Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Μερικές από τις καλύτερες συμβουλές για να κάνετε μια σωστή διαιτα, υγιεινή διατροφη και απλές ασκήσεις για ένα όμορφο και υγιή σώμα δίχως περιττά κιλά
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μια πολύ συχνή συζήτηση στις μέρες μας είναι πως θα βελτιώσει κάποιος την ομορφια του σωματος του με το να βρει τον καλύτερο τρόπο για να χάσει βάρος.


Εξάλλου, οι άνθρωποι ενδιαφέρονται να δείχνουν πιο ομορφοι από ποτέ και να είναι υγιείς.


Αλλά ο αγώνας περιλαμβάνει συχνά τη μετατροπή αυτών των επιθυμιών σε πραγματικότητα.


Εκφράζοντας μερικές από τις καλύτερες συμβουλές για απώλεια βάρους για να πετύχουν για εσάς, μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε τον έλεγχο της δικής σας υγείας και να διώξετε παράλληλα και τα περιττά κιλά.


Ξεκινήστε με μερικές από τις παρακάτω ιδέες για να δείτε πώς θα πάει. 


Υπήρξε κάποτε μια εποχή που δεν έπρεπε να τρώτε καθόλου μεταξύ των γευμάτων.





Ωστόσο, οι διατροφολόγοι γνωρίζουν πλέον ότι είναι πολύ καλύτερο να εφαρμόσετε αυτή τη λαχτάρα με υγιεινό φαγητό από ό, τι να το αμελήσετε και να στραφείτε αργότερα στο πρόχειρο φαγητό.


Τα καλύτερα είδη των σνακ έχουν πολλές πρωτεΐνες και είναι πλήρη, όπως ένα μικρό πιατάκι του καφέ με τυριά, ή ένα φρούτο σε κομματάκια με λίγο φυστικοβούτυρο.   


          


Όταν τρώτε κάτι, χρειάζεστε τρία πράγματα:


Μια καρέκλα, ένα τραπέζι και ένα πιάτο.


Αν λείπει κάποιο από αυτά, είναι πιθανό να φάτε παραπάνω. Στέκεστε στο πάγκο με μια κούτα παγωτά στο χέρι;

Ακόμα κι αν ονομάσετε τη κούτα σας «μπολάκι», δεν κάνετε τίποτα για να βελτιώσετε την υγεία σας.

Αν είστε στο αυτοκίνητο και κατευθύνεστε σε ένα φαστφουντάδικο, η πιθανότητα να φάτε το υγιεινό φαγητό που έπρεπε είναι έτοιμη να καταρρεύσει.

Αντί αυτού, βεβαιωθείτε ότι έχετε και τα τρία αυτά στοιχεία που χρειάζονται.

Η πρόοδός σας σχετικά με την απώλεια βάρους θα πάει καλύτερα. 


Είστε σταθερά μπροστά στη τηλεόραση όταν τρώτε;  

Αν ναι, είναι πιθανό να φάτε 40% περισσότερες θερμίδες από ό, τι θα τρώγατε διαφορετικά.


Αν οδηγείτε και τρώτε, είναι πιο πιθανό να επικεντρωθείτε στην κατανάλωση ως κάτι για να γεμίσει το χρόνο και θα καταλήξετε να τρώτε περισσότερο από το φαγητό που έχετε από ό, τι θα ήταν διαφορετικά.

Ακόμα κι αν κάθεστε σε ένα τραπέζι και τρώτε, αν είστε μπροστά στην τηλεόραση ή κάποιο άλλο μέσο, μπορεί επίσης να φάτε περισσότερο.   



Να παρακολουθείτε το βάρος σας ανεβαίνοντας στη ζυγαριά την ίδια ώρα κάθε μέρα.  


Αν το βάρος σας αυξάνεται κάθε μέρα πρέπει να αλλάξετε κάποιες από τις συνήθειές σας.


Θα πρέπει για παράδειγμα να μειώσετε τις ποσότητες του φαγητού στη διατροφή σας και να αυξήσετε λίγο παραπάνω την άσκησή σας.   



Αναπτύξτε την μυϊκή μάζα σας  

Εάν μπορείτε να προσθέσετε μόλις 15 λεπτά μυϊκές ασκήσεις κάθε μέρα, θα διατηρήσετε και μπορεί ακόμα και να αναπτύξετε την μυϊκή μάζα σας.

Αναπτύσσοντας τη μυϊκή μάζα σας, σας βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού σας.

Η αύξηση του μεταβολισμού σας με τη σειρά του σημαίνει ότι με το να κινείστε απλά στην καθημερινή ρουτίνα σας καίτε πολύ περισσότερες θερμίδες.

Δεν παίρνει πολύ χρόνο για να αναπτύξετε αυτούς τους μύες, αλλά θα πρέπει να κάνετε αυτές τις ασκήσεις συστηματικά για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αυτό μπορεί να γίνει για παράδειγμα είτε με περισσότερο τρέξιμο αντί για ελαφρύ περπάτημα ώστε να αναπτυχθεί η μυϊκή μάζα στους μύες των ποδιών.

Είτε με ασκήσεις με βαράκια ώστε να αναπτυχθεί η μυϊκή μάζα στους μύες των χεριών, αλλά υπάρχουν και άλλες ομάδες ασκήσεων που ένας γυμναστής μπορεί να σας δείξει.


Οι καλύτερες συμβουλές για απώλεια βάρους συχνά εστιάζουν στην απλότητα.

Για να μπορέσετε να φτάσετε στο βάρος που επιθυμείτε θα πρέπει να τις ενσωματώσετε όσο μπορείτε στην καθημερινότητά σας.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-Οι κίνδυνοι που κρύβουν τα καθαρτικά όταν τα χρησιμοποιείτε σε διαιτες για γρήγορο χάσιμο βάρους για την ομορφια σας

-
Ανεβάστε το μεταβολισμο σας στη μέγιστη ταχύτητα για μια καλύτερη ομορφια στο σωμα σας καθώς θα «καίτε» πολύ πιο εύκολα ότι τρώτε

-
Πώς η κατανάλωση ξιδιου από μηλο στη διατροφη μας μπορεί να συμβάλει σε μια καλύτερη διαιτα για τον οργανισμο και την ομορφια μας

-
Ποια είναι τα Αντιοξειδωτικά τροφιμα, τι κάνουν στον οργανισμό μας και πώς φροντίζουν εκτός από την υγεια και την ομορφια μας




          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η