Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Βασικές διαιτητικές συμβουλές για όταν τρώτε σε εστιατόριο
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 


Σας έχουν ποτέ προσκαλέσει έξω και θέλατε να το αποφύγετε γιατί βρισκόσαστε σε διαιτα; Μην αγνοείτε τους πειρασμούς για την ομορφια σας. Δεν χρειάζεται να αποφεύγετε να τρώτε σε εστιατόρια απλά επειδή έχετε μια διαιτα να τηρήσετε.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορείτε να ευχαριστηθείτε το φαγητό και ταυτοχρόνως να αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Αν λοιπόν θέλετε να νιώθετε καλά που έχετε επισκεφθεί ένα εστιατόριο ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.


Πράγματα που πρέπει να έχουμε στο νου μας όταν τρώμε έξω:
- Μην ζητάτε ψωμί.


Ένα από τα πολλά πράγματα που σερβίρουν στα εστιατόρια είναι το ψωμί και μιας και είστε πεινασμένοι δεν μπορείτε να μην μπείτε σε πειρασμό. Μπορείτε να ζητήσετε από τον σερβιτόρο να μην σας σερβίρει κουβέρ.
 
- Ο καλύτερος τρόπος για να μην παραφάτε είναι να έχετε νερό στο τραπέζι πριν παραγγείλετε.
Συνεπώς, άμα έχεις αρκετό νερό στο στομάχι, όταν θα φτάσει το φαγητό δεν θα πεινάτε τόσο πολύ.
 
- Είναι πάντα καλή ιδέα να έχετε λαχανικά και σαλάτες στην αρχή.
Αν έχετε πολλά λαχανικά που περιέχουν πολλές ίνες, τότε το στομάχι σας θα είναι ήδη γεμάτο και δεν θα καταναλώσετε φαγητά πολλών θερμίδων.
 
- Μην μετράτε τις θερμίδες που τρώτε.
Αντιθέτως, χωρίστε όλο σας το γεύμα σε μικρές ποσότητες στο πιάτο σας. Βάλτε το φαγητό με βάση τις πρωτεΐνες από την μια μεριά και λαχανικά και φαγητό με υδατάνθρακες από την άλλη.
 
- Δεν χρειάζεται να φάτε όλα όσα έχει το πιάτο σας.
Μπορείτε να ζητήσετε από τον σερβιτόρο να πακετάρει το υπόλοιπο φαγητό σας για να το φάτε αργότερα. Μπορείτε να ρωτήσετε ένα φίλο να μοιραστείτε το φαγητό. Με αυτό τον τρόπο θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση.
 
Πρέπει πάντα να θυμάστε να πίνετε μόνο νερό και να αποφεύγετε τη σόδα.
Η σόδα περιέχει πολύ ζάχαρη.
Επίσης, αποφύγετε το αλκοόλ και την μπίρα μιας και έχουν πολλές θερμίδες.
 
- Πάντα να θυμάστε να παραγγέλνετε ξεχωριστά τις σάλτσες.
Με αυτό τον τρόπο θα επιβλέπετε πόση ποσότητα καταναλώσατε στο γεύμα.
 
 
- Να θυμάστε πάντα όταν παραγγέλνετε ψάρια και ψητά λαχανικά να χρησιμοποιούν λιγότερο λάδι.

- Αντί για κρέμα γάλακτος ζητήστε από τον σερβιτόρο να σας φέρει κέτσαπ, αν έχετε σκοπό να φάτε πίτσα και μακαρόνια.

- Όταν παραγγέλνετε γλυκό, θυμηθείτε να το μοιραστείτε με ένα φίλο σας
, έτσι θα αποφύγετε τις θερμίδες.

- Διαλέξτε σούπες μιας και είναι καλές για να γεμίζουν το στομάχι και είναι άριστες για ορεκτικό.

- Αν νιώσετε ότι το στομάχι σας είναι γεμάτο, μην συνεχίσετε το φαγητό
.
Συνηθίστε να ακούτε το σώμα σας.

- Ποτέ μην παραγγείλετε τηγανητές πατάτες.
Πάρτε πατάτες φούρνου ή ψητά λαχανικά.
 
Συμπέρασμα: Δεν υπάρχει λόγος να τιμωρείτε τον εαυτό σας και να αποφεύγετε τα εστιατόρια. Μπορείτε αντιθέτως να παραγγείλετε ψητά, βραστά, στον ατμό ή φαγητά στη σχάρα. Αυτό εξασφαλίζει ότι θα ετοιμαστεί με λιγότερο λάδι, και δεν θα καταλήξετε να καταναλώσετε πολλές θερμίδες.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Όλα όσα θέλατε να ξέρετε για να φτιάξετε και να διατηρήσετε επίπεδους κοιλιακούς

- Τρέξτε για να χασετε βαρος – Πόσο χρειάζεται η ασκηση στο σωμα μας

- Ποιές είναι οι καλύτεροι μέθοδοι για χάσιμο βάρους – Η καλύτερη διαιτα

- Αποκαλύπτουμε τα μυστικα για ένα αξιοζήλευτο δερμα

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η