Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ανεβάστε το μεταβολισμο σας στη μέγιστη ταχύτητα για μια καλύτερη ομορφια στο σωμα σας καθώς θα «καίτε» πολύ πιο εύκολα ότι τρώτε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Όλοι εμείς που φοβόμαστε για την ομορφια μας ακόμα και να κοιτάξουμε μια τουρτα, λόγω του φόβου των επιπλέον κιλών και ενός χαλαρού μεταβολισμού πρέπει να γνωρίζουμε πως υπάρχουν μερικές απλές μέθοδο για να τον ανεβάσουμε.

Μπορούμε με απλές κινήσεις να ανεβάσουμε στα ύψη τον μεταβολισμο μας και να διατηρήσουμε το βάρος μας υπό έλεγχο, χωρίς δραστικές δίαιτες.

Παρά το γεγονός ότι η κληρονομικότητα και η ηλικία έχουν πολλά να πουν στη δημιουργία του μεταβολικού προφίλ, μια σειρά από μελέτες αποκάλυψαν ότι μέσα από τις πράξεις μας μπορούμε να έχουμε κάποια επίδραση πάνω του.

Πρακτικά, η μεταβολική λειτουργία, δηλαδή η ικανότητα του σώματος να μετατρέψει την τροφή σε ενέργεια μπορεί να ελεγχθεί από εμάς.







Εδώ είναι πώς:
 

Πάρτε το πρωινό γεύμα σας όσο πιο νωρίς μπορείτε


Ξυπνήστε νωρίς το πρωί - ακριβώς όπως οι διασημότητες ισχυρίζονται ότι κάνουν για να διατηρούνται σε φόρμα - και φάτε καλά.


Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός, δηλαδή ο αριθμός των θερμίδων που καίγονται όταν είναι σε ανάπαυση εξαρτάται κυρίως από την ηλικία, το βάρος, το σώμα και, κατά συνέπεια, δεν μπορούμε να κάνουμε μεγάλες αλλαγές σε αυτό το κεφάλαιο.

Παρόλα αυτά, οι ειδικοί συστήνουν να μην παρατάτε το πρωινό, ακόμα κι αν θα έχετε δισεκατομμύρια δικαιολογίες για να το κάνετε.


Γιατί;

Επειδή ξεκινώντας την ημέρα με άδειο στομάχι είναι ισοδύναμο με το να θέτετε το μεταβολισμό σας σε παύση.

Όταν ο εγκέφαλος προσδιορίσει τη "τρύπα" στο στομάχι σας, στέλνει ένα μήνυμα στα κύτταρα για τη διατήρηση της ενέργειας σε περίπτωση που δεν θα υπάρξουν πολύ σύντομα προμήθειες.

Πρακτικά, ο βασικός μεταβολισμός είναι αποσυνδεδεμένος έτσι ώστε το σώμα σας να μην παραμείνει χωρίς ενέργεια.

Έτσι, τρώτε αν θέλετε ο μεταβολισμός σας να καίει συνεχώς. 


Τρώτε συχνά! 

Θα πρέπει να τρώτε τουλάχιστον 3-5 φορές την ημέρα!


Για τη διατήρηση του μεταβολισμού κατά την εργασία το ιδανικό θα ήταν να έχουμε 5 μικρά και συχνά γεύματα. Σύμφωνα με μια μελέτη η πρόσληψη πρωτεϊνών διεγείρει τα κύτταρα που είναι υπεύθυνα για την ενεργοποίηση της καύσης θερμίδων.

Από την άλλη πλευρά, τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες δημιουργούν μια διαφορετική αντίδραση στο σώμα. Αντιστέκονται στην ινσουλίνη. 


Πιο σημαντικό είναι να αθλείστε! 


Μ
ην υπολογίζετε μόνο σε μια αυστηρή δίαιτα, αν θέλετε να χάσετε βάρος!

Αλλάξτε εντελώς τον τρόπο ζωής σας, αν θέλετε να γίνετε ένα νέο, λεπτότερο, υγιέστερο άτομο.

Σταματήστε την κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων και συμπεριλάβετε τον αθλητισμό στην καθημερινή σας δραστηριότητα.

Σύμφωνα με τις έρευνες, ο μεταβολικός ρυθμός αυξάνεται κατά τη διάρκεια των ωρών αθλητισμού διατηρείται έτσι για 24 ώρες μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης.

Αυτό είναι διαθέσιμο ειδικά όταν η εκγύμναση επιβάλλει μια έντονη προσπάθεια.

Η κολύμβηση κάνει θαύματα, ειδικά αν έχετε περάσει τα 40. Γιατί νομίζετε ότι χάνουμε μυϊκή μάζα καθώς γερνάμε; Επειδή δεν τη χρησιμοποιούμε!

Οπότε, ας δουλέψουμε! 


Κοιμηθείτε αρκετά και καλά!
 

Αν φάγατε καλά και γυμναστήκατε αρκετά, ήρθε η ώρα να ξεκουραστείτε!

Δίαιτα δεν σημαίνει εξάντληση του σώματός σας για την επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να κοιμόμαστε αρκετά (περίπου 8 ώρες κάθε βράδυ) αν θέλουμε το μεταβολισμό μας να λειτουργεί στο μέγιστο και να κάψει τα λίπη. Σύμφωνα με μια Σουηδική μελέτη, μετά από μια άγρυπνη νύχτα το σώμα θα κάψει την επόμενη μέρα έως και 20% λιγότερο λίπος. 


Γιατί;


Επειδή οι διαταραχές του ύπνου παρεμβαίνουν στη δραστηριότητα των ορμονών που ελέγχουν το μεταβολισμό.


Η αντίσταση στη λεπτίνη (ορμόνη που ρυθμίζει το σωματικό βάρος) μεγαλώνει και το ίδιο συμβαίνει και με το επίπεδο της γκρελίνης (ορμόνη που προειδοποιεί τον εγκέφαλο όταν είμαστε πεινασμένοι).


Το αποτέλεσμα:

θα τρώτε χωρίς να σταματήσετε, διότι η γκρελίνη θα στέλνει συνεχώς σήματα της πείνας, ενώ η λεπτίνη δεν θα είναι στάσιμη, όταν το βάρος του σώματος είναι πολύ πάνω από το φυσιολογικό όριο.  


Έτσι, αντί να εκθέσετε το σώμα σας σε μια αυστηρή δίαιτα που είναι δύσκολο να τηρήσετε και θα μπορούσε να οδηγήσει σε αποτυχία, θα πρέπει να υιοθετήσετε καλύτερα έναν υγιή, ισορροπημένο τρόπο ζωής με τις παραπάνω απλές κινήσεις που σας δίνουμε.

Ίσως τα αποτελέσματα θα έρθουν λίγο πιο αργά, αλλά θα είναι σταθερά και για καλό!




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Πώς η κατανάλωση ξίδι από μήλο στη διατροφη μας μπορεί να συμβάλει σε μια καλύτερη διαιτα για τον οργανισμο και την ομορφια μας

-
Ποια είναι τα Αντιοξειδωτικά τροφιμα, τι κάνουν στον οργανισμό μας και πώς φροντίζουν εκτός από την υγεια και την ομορφια μας

-
Κοινά λάθη που κάνουμε σχετικά με την αλκαλικη διατροφη pH – Πώς να διατηρήσουμε υγιη και ομορφο το σωμα και τον οργανισμό μας

-
Κάντε πιο ελαστικο και ευελικτο νου και σωμα με τη γιογκα – Για να είστε ομορφοι μέσα – έξω




          

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η