Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς να βελτιώσετε τη διατροφη σας στη δουλεια, δίχως να κάνατε μια δύσκολη διαιτα που εύκολα θα παρατήσετε στη μέση
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Είναι δύσκολα τα πράγματα για την ομορφια σας όταν είστε στη δουλεια καθώς έχετε την τάση να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φαγητών που επηρεάζουν την υγεια σας και σας οδηγούν στη παχυσαρκία. Πολλές φορές, παραλείψατε το πρωινό σας σε μια προσπάθεια να φθάσετε στη δουλεια σας νωρίς και καταλήξατε να φάτε ανθυγιεινά τρόφιμα, που σερβίρονται στην καντίνα. Σας είναι δύσκολο να αποφύγετε τον καφέ και να μην πιείτε ούτε μια γουλιά.

Το μεσημέρι πάλι, δεν πολυσκέφτεστε τι θα παραγγείλετε. Μέχρι το βράδυ, είστε πάρα πολύ κουρασμένοι και έτσι τρώτε πολλά σνακ και κρύα ποτά. Στην πραγματικότητα, καταναλώνετε όλα τα ανθυγιεινά τρόφιμα στη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, επιτρέπετε στο στρες να έρθει στη ζωή σας και ως εκ τούτου γίνεστε υπέρβαροι.



                        

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη διατροφή σας, ενώ είστε στο χώρο εργασίας;

Εάν τα παραπάνω σας θυμίζουν κάτι, τότε ήρθε η ώρα να περιορίσετε τον εαυτό σας.

Αν ψάχνετε τρόπους να βελτιώσετε την διατροφή σας, ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές:


1.Μην παραλείπετε το πρωινό:

Μην αποφεύγετε το πρωινό σας σε καμία περίπτωση.

Συνεπώς, θα πρέπει να έχετε ένα υγιεινό πρωινό, ακόμα και όταν δεν αισθάνεστε πεινασμένοι. Αν είναι δύσκολο να βρείτε χρόνο, μπορείτε να το φάτε κατά τη διάρκεια της εργασίας. Μπορείτε να αποφασίσετε τι είδος πρωινού θέλετε και πάρτε το μαζί σας. Αυτό περιλαμβάνει φέτες ψωμιού και ένα βραστό αυγό. Πολλά γραφεία έχουν ένα φούρνο μικροκυμάτων, έτσι μπορείτε να έχετε ζεστό πρωινό, ακόμη και στο γραφείο σας.
 

2.Βάλτε φρούτα στο χαρτοφύλακα σας:
Είναι πάντα καλή ιδέα να κουβαλάτε φρούτα που σας αρέσουν στο γραφείο.

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο, πάρτε μερικά φρούτα και βάλτε τα στην τσάντα του γραφείου σας. Μπορείτε να τα απολαύσετε, ενώ κάθεστε στη δουλειά σας. Είναι ιδιαίτερα θρεπτικά, δεδομένου ότι περιέχουν πολλές βιταμίνες.

 
3.Βγείτε για φαγητό:
Μπορείτε να κανονίσετε ένα γεύμα με τους συναδέλφους σας.

Δεν χρειάζεται να μείνετε όλη μέρα στο γραφείο. Αντιθέτως, πηγαίνετε σε κάποιο κοντινό εστιατόριο και παραγγείλετε υγιεινά φαγητά. Μπορείτε να παραγγείλετε μεγάλη ποικιλία λαχανικών στα εστιατόρια.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να έχετε τελειώσει την απαραίτητη εργασία στο γραφείο, για να μπορέσετε να απολαύσετε το φαγητό σας με ξεκούραστο μυαλό.

 


4.Γεμίστε το γραφείο σας με πολλά τρόφιμα:
Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να τρώνε ότι βρίσκετε πάνω στο γραφείο τους.

Ως εκ τούτου, μπορείτε να αποθηκεύσετε κάποια υγιεινά σνακ και να τα φάτε όποτε θέλετε. Μπορείτε να κρατήσετε ξηρούς καρπούς, κονσέρβες τόνου και φασολιών και κρακεράκια. Μπορείτε επίσης να φυλάξετε μερικά μπισκότα χαμηλών θερμίδων.

 
5.Μην πίνετε πολύ καφέ:
Μην καταναλώνετε πολύ καφέ, όταν είστε στο γραφείο.

Θα σας κουράσει. Καλύτερα, να αντικαταστήσετε τον καφέ με το πράσινο τσάι ή απολαύστε τσάι με λεμόνι.
 
Το να αποφύγετε το φαγητό επειδή είστε στην δουλειά είναι μια άθλια δικαιολογία. Επίσης, αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές, θυμηθείτε να μην αφήνετε μεγάλο διάστημα μεταξύ μεσημεριανού και δείπνου. Μπορείτε να φάτε υγιεινά σνακ κατά τη διάρκεια και της βραδιάς.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Ασκηση με Πιλατες: Τι να προσέξετε; Πώς να ξεκινήσετε; Ένα μυστικό για να μείνετε λεπτοι και σε φορμα

-
Ακολουθήστε μια detox διαιτα – Σκοτώστε τις τοξινες από τον οργανισμο σας
 
 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η