Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Τι χρειάζεστε για να φτιάξετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφης αδυνατισματος για μια σωστή διαιτα-διατροφη που θα βοηθήσει την ομορφια σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια σας το να αφαιρέσετε το περιττό λιπος από το σωμα σας είναι κάτι που στην ουσία φαίνεται να είναι απλό.

Εάν χρειάζεστε 2000 θερμιδες ανά ημέρα για να διατηρήσετε το βαρος σας, τότε τρώγοντας λιγότερες θερμιδες θα σας ανάγκαζε να χάσετε κιλά επειδή ο οργανισμός θα καταναλώνει αποθέματα λιπους για να αντισταθμίσει το έλλειμμα σε θερμιδες.

Φυσικά, αυτό φαίνεται απλό θεωρητικά δεν είναι πάντα τόσο εύκολο στην πραγματικότητα.




           


Αυτό είναι χρήσιμο για την απώλεια βάρους.


Είναι δύσκολο να μετράμε συνέχεια θερμίδες
Πρέπει όμως να μετράμε και αυτές από τις τροφές που τρώμε και αυτές από τις θερμίδες που «καίμε».

Ο συγκεκριμένος αριθμός των θερμίδων που χρειάζεται ο οργανισμός σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή μπορεί να κυμαίνεται ανάλογα με το επίπεδο των δραστηριοτήτων με τις οποίες χάνουμε θερμίδες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διατροφής αδυνατίσματος είναι τόσο κρίσιμη για την επιτυχία σας.



Με αυτή τη διατροφή θα πρέπει να λάβουμε υπόψη διάφορους παράγοντες

Πρώτα θα πρέπει να καθορίσετε το χρονοδιάγραμμα για τους στόχους απώλειας βάρους.


Το πόσο γρήγορα θέλετε να χάσετε κιλά θα παίξει σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της ποσότητας των θερμίδων που θα πρέπει να καταναλώνετε.

Δεύτερον, θα πρέπει να αναπτύξετε ένα πρόγραμμα άσκησης.


Η μυϊκή και η καρδιαγγειακή ανάπτυξη αποτελούν κρίσιμα στοιχεία για την απώλεια λίπους και τη διατήρησή του μακριά από εσάς. Το πρόγραμμα διατροφής θα πρέπει να είναι αρκετά ουσιαστικό για να υποστηρίξει την άσκηση στην αγωγή σας.

Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να επικεντρωθείτε σε μια διατροφή που έχει ένα εύρος θερμίδων μεταξύ 1200 - 1500.


Για την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων αυτή η θερμιδική πρόσληψη θα επιτρέψει αρκετά τη γρήγορη απώλεια βάρους χωρίς να εμπλακείτε σε επικίνδυνα παιχνίδια με την υγεία σας.



Ο προγραμματισμός είναι το καλύτερο
Για να είναι πραγματικά επιτυχημένο το διατροφικό σας πρόγραμμα, μια καλή ιδέα είναι να προγραμματίζετε τα εβδομαδιαία γεύματά σας.

Και αυτό πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο και να τα προετοιμάζετε εκ των προτέρων.


Επικεντρωθεί σε τέσσερις κατηγορίες τροφίμων  
Για να κάνετε αυτό το πρόγραμμα να έχει επιτυχία χρειάζεται πραγματικά να επικεντρωθεί σε τέσσερις κατηγορίες τροφίμων: ψάρια, πουλερικά, φρούτα και λαχανικά.



Τι πρέπει να αποφεύγετε;
 
Πρέπει να αποφύγετε σύνθετους υδατάνθρακες, ζάχαρη και το κόκκινο κρέας όσο το δυνατόν περισσότερο.



Τι θα πρέπει να κόψετε;
Θα πρέπει να κόψετε τα ροφήματα υψηλής θερμιδικής αξίας από τη διατροφή σας εξίσου.

Δεν υπάρχει πρόβλημα αν είστε επιεικής με τον εαυτό σας κατά καιρούς, αλλά αυτή η επιείκεια πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική στο πρόγραμμα διατροφής σας.


Προσπαθήστε να δομήσετε το χρόνο που τρώτε σε 4 έως 6 γεύματα την ημέρα.
Σε ένα πρόγραμμα διατροφής 1.500 θερμίδων, αυτό σημαίνει ότι κάθε γεύμα πρέπει να είναι περίπου 250 θερμίδες.


Τώρα αν θέλετε να προγραμματίσετε να έχετε ένα μεγαλύτερο γεύμα πρέπει απλά να προσαρμόσετε τα υπόλοιπα γεύματά σας είτε έχοντας λιγότερα γεύματα είτε λιγότερες θερμίδες συνολικά.

Μπορείτε να μοιράσετε αυτές τις 1500 θερμίδες όπως θέλετε αρκεί να έχετε τουλάχιστον 3 γεύματα την ημέρα. Ποτέ δεν θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερες από 1000 θερμίδες σε ένα γεύμα.



Ποια πρέπει να είναι η δομή της διατροφής σας;
Κατά το σχεδιασμό του προγράμματος διατροφής χρειάζεται το 30% των θερμίδων να είναι πρωτεΐνη βασισμένη σε ψάρια ή πουλερικά.


Το υπόλοιπο 70% θα πρέπει να βασίζεται σε φρούτα και λαχανικά.


Θυμηθείτε, ο προγραμματισμός είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε άτομο που αγωνίζεται να χάσει λίπος και όχι μόνο κιλά. Όσο πιο προγραμματισμένοι είστε, τόσο πιο εύκολο θα είναι να κολλήσετε με το πρόγραμμα αυτό στη διατροφή σας.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Θέλετε να κάνετε μια γρήγορη διαιτα γιατί έχετε ένα σημαντικό γεγονός που έρχεται και θέλετε να δείχνετε πιο αδύνατοι; Είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο για 2-3 κιλά – Σας δίνουμε χρήσιμες συμβουλες 

-
Η Μεσογειακη διαιτα-διατροφη είναι η καλύτερη επιλογη για την ομορφια σας προκειμένου να χάσετε ή ακόμα και να διατηρήσετε τα κιλα που θέλετε

-
Πώς το γαλα καρυδας βοηθάει στο αδυνατισμα για την ομορφια και την υγεια του σωματος μας

-
Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σωστή διαιτα-διατροφη για να χάσουμε κιλα με το να μετράμε τις θερμιδες; 



 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η