Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Εξασκώντας τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους αδυνατίσματος και ασκησης – Τρέξτε για μια καλυτερη υγεια
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η τακτική ασκηση βοηθάει κυρίως την υγεια μας και ιδιαίτερα σε καρδιαγγειακές δραστηριότητες του οργανισμου σας.

Έχει βρεθεί ότι η ασκηση έχει έναν αριθμό από συστατικά που είναι βασικά στην μείωση του βάρους και στο κάψιμο του λίπους γεγονός που βοηθάει πολύ για μια καλύτερη υγεια.

Όπως έχει αναφερθεί σε μια σειρά από βιβλία , η άσκηση έχει βρεθεί ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμη στο χάσιμο πόντων.

Απλές ασκήσεις μπορούν να ρίξουν το βάρος μας και να διατηρήσουμε καλή όλη τη γενικότερη υγεια μας.





           




Δείτε ποιες ασκήσεις έχουν πολλά πλεονεκτήματα:


Κάντε τζόκιν ή τρέξτε τον ελεύθερο χρόνο σας, αφού και αυτός ο τρόπος μειώνει τα κιλά σας.


Όχι μόνο, οι απλές ασκήσεις βοηθάνε να χάσετε κιλά αλλά αυξάνει και την ενέργεια σας.


Το μόνο γεγονός που μετράει είναι να αθλείστε τακτικά για να χάσετε βάρος.

Μπορείτε επίσης να γυμναστείτε με τις βασικές ασκήσεις που είχατε μάθει στο σχολείο.



Πλεονεκτήματα της άσκησης


Όπως έχει ήδη αναφερθεί, η εκγύμναση είναι η απλούστερη ή μάλλον η ευκολότερη μέθοδος για να αποβάλλεται το περιττό βάρος.


Εκτός από το γεγονός ότι είναι πολύ εύκολο να την ακολουθήσετε, έχει επίσης το πλεονέκτημα να αυξάνει την καύση της περιττής ζάχαρης στο σώμα σας.

Αυτό σας βοηθάει να αποκτήσετε την απαραίτητη ενέργεια για να κινήστε όλη μέρα. Ακόμη, βοηθάει στον έλεγχο της διαδικασίας γήρανσης στο σώμα.

Εκτός ότι επωφελείστε άμεσα ο οργανισμός σας ωφελείται έμμεσα.



Όταν γυμνάζεστε, τείνετε να ιδρώνετε περισσότερο.


Αυτό αυξάνει την πρόσληψη νερού, που είναι βασικό για το κάψιμο του περιττού λίπους στο σώμα σας.


Έτσι, η άσκηση ωφελεί έμμεσα, λόγω της αύξησης κατανάλωσης νερού.


Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η εκγύμναση προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις και προστατεύει τους ανθρώπους από υψηλή πίεση ή διαβήτη.

Επιπλέον, όπως όλοι ξέρετε, ελέγχει το βάρος.


Η γυμναστική βοηθάει στην ανάπτυξη της προσωπικότητας καθώς ενισχύει και την ψυχολογική διάθεση.

Έκτος από την υγιεινή ζωή, η άσκηση σας προσφέρει την δύναμη να αντεπεξέλθετε στις καθημερινές δυσκολίες πιο αποτελεσματικά.



Η γυμναστική τείνει να αυξήσει το ρυθμό του μεταβολισμού και να παραμείνει στατικός για μεγάλο διάστημα.


Ο ρυθμός αυτός, δεν μειώνεται ακόμα και όταν δεν έχετε γυμναστεί για κάποιο διάστημα.


Έτσι σας επιτρέπετε να υποκύπτετε στους πειρασμούς πότε-πότε, αφού η άθληση μπορεί και ελέγχει το βάρος σας.


Να είστε τακτικοί

Ασχοληθείτε με διαφόρων ειδών δραστηριότητες και προσπαθήστε να βρείτε τον απαραίτητο χρόνο να τις συνεχίσετε.


Είναι βασικό να τις κάνετε ρουτίνα, καθώς το σώμα χρειάζεται να είναι προγραμματισμένο σύμφωνα με το πλάνο.

Μείνετε πιστοί σε ένα κανονισμένο πρόγραμμα, αφού κάτι τέτοιο θα προωθούσε το πρόγραμμα αδυνατίσματος.


Η γυμναστική μπορεί να είναι διασκεδαστική

Συνιστάται να γυμνάζεστε τα πρωινά από ότι τα απογεύματα.


Μπορείτε να κάνετε το καθημερινό πρόγραμμα γυμναστικής να είναι διασκεδαστικό, διαλέγοντας μια άσκηση με την οικογένεια ή τους φίλους σας ή οργανώνοντας μια μικρή ομάδα και μπορείτε να ενθαρρύνετε και άλλους να γυμναστούν μαζί σας.


Αν πραγματικά θέλετε να φέρετε μια αλλαγή στο βάρος σας, ξεκινήστε γυμναστική καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, πιο εύκολα και αποτελεσματικά.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς να πετύχουν οι γυναικες μια καλή υγεια στα οστα τους ώστε να αποφύγουν την οστεοπορωση – Ποιες γυναικες κινδυνεύουν περισσότερο και πώς θα το αποτρέψετε

- Τι είναι το CoQ10 και πως μπορεί να βοηθήσει την υγεια μας;

- Κίνδυνος για την υγεια μας οι ιοι και τα βακτηρια που γίνονται ανθεκτικά στα αντιβιοτικα που παίρνουμε με το παραμικρό 

Συμβουλες για να εξασφαλίσετε άμεσα με πειθαρχία έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που θα βοηθήσει να έχετε μια καλύτερη υγεια



 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η