Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς η σωστή διατροφη και ιδιαίτερα τα φρουτα και τα λαχανικα μπορούν να είναι αποτελεσματικά για μια καλή ψυχολογια και για να αποφύγουμε την καταθλιψη
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Στη ψυχολογια, και όχι μόνο, η καταθλιψη θεωρείται ότι είναι η ασθενεια του αιώνα.


Σύμφωνα με την ψυχολογια στην πραγματικότητα ακόμα και τα άτομα που αρνούνται την καταθλιψη δεν λύνουν το πραγματικό πρόβλημα, αλλά απλά και μόνο το κρύβουν.


Είναι αλήθεια ότι οικονομικοί και κοινωνικοί παράγοντες απειλούν πραγματικά την ψυχικη υγεια, αλλά η διατροφη μας ακόμα και εδώ είναι σημαντική καθώς όπως και ο Ιπποκράτης είπε «είσαι ότι τρως».


Δεν θα πρέπει να αγνοούμε πως ένα μέρος των συναισθημάτων μας στηρίζονται στη χημεία.




           


Ως εκ τούτου, δεδομένου ότι κάθε ένα από τα γεύματά μας είναι, στην ουσία, πραγματικές βόμβες για την υγεία, πώς μπορούμε να περιμένουμε για τις καλύτερες απαντήσεις;


Φρούτα και λαχανικά που καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες

Αποτελούν αποτελεσματικά όπλα στην καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Και αυτό αφού σχετίζονται με την ευχάριστη διάθεση και με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης ανοιας.

Αν και είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό ότι με την κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα
(στην πραγματικότητα, μια μερίδα είναι ισοδύναμη με ένα φρούτο ή ένα λαχανικό), το σώμα σας καταπολεμά αποτελεσματικά πολλές καταστάσεις.

Λίγες επιστημονικές μελέτες έχουν συνδέσει τη θεραπεία στη σχέση μεταξύ των τροφίμων, της ευημερίας και την ψυχικής υγείας.



Ωστόσο, το αποτέλεσμα μιας πρόσφατης μελέτης έρχεται σαν σοκ

Για να έχετε μια πραγματικά καλή διάθεση και μια καλή ψυχική υγεία συνιστώνται όχι 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, αλλά 7 ή ακόμη και 8.


Η μελέτη αυτή είχε διεξαχθεί από τους ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Warwick και συντελέστηκε σε ένα δείγμα 80.000 ανθρώπων που επιλέχτηκαν τυχαία.


Η ανάλυση πολλών μελετών που έγιναν στη Μεγάλη Βρετανία απαίτησαν περισσότερο μαθηματικές και στατιστικές μεθόδους.


Αυτό έγινε για την ερμηνεία των απαντήσεων που δόθηκαν από τους συμμετέχοντες σε μια πολύ λεπτομερή έρευνα σχετικά με τις συνήθειες διατροφής τους.

Την κατάσταση της υγείας τους και την καλή διάθεση ή, τελικά, την καταθλιπτική διάθεση.



Σε ότι αφορά την αίσθηση της καλής διάθεσης και της ψυχικής υγείας


Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο παραγόντων και της ποσότητας κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών.


Ανεξάρτητα από την παρουσία ή απουσία δημογραφικών, κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων.


Το στατιστικό αποτέλεσμα που δημιουργείται από την υψηλή πρόσληψη φρούτων και λαχανικών αντιπροσώπευε μια έκπληξη, δήλωσε η γιατρός συντονίστρια της μελέτης.

Η διατροφή λήφθηκε υπόψη πολύ λίγο από τις μελέτες σχετικά με την καλή διάθεση.



Πολλές μελέτες έχουν ήδη αποδείξει ότι η πρόσληψη φρούτων και λαχανικών σε σημαντικές ποσότητες συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης άνοιας σε μεγαλύτερη ηλικία.


Τα φρούτα και τα λαχανικά καταπολεμάνε το στρες, μια άλλη σημαντική κατάσταση που μπορεί να οδηγήσει σε αρνητική ψυχολογια και κατάθλιψη.


Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Μειώνουν τον κίνδυνο πολλών άλλων καταστάσεων για να εμφανιστούν και είναι επίσης σπουδαία όταν πρόκειται για τη σιλουέτα μας.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς να χαλαρώσουμε τα υπερ-ανταγωνιστικα παιδια και να βοηθήσουμε την ψυχολογια τους για να μην ζουν με ένα συνεχές αγχος και φοβο για αποτυχια

-
Το αγχος και η καταθλιψη πριν και μετά τον τοκετο – Ποιες είναι οι αλλαγές που δέχεται η ψυχολογια σας  

-
Βοηθήστε την ψυχολογια του παιδιου σας όταν βρίσκεται αντιμέτωπο με δυσάρεστα γεγονότα που μπορεί να το πληγώσουν 

-
Κοινωνικό αγχος, κοινωνική φοβια – Τι είναι πώς εκδηλώνεται και τι συμβαίνει στην ψυχολογια μας για να το αντιμετωπίσουμε επιτυχώς

 



 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η