Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Με μια διαιτα χαμηλή σε θερμιδες είναι εύκολο να χάσετε κιλα για την ομορφια σας - Δοκιμάστε τη για να το πιστέψετε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Σε πολλούς δεν αρέσει μια διαιτα, ένα προγραμμα διατροφης που μας αναγκάζει για την ομορφια μας να τρώμε άνοστα φαγητα, χαμηλά σε θερμιδες και θα πρέπει να το συνεχίσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, αν σκέφτεστε ότι οι διαιτες με χαμηλες θερμιδες δεν σας ταιριάζουν, τότε ξανασκεφτείτε το.

Αν θέλετε να επωφεληθείτε από μια διαιτα που σας βοηθά να γυρίσετε σε φόρμα και να χάσετε πολλά κιλα χωρίς να δοκιμάσετε πολύ, τότε μπορείτε με ασφάλεια να επιλέξετε μια διαιτα χαμηλή σε θερμιδες.


Το μόνο που απαιτείται από εσάς, είναι να είστε λίγο δημιουργικοί και να απολαύσετε τα τροφιμα που δεν είναι πολύ πλούσια σε θερμιδες και υδατανθρακες, επιτυγχάνοντας μια λεπτη σιλουετα σε χρόνο μηδέν.

Παίρνουμε βάρος όταν καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες, από ότι το σώμα μπορεί να κάψει.

Αν καταναλώνουμε μικρότερες ποσότητες θερμίδων σε σχέση με τις φυσικές δραστηριότητες που το σώμα μας μπορεί να αναλάβει, τότε μπορούμε να χάσουμε μια σημαντική ποσότητα βάρους.

Η διαιτα Χαμηλή σε θερμίδες

Τα τρόφιμα που έχουν χαμηλές θερμίδες περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών και είναι πολύ ωφέλιμα για τα άτομα που κάνουν δίαιτα, ακόμη και για αυτούς που επιθυμούν να μειώσουν το επίπεδο χοληστερίνης τους. Οι ίνες κρατάνε το στομάχι μας γεμάτο και έτσι δεν καταλήγουμε να καταναλώνουμε σνακ μεταξύ των γευμάτων μας. Βοηθά επίσης στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και βοηθά τον οργανισμό στην καύση περισσότερων θερμίδων κατά τη στιγμή της πέψης σε σύγκριση με άλλους τύπους τροφίμων.

Έτσι, εάν έχετε προγραμματίσει να ακολουθήσετε το πρόγραμμα της δίαιτας με χαμηλές θερμίδες, τότε φροντίστε να λαμβάνετε την απαιτούμενη ποσότητα βιταμινών, θρεπτικών ουσιών και πρωτεϊνών που απαιτούνται από το σώμα σας για την εύρυθμη λειτουργία του.

Τρόφιμα Χαμηλά σε θερμίδες

Είναι σημαντικό για εσάς να καταναλώνετε λαχανικά, μιας και προμηθεύουν το σώμα σας με την απαραίτητη ποσότητα βιταμινών και φυτικών ινών. Επιπλέον, είναι υγιεινά και μπορούν πολύ εύκολα να χωνευτούν. Μερικά από τα τρόφιμα που περιέχουν χαμηλή ποσότητα θερμίδων είναι : το μπρόκολο, τα σπαράγγια, το λάχανο, το κουνουπίδι, τα καρότα, τα αγγούρια, το σέλινο, το σκόρδο, τα κρεμμύδια, το μαρούλι, οι πιπεριές, τα κολοκυθάκια και το σπανάκι.

Από την άλλη πλευρά, τα φρούτα είναι εξίσου σημαντικά για το σώμα σας.
Περιέχουν βιταμίνες και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που θα σας βοηθήσουν να κρατηθείτε σε φόρμα.
Μπορείτε να καταναλώσετε μερικά από αυτά τα φρούτα που έχουν χαμηλές θερμίδες για επιδόρπια ή με τη μορφή σνακ. Δοκιμάστε βατόμουρα, μήλα, γκρέιπφρουτ, πεπόνια, λάιμ, λεμόνια, ροδάκινα, πορτοκάλια, δαμάσκηνα, ντομάτες, σμέουρα και καρπούζι.

Ακόμα, μπορείτε να φάτε μερικά σνακ που περιέχουν χαμηλές θερμίδες όπως: αλμυρό ψωμάκι, ξηρούς καρπούς, σερμπέτι, δημητριακά ολικής αλέσεως, ζάχαρη χωρίς ζελατίνη και γιαούρτια.

Μια δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες για εσάς

Σκέφτεστε να ακολουθήσετε τη δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες για να αποκτήσετε ένα υγιές σώμα.

Ως εκ τούτου, για πρωινό, μπορείτε να έχετε μια ομελέτα από ασπράδι και τυρί με χαμηλά λιπαρά. Καταναλώστε φρούτα μαζί με βρώμη. Μπορείτε επίσης να πιείτε καφέ, τσάι και χυμούς φρούτων της επιλογής σας. Κατά τη διάρκεια του γεύματος, φάτε μια σαλάτα και σούπα λαχανικών. Για δείπνο, μπορείτε να φάτε στήθος κοτόπουλου χωρίς κόκαλα, μπρόκολο στον ατμό, σαλάτα και αποβουτυρωμένο γάλα, το οποίο δεν περιέχει πάρα πολύ ζάχαρη.

Κάθε είδος δίαιτας, χαμηλών θερμίδων ή άλλη, θα πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται από πολύ φυσική άσκηση για τη διευκόλυνση της διαδικασίας απώλειας βάρους.
Μπορείτε επίσης να επιδοθείτε σε σωματικές δραστηριότητες για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη από αυτό το διαιτητικό πλάνο.

Επιπλέον, μπορείτε να προγραμματίσετε να έχετε γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Έχετε δοκιμάσει τη διαιτα της γευσης; Δοκιμάστε τη και δεν θα χάσετε

-
Η αλκαλικη διαιτα – Αισθανθείτε και δείξτε νεότεροι και πιο ζωντανοί από ποτέ!

-
Συνταγες και τροφιμα για να εφαρμόσετε καλύτερα τη διασημη HCG διαιτα

-
Στυλ μαλλιών και μεθοδοι αποτριχωσης για τους ανδρες – Ποια τους ταιριάζουν καλύτερα
 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η