Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Βάλτε περισσότερο γελιο και χαρά στη ζωή σας για να καταπολεμήσετε το αγχος, το στρες και την αρνητική ψυχολογια
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Εάν απουσιάζει το γελιο και η χαρα από την καθημερινότητά σας σίγουρα η ψυχολογια σας θα είναι πεσμένη.

Εάν αισθάνεστε όλο και πιο συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας αγχωμένοι, στρεσαρισμένοι για τα καθημερινά πρακτικά σας προβλήματα το πιο εύκολο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να απαλλαγείτε από την ένταση είναι να αναγκάσετε τον εαυτό σας να χαμογελάσει με ευχάριστα πρόσωπα και πράγματα και γενικότερα με θετικές καταστάσεις στη ζωή σας.

Θα πρέπει να βάλετε κάθε ώρα περισσότερους παράγοντες χαράς και γέλιου στη ζωή σας για να βελτιώσετε την ψυχολογια σας.

Δεν γίνονται όλα από τη μια μέρα στην άλλη.

Θα πρέπει να ξεκινήσετε βήμα-βήμα. Είναι χρήσιμο για τον εγκέφαλο σας όπως δείχνουν οι τελευταίες μελέτες.


Σύμφωνα με έρευνες το χαμόγελο είναι αυτό που αφορά τους μυς του στόματος και των ματιών.






        

Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση του καρδιακού ρυθμού μετά από μια αγχωτική δραστηριότητα.

Την επόμενη φορά, όταν αγχωθείτε από τα καθημερινά σας προβλήματα και άγχη, θα πρέπει να προσπαθήσετε να τεντώσετε το πρόσωπό σας σε ένα χαμόγελο για μια στιγμή.


Δεν είναι μόνο ότι θα σας βοηθήσει να πάρετε πιο εύκολα το συμβάν, αλλά θα κρατήσει υγιή και την καρδιά σας.

Το γέλιο και η χαρά κρατούν χαμηλότερο τον καρδιακό ρυθμό ακόμα και μετά από μια ιδιαίτερα στρεσογόνο μέρα. Το χαμόγελο έχει πολλά οφέλη, από την ελαχιστοποίηση του άγχους, στην ανακούφιση από τον πόνο μέχρι και το αυξημένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Φαίνεται πως τα άτομα με καρδιακή νόσο χαμογελούν λιγότερο από εκείνους που δεν έχουν τέτοια προβλήματα υγείας, το οποίο θα μπορούσε να κάνει μια σαφή σύνδεση μεταξύ του γέλιου και της υγείας της καρδιάς. Γνωρίζουμε ότι ο αθλητισμός και ένας υγιής τρόπος ζωής μειώνει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων.

Πιθανόν και το γέλιο θα πρέπει να προστεθεί στο κατάλογο.



Απομακρύνετε όλα τα αρνητικά άτομα από κοντά σας

Ακόμα κι αν χρειαστεί να απομακρύνετε από κοντά σας τα αρνητικά άτομα, αυτό θα πρέπει να γίνει.


Μήπως έχετε παρατηρήσει πως κάποιοι φίλοι σας ή συνάδελφοι από τη δουλειά, ή κάποια συγγενικά σας πρόσωπα σας «μαυρίζουν» την ψυχή κάθε φορά που τους μιλάτε; Μήπως τα σχόλιά τους ή οι συζητήσεις τους δεν είναι και τόσο ευχάριστες ή ενδιαφέρουσες πλέον;

Θα πρέπει να φροντίσετε να απομακρύνετε αυτήν την αρνητικότητα από την ζωή σας όσο το συντομότερο δυνατόν. Δεν έχετε ανάγκη από αυτήν την τοξικότητα που προκαλούν στη ζωή σας.

Αρκετά είναι τα προσωπικά ζητήματα που έχετε να λύσετε δεν χρειάζεστε να σας φορτώνουν και οι άλλοι τα δικά τους προβλήματα. Βρείτε τρόπους να τους απομακρύνετε διακριτικά από τη ζωή σας.

Καλύτερα μόνοι σας παρά με κακή παρέα.



Βρείτε θετικά άτομα για να είναι δίπλα σας

Κάπου εκεί έξω υπάρχουν άτομα που είναι γεμάτα θετική ενέργεια και δεν θα σας «μαυρίζουν» κάθε φορά που τα βλέπετε.


Θα το καταλάβετε καθώς θα έχετε τα ίδια ενδιαφέροντα, τα ίδια χόμπι και θα έχετε πολλά να πείτε κάθε φορά που δεν θα σας ρίχνουν ψυχολογικά αλλά το αντίθετο, θα σας ανεβάζουν κιόλας.

Μπορεί να πηγαίνετε στο ίδιο γυμναστήριο, στα ίδια μαθήματα, σεμινάρια, στους ίδιους τόπους που βγαίνετε για να ξεσκάσετε, στα ίδια μέρη που πάτε για να περπατήσετε.

Θα δείτε τη διαφορά, καθώς όταν θα είστε μαζί τους θα έχετε τόσα πολλά να πείτε και θα σας αρέσει τόσο πολύ η παρέα τους, το χιούμορ τους, που δεν θα καταλαβαίνετε πώς πέρασε η ώρα.


Παρακολουθήστε μια θεατρική παράσταση

Κάντε το ρουτίνα κάθε βδομάδα να βλέπετε μια παράσταση που έχετε ακούσει πως θα σας κάνει να γελάσετε αρκετά.


Θα πρέπει να βάλετε το γέλιο με κάθε τρόπο στη ζωή σας. Και μόνο όμως η κοινωνικοποίηση που θα κανονίσετε να βγείτε έξω και να δείτε κόσμο θα σας κάνει καλό.



Ακόμα κι αν δεν έχετε παρέα αλλά ούτε και διάθεση βγείτε έξω


Δοκιμάστε ακόμα κι αν δεν έχετε καλή διάθεση να βγαίνετε έξω καθημερινά ακόμα και να έναν περίπατο

Επιλέξτε να βρεθείτε κοντά στη φύση, σε ένα πάρκο, κοντά σε θάλασσα ή σε μια λίμνη, σε ένα τοπίο που θα αρέσει πολύ. Δεν χρειάζεστε παρέα, ούτε και τα ακουστικά σας για να ακούτε μουσική όσο περπατάτε.

Φροντίστε να νιώσετε τη φύση και το περπάτημά σας, να μυρίσετε τον αέρα από τα δέντρα, τα λουλούδια ή την αύρα που έρχεται από τη θάλασσα δίχως να έχετε αρνητικές σκέψεις στο μυαλό σας. Αυτή η καθημερινή σας βόλτα θα σας ανανεώσει και θα σας φτιάξει σιγά-σιγά τη διάθεση.

Θα δείτε που δεν θα βλέπετε την ώρα να πάτε από ένα σημείο και μετά καθώς θα τη συνηθίσετε, αφού θα σας ανεβάζει.


           



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Το αγχος έχει την ικανότητα να καταστρέψει την υγεια και την ψυχολογια μας αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα 

-
Πώς η σωστή διατροφη και ιδιαίτερα τα φρουτα και τα λαχανικα μπορούν να είναι αποτελεσματικά για μια καλή ψυχολογια και για να αποφύγουμε την καταθλιψη

-
Πώς να χαλαρώσουμε τα υπερ-ανταγωνιστικα παιδια και να βοηθήσουμε την ψυχολογια τους για να μην ζουν με ένα συνεχές αγχος και φοβο για αποτυχια

Το αγχος και η καταθλιψη πριν και μετά τον τοκετο – Ποιες είναι οι αλλαγές που δέχεται η ψυχολογια σας


          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η