Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Θέλετε να κάνετε μια γρήγορη διαιτα γιατί έχετε ένα σημαντικό γεγονός που έρχεται και θέλετε να δείχνετε πιο αδύνατοι; Είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο για 2-3 κιλά – Σας δίνουμε χρήσιμες συμβουλες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια σας είναι πάντα πολύ σημαντικό όταν έχετε κάπου να πάτε και θέλετε να δείχνετε λίγο πιο αδυνατοι για να σας μπει ένα υπέροχο ρουχο που θέλετε να βάλετε.

Είτε έχετε μια συγκέντρωση με τους παλιούς συμμαθητές σας από το Λυκειο, είτε ένα γάμο, κάποιοι έχουν την ανάγκη να ρίξουν γρήγορα μερικά κιλα.

Το γρηγορο αδυνατισμα δεν είναι εναλλακτική λύση για μια υγιή αλλαγή του τρόπου ζωής, ωστόσο μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε στην πορεία.




           



Παρακάτω είναι μερικές συμβουλές για γρήγορη απώλεια βάρους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσει στην επίτευξη των νέων στόχων σας.


Πίνοντας άφθονο νερό είναι το πρώτο βήμα.

Το νερό είναι ένα σπουδαίο υποκατάστατο χωρίς θερμίδες των ενεργειακών ποτών ή των φρουτοχυμών σας.


Σε αντίθεση με άλλα υγρά που περιέχουν νάτριο και υδατάνθρακες, το νερό ξεγελάει τον οργανισμό σας στην κατακράτηση υγρών. Με την αύξηση της πρόσληψης νερού δεν διατηρείτε μόνο το σώμα σας καλά ενυδατωμένο αλλά το βοηθάτε επίσης να αποβάλλει φυσικά τις τοξίνες από το σύστημά σας.

Μπορείτε να προσθέσετε φύλλα ή φέτες λεμονιού για να κάνετε τη γεύση πιο συναρπαστική και να κάψετε και λίγο λίπος.


Η άσκηση αποτελεί πάντα ένα σημαντικό μέρος στη βοήθεια της απώλειας κιλών.
Με την καύση αυτών των επιπλέον θερμίδων και με την άνοδο του μεταβολισμού σας σε υψηλή ταχύτητα, ο οργανισμός σας θα «καίει» πολύ πιο γρήγορα τις θερμίδες.

Μια καλή κάρδιο προπόνηση για περίπου 30 λεπτά την ημέρα είναι καλύτερη και μπορεί να βοηθήσει να κάψετε 200 έως 300 θερμίδες, τονώνοντας ταυτόχρονα τα πόδια, τα χέρια και την καρδιά


Αυξήσετε τις φυτικές ίνες με κάθε τρόπο
Μία σημαντική συμβουλή για γρήγορη απώλεια βάρους είναι η αύξηση των φυτικών ινών στη διατροφή σας.


Αυτές μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό σας να αισθανθεί πλήρης και χορτασμένος χωρίς να χρειάζεται να πάρετε επιπλέον θερμίδες. Τρόφιμα όπως η βρώμη, οι φακές, το ψωμί ολικής αλέσεως και το πίτουρο είναι μόνο μερικά παραδείγματα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Δεν σας βοηθάνε μόνο να αισθάνεστε χορτάτοι έτσι ώστε να μην τρώτε πολλές θερμίδες αλλά έχουν επίσης οφέλη για την υγεία της καρδιάς και του παχέος εντέρου σας.


Η εξάλειψη των ζυμαρικών και του λευκού ψωμιού από τη διατροφή σας επίσης βοηθά.
Ο οργανισμός αφομοιώνει αυτούς τους απλούς υδατάνθρακες πολύ γρήγορα και έχετε μείνει ακόμα να πεινάτε.


Αυτό οδηγεί στο υπερβολικό φαγητό και μπορεί να φτάσετε να αισθάνεστε αρκετά φουσκωμένοι με μεγάλη ποσότητα φαγητού και θερμίδων.


Ξεχάστε τουλάχιστον ένα από τα παχυντικά και άχρηστα σε θρεπτικά συστατικά, τρόφιμα που σας ικανοποιούν.
Όπως τα πατατάκια.


Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην εξάλειψη μερικών εκατοντάδων θερμίδων από τη διατροφή σας κάθε μέρα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας μπορεί να παρατηρήσετε αισθητή διαφορά.



Επωφεληθείτε περισσότερο από το πρωινό καφέ.

Πίνοντας ένα φλιτζάνι καφέ, είτε μαύρο ή με μια μικρή ποσότητα αποβουτυρωμένου γάλακτος, περίπου μία ώρα πριν ξεκινήσετε την άσκηση.

Ο καφές βοηθά στην ενεργοποίηση του οργανισμού και χωρίς να το συνειδητοποιήσετε θα δίνετε περισσότερα στη προπόνηση σας και θα καίτε περισσότερες θερμίδες χωρίς να το σκέφτεστε.


Αλλάξτε τα ωράρια του φαγητού σας
Μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε όταν προσπαθείτε να ρίξετε τα κιλά γρήγορα, είναι να μην τρώτε αργά το βράδυ.


Η διατροφή αργά τη νύχτα είναι ένας από τους μεγαλύτερους ενόχους για την αύξηση των κιλών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μετά το φαγητό συνήθως πάτε για ύπνο και ο οργανισμός δεν το μετατρέπει σε ενέργεια, αλλά σε λίπος.



Ακολουθώντας μερικές ή όλες από αυτές τις συμβουλές για γρήγορη απώλεια βάρους θα είστε σε θέση να επιτύχετε τους στόχους σας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Με την ενσωμάτωσή τους μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε μια αλλαγή στον τρόπο ζωής που θα σας βοηθήσει να οδηγηθείτε σε μόνιμη απώλεια βάρους.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Η Μεσογειακη διαιτα-διατροφη είναι η καλύτερη επιλογη για την ομορφια σας προκειμένου να χάσετε ή ακόμα και να διατηρήσετε τα κιλα που θέλετε

-
Πώς το γαλα καρυδας βοηθάει στο αδυνατισμα για την ομορφια και την υγεια του σωματος μας

-
Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σωστή διαιτα-διατροφη για να χάσουμε κιλα με το να μετράμε τις θερμιδες;

-
Πόσο χρήσιμη για την ομορφια μας είναι η διαιτα με τη χρήση του Αφρικανικου Μανγκο - Μύθος ή πραγματικότητα;
 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η