Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Η Μεσογειακη διαιτα-διατροφη είναι η καλύτερη επιλογη για την ομορφια σας προκειμένου να χάσετε ή ακόμα και να διατηρήσετε τα κιλα που θέλετε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Pan Tin   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια μας μπορεί κάποιες φορές να καταπιανόμαστε με εξαντλητικές διαιτες σε μια προσπάθεια να ρίξουμε μερικά κιλα παραπάνω.

Αντί να κολλήσετε σε ανθυγιεινές διατροφικες συνήθειες που δεν έχουν και αποτελέσματα, η καλύτερη ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε μια διαιτα-διατροφη που έχει μακρά ιστορία από εξαιρετικά αποτελέσματα για την ομορφια και την υγεια σας.

Για πολλούς, το Μεσογειακο προγραμμα διατροφης για αδυνατισμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσουν κιλα και να διατηρήσουν μια υγιή ισορροπία για έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα σας είστε γεμάτοι ενέργεια και με καλή διαθεση.





           



Από τι αποτελείται αυτή η διατροφή;

Κυρίως από τροφές όπως φρέσκα λαχανικά και φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρια, ελαιόλαδο, ακόμα και κρασί όταν καταναλώνεται με μέτρο.


Με αυτό το συνδυασμό των ειδών διατροφής έχετε μια υγιεινή συλλογή θρεπτικών ουσιών για τον οργανισμό σας.


Λιγότερο κρέας


Έχετε κατά νου ότι οποιοδήποτε ζωικό προϊόν ή κρέας συνήθως καταναλώνεται σε μικρότερες ποσότητες όταν ξεκινάτε τη Μεσογειακή διατροφή.

Όταν καταναλώνετε περισσότερα ψάρια αντί για κρέατα θα έχετε την ευκαιρία να διαπιστώσετε ότι η Μεσογειακή αυτή διατροφή θα προσθέσει πολλά Ω3 λιπαρά οξέα χρήσιμα για τον οργανισμό σας.


Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτά τα ευεργετικά λιπαρά οξέα μπορεί πραγματικά να βοηθήσουν στην πρόληψη καρδιακής νόσου καθώς και σε ορισμένες μορφές καρκίνου και στο εγκεφαλικό επεισόδιο.


Αποφύγετε εντελώς το κόκκινο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα


Το κόκκινο κρέας, δεν είναι μέσα στις απαραίτητες τροφές στο πρόγραμμα Μεσογειακής διατροφής και συνήθως το αφήνουμε έξω.


Μαζί με αυτό, τα γαλακτοκομικά προϊόντα χρησιμοποιούνται ελάχιστα έως και καθόλου.


Εάν περιλαμβάνετε το γάλα, συνήθως θα είναι για την προετοιμασία διαφόρων γευμάτων και είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε ένα με χαμηλά λιπαρά ή χωρίς λιπαρά.

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το ζωικό γάλα, με αμυγδαλέλαιο, γάλα καρύδας, γάλα σόγιας ή ρυζιού.  


Το ελαιόλαδο είναι πολύ χρήσιμο στη μεσογειακή διατροφή

Μια εσφαλμένη αντίληψη σχετικά με το Μεσογειακό πρόγραμμα διατροφής αδυνατίσματος είναι ότι περιέχει πολύ ελαιόλαδο και άρα αυξάνει πολύ το λίπος στη διατροφή.

Ωστόσο, εάν κοιτάξει κανείς την ποσότητα της καλής χοληστερόλης που παρέχει το ελαιόλαδο, θα έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει ότι μπορεί να είναι αρκετά ευεργετικό ειδικά όταν συνδυάζεται με τη κατάλληλη κατανάλωση τροφίμων και μια καθημερινή άσκηση.


Προτιμήστε να καταναλώνετε το ελαιόλαδο ωμό.

Μπορείτε να μαγειρεύετε τα φαγητά σας και να το ρίχνετε στο τέλος χωρίς να μαγειρέψετε, αφού θα έχετε κλείσει και αφαιρέσει από τη φωτιά το φαγητό.


Η μεσογειακή διατροφή είναι υψηλή τόσο σε φυτικές ίνες όσο και σε αντιοξειδωτικά


Τόσο οι φυτικές ίνες όσο και τα αντιοξειδωτικά έχουν δείξει ότι έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν ορισμένες μορφές καρκίνου.


Αν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες ως προς το εάν θα μπορούσε να είναι, ή όχι, μια κατάλληλη διατροφή για σας, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Συζητώντας μαζί του σχετικά με τους στόχους για την απώλεια βάρους και την επιθυμία σας να δοκιμάσετε τη Μεσογειακή αυτή διατροφή, θα είναι σε θέση να σας καθοδηγήσει σε όλη τη διαδικασία.


Τέλος, όπως συμβαίνει με κάθε πρόγραμμα διατροφής είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ισορροπία.


Φροντίστε να προτιμάτε όλα τα φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, αν θέλετε κρέας προτιμήστε το άπαχο κρέας αποφεύγοντας το κόκκινο και κάνετε μια σωστή διατροφή προσθέτοντας και πολλά ψαρικά.


Οι υγιεινές πρωτεΐνες παραμένουν το κλειδί σε κάθε είδους δίαιτα και μπορείτε ακόμη και να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας και μερικές χρήσιμες βιταμίνες που θα σας κρατούν υγιείς συνολικά καθώς βρίσκεστε στο Μεσογειακό πρόγραμμα διατροφής.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Πώς το γαλα καρυδας βοηθάει στο αδυνατισμα για την ομορφια και την υγεια του σωματος μας  

-
Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σωστή διαιτα-διατροφη για να χάσουμε κιλα με το να μετράμε τις θερμιδες;

-
Πόσο χρήσιμη για την ομορφια μας είναι η διαιτα με τη χρήση του Αφρικανικου Μανγκο - Μύθος ή πραγματικότητα;

Ασκηση Πιλατες, φυσική κατάσταση και ομορφια – Πώς μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσουμε ευέλικτο το σωμα μας και κυρίως τους κοιλιακους μας




 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η