Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Συμβουλες για να εξασφαλίσετε άμεσα με πειθαρχία έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που θα βοηθήσει να έχετε μια καλύτερη υγεια
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η διατήρηση της καλης υγειας είναι ο αποτελεσματικός παράγοντας της πειθαρχίας ετών. Στην υγεια η γενική ευημερία τείνει να είναι ο στόχος μας σε όλα τα σημεία της ζωής.

Είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε μια υγιή διαβίωση, ώστε να αποφευχθούν οι σοβαρές παθήσεις και να διάγετε μια άνετη ζωή.

Η υγιεινή διαβίωση εστιάζει σε διάφορες πτυχές της ζωής ενός ατόμου.

Ο όρος υγιείς δεν σημαίνει μόνο τη διατήρηση μιας υγιούς σωματικής διάπλασης, αλλά και την ψυχική όσο και την συναισθηματική ευεξία!






               


Οι παράγοντες αυτοί αποτελούν το κλειδί για έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Οι υγιεινές συμβουλές συνήθως ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή, ένα πρόγραμμα ασκήσεων, καθώς και τη σωστή ποσότητα ξεκούρασης και χαλάρωσης που πρέπει να παίρνει ένα άτομο.



Συμβουλές για μια Υγιεινή Ζωή

Μπορείτε να
εξασφαλίσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής μέσω της επιλογής των τροφίμων.


Το ανθρώπινο σώμα είναι πολύ περίπλοκο και χρειάζεται μια σειρά από απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία όλων των οργάνων του.


Αυτές οι απαιτήσεις ενός ατόμου τείνουν να ποικίλουν ανάλογα με τους παράγοντες όπως: 

- το φύλο,

- την ηλικία,

- το σωματικό ανάστημα, κλπ.



Υγιεινή διατροφή


Η υγιεινή διατροφή είναι
μια σημαντική προϋπόθεση για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματός σας, καθώς και στη μείωση των πιθανοτήτων για την ανάπτυξη λοιμώξεων
.

Τα εσπεριδοειδή είναι μια σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C, που είναι απαραίτητες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Επίσης βοηθάει το σώμα σας να ανακτήσει από διάφορες παθήσεις.

Δεδομένου ότι το σώμα σας δεν είναι ικανό να αποθηκεύει βιταμίνες, είναι σημαντικό να τρώτε φρούτα καθημερινά, με σκοπό να παραμείνετε υγιείς.

Προκειμένου να διατηρήσετε ένα υγιεινό τρόπο ζωής, τα πράσινα λαχανικά συνιστώνται μαζί με τα εσπεριδοειδή.


Μερικά
βήματα που θα σας βοηθήσουν να είστε υγιείς


Μπορείτε να ξεκινήσετε
να χάνετε κιλά, ακολουθώντας μερικές απλές τεχνικές.


Εάν δεν είστε ακόμα έτοιμοι να περάσετε από ένα δομημένο πρόγραμμα, μην ανησυχείτε.

Ακόμη και μερικά μικρά απλά βήματα μπορούν να κάνουν θαύματα φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.


Κάντε φυσική άσκηση


Σημαντικό
βήμα προς την υγιεινή διαβίωση μπορεί να ληφθεί μόνο με το σβήσιμο της τηλεόρασης.


Σβήστε την τηλεόραση σας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και κάντε ασκήσεις ή περάστε λίγο χρόνο με την οικογένειά σας.

Μπορείτε να συνομιλήσετε με την οικογένειά σας ή να παίξετε μερικά παιχνίδια.

Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει στη βελτίωση της σωματική σας ευεξίας, αλλά και θα διευκολύνει την συναισθηματική σας ευημερία!


Διαλογισμός και
γιόγκα


Ο διαλογισμός
και η γιόγκα έχουν δημιουργήσει παγκόσμιο επίπεδο ευαισθητοποίησης σε θέματα υγείας.


Αυτές οι ολιστικές προσεγγίσεις όχι μόνο δουλεύουν στη διευκόλυνση της σωματικής ευεξίας, αλλά και σας βοηθούν να ξεπεράσετε το άγχος.


Πηγαίνετε
μια βόλτα


Ανεξάρτητα από την ηλικία,
καθώς και τη φυσική κατάσταση το περπάτημα είναι ωφέλιμο για όλους
!

Αρπάξτε κάθε ευκαιρία να πάτε για έναν περίπατο.

Μπορείτε να πάτε μια βόλτα με το σκύλο σας ή αν έχετε να συλλέξετε την αλληλογραφία σας, τότε κοιτάξτε την, ενώ παράλληλα κάνετε μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο σας.

Μπορείτε επίσης να περπατήσετε στο διάδρομο γυμναστικής σας για λίγα λεπτά προτού να αρχίσετε την εργασία σας.


Απασχοληθείτε
με τις δουλειές του σπιτιού


Αναλάβετε περισσότερες από τις δουλειές του σπιτιού
.


Σκαλίστε τον κήπο σας, κάντε τα τζάμια, σκουπίστε τα δωμάτια τα φύλλα από το μπαλκόνι. Παρά το γεγονός ότι οι δραστηριότητες αυτές δεν είναι έντονες ασκήσεις, είναι χρήσιμες για τη διατήρηση σας εν κινήσει.


Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά


Προσπαθήστε να
προσθέσετε όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας.


Μπορείτε να τα συμπεριλάβετε στα γεύματά σας ως μέρος του κάθε πιάτου ή να τα καταναλώνετε χωριστά. Μπορείτε να προσθέσετε αγγούρι στο σάντουιτς ή πιπεριές στη πίτσα σας.


Καταναλώστε
άπαχα προϊόντα


Προσπαθήστε να τρώτε τρόφιμα που είναι
χαμηλά σε λιπαρά.


Διαλέγοντας άπαχο γιαούρτι ή αποβουτυρωμένο γάλα είναι ένας καλός τρόπος μείωσης των θερμίδων χωρίς να επιφέρει υπερβολική αλλαγή στη διατροφή σας.


Σταματήστε
τις κακές συνήθειες

Σταματήστε το κάπνισμα, τα έτοιμα φαγητά, ή τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα, το αλκοόλ, κλπ, προκειμένου να εξασφαλίσετε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Εάν μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα απλά βήματα, θα διασφαλίσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής!

Ξεκινήστε ένα-ένα και σιγά-σιγά προσθέστε και άλλα.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Βιταμινη Α – Η βιταμινη που βοηθάει την υγεια μας στη μάχη κατά της γηρανσης, της ακμης και γενικότερα της υγειας του δερματος

-
Ανδρες εναντίον γυναικών - Κορυφαίες διαφορές ακόμα και σε θέματα υγειας που δείχνουν οι τελευταίες έρευνες

-
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε φυσικά την υγεια της ορασης μας – Μάθετε περισσότερα για να βλέπετε καλύτερα

-
Ποια είναι τα πιο συχνάσεξουαλικως μεταδιδομενα νοσηματα για την υγεια μας, πόσο επικίνδυνα είναι και πώς μπορούμε να προφυλαχτούμε για να τα αποφύγουμε 

 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η