βάρος

- Δοκιμάστε τη διαιτα Προσωπικοτητας διατηρώντας τις δικές σας προσωπικές συνήθειες

- Πώς να βελτιώσετε τη διατροφη σας στη δουλεια, δίχως να κάνατε μια δύσκολη διαιτα

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η