Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Διαιτες για Μοντέλα: Αποκτήστε λεπτη σιλουετα και φροντίστε να είστε πάντα σε φόρμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Τί διαιτα πιστεύετε πως ταιριάζει για την ομορφια σας; Είστε ένα επίδοξο μοντελο που θέλει να κάνει καριερα στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας; Αν ναι, τότε εκτός από το να δείχνετε ομορφοι, θα πρέπει επίσης να διατηρήσετε το σωματικό σας βάρος και να μείνετε σε φόρμα. Η διατροφη σας είναι ύψιστης σημασίας σε μια τέτοια περίπτωση.

Ως εκ τούτου, ενώ οι γυναίκες πρέπει να τρώνε υγιεινά, αντί να αγνοούν εντελώς τα τρόφιμα, οι άντρες θα πρέπει να ελέγχουν τη διατροφή τους. Οι άνδρες πρέπει επίσης, να θυμούνται ότι μόνο η άσκηση και το χτίσιμο μυών δεν θα εξυπηρετήσει το σκοπό αυτό. Μια καλά ισορροπημένη διατροφή είναι εξίσου σημαντική.


Εδώ, είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές και για θηλυκά και αρσενικά μοντέλα.
Δοκιμάστε τες για να δείχνετε καλά και να αισθάνεστε καλύτερα.
                                                                                            


      


Διατροφή για γυναίκεια μοντέλα
Εάν σκέφτεστε ότι το μυστικό πίσω από τις δίαιτες των μοντέλων είναι κάποια ειδική τροφή που καταναλώνουν σε καθημερινή βάση, τότε ξανασκεφτείτε το. Τα γυναίκεια μοντέλα τρώνε συνηθισμένα τρόφιμα, όπως εσείς. Ωστόσο, τα συνδυάζουν με την δίαιτα τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε να καταφέρνουν να μένουνε σε φόρμα και να δείχνουν νεότερες.


Το κλειδί είναι να τρώτε γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα, να ισορροπήσετε το πλάνο διατροφής σας, να τρώτε σε μερίδες, και να αποφεύγετε την υπερβολική ζάχαρη. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε γεύματα που κρατούν το στομάχι σας γεμάτο και να αποφύγετε τη χοληστερόλη και τα προϊόντα με βάση το λίπος.
 
Καταναλώστε πολλά πρωτεϊνικά προϊόντα που βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού σας και σας απαλλάσσουν από τις θερμίδες.

Παρακάτω παραθέτουμε το πρόγραμμα που μπορείτε να τρώτε σε καθημερινή βάση.
 
Πρωινό: Φάτε το ασπράδι του αυγού και αποφύγετε τον κρόκο. Είναι εύκολο να προετοιμάσετε μια ομελέτα ή ακόμη ένα αυγό ποσέ. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και είναι χωρίς χοληστερόλη. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να συμμετέχετε το πρωί σε προπονήσεις και ασκήσεις, δεδομένου ότι τρόφιμα όπως αυτό ποτέ δεν βαραίνουν το στομάχι σας.
 
Μεσημεριανό: Πιείτε ένα ρόφημα που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, πριν το γεύμα. Αυτό θα κρατήσει το στομάχι σας γεμάτο και θα αισθάνεστε λιγότερο πεινασμένοι μέχρι την ώρα του φαγητού.
 
Δείπνο: Για δείπνο, μπορείτε να φάτε ψάρια (στον ατμό). Τα ψάρια έχουν λιπαρά οξέα τα οποία είναι καλά για τη μείωση του βάρους. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, οι οποίες θα κρατήσουν τους μύες και τους ιστούς σας δυνατούς και θα βοηθήσουν επίσης στη μείωση της χοληστερόλης από το σώμα σας.
 
 
Διατροφή για ανδρικά μοντέλα
Είναι σημαντικό για τα αντρικά μοντέλα να έχουν μια καλή σωματική διάπλαση, αν θέλουν να κάνουν καλή εντύπωση στους γύρω τους.
Ως εκ τούτου, αν θέλετε τους κοιλιακούς σας φέτες και ένα τέλειο κορμί, αλλάξτε τη διατροφή σας για να σας βοηθήσει να χτίσετε γερούς μύες.
 
Φάτε ασπράδι αυγού: Τα αντρικά μοντέλα θα πρέπει να καταναλώνουν το ασπράδι του αυγού. Όχι μόνο, είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά παρέχει επίσης ενέργεια στο σώμα σας. Έτσι, σας βοηθά να ασχοληθείτε με περισσότερες ασκήσεις.
 
Φάτε στήθος κοτόπουλου: Ένα καλό πρόγραμμα διατροφής θα πρέπει να περιλαμβάνει μια μερίδα στήθος κοτόπουλου. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες. Μην το μαγειρέψετε με πολύ λάδι και καταναλώστε το τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.


Φάτε ψάρια:
Τα ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Δεν χρειάζεται να τηγανίσετε τα ψάρια σας σε πάρα πολύ λάδι. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το μαγειρέψετε στον ατμό. Τα ψάρια περιέχουν Ω-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στη μείωση του βάρους.
 
Θυμηθείτε: Πιείτε άφθονο νερό.
Πολλά κορυφαία μοντέλα έχουν παραδεχθεί ότι το νερό βοηθά στη φυσική τους κατάσταση και είναι ένα must για κάθε υγιεινή διατροφή.
Βοηθάει στη αποβολή θερμίδων. Έτσι, αποφύγετε το καφέ, τη σόδα και όλα τα είδη των αναψυκτικών που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και πιείτε νερό αντί αυτού.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Πώς να βελτιώσετε τη διατροφη σας στη δουλεια, δίχως να κάνατε μια δύσκολη διαιτα

- Ασκηση με Πιλατες: Τι να προσέξετε; Πώς να ξεκινήσετε; Ένα μυστικό για να μείνετε λεπτοι και σε φορμα

- Ακολουθήστε μια detox διαιτα – Σκοτώστε τις τοξινες από τον οργανισμο σας

- Θέλετε επίπεδη και σεξι κοιλια - Ακολουθήστε τη διαιτα της κοιλιάς

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η