Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Φάτε σωστά, σκεφτείτε καλύτερα – Προτιμήστε ένα διαιτητικο πλανο με χαμηλες θερμιδες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

 

Θέλετε για την ομορφια σας να αποκτήσετε την τέλεια σιλουέτα; Αλλάξτε διαιτα, αλλάξτε το διαιτητικό σας πλάνο σε πλάνο με χαμηλες θερμιδες τώρα!

Πολλοί από εμάς που δεν έχουν την φυσική λεπτή σιλουέτα, για να το επιτύχουμε, τρώμε λιγότερο.

Εν τούτοις, δεν είναι ο σωστός τρόπος να ξεφορτωθείτε κιλά.

Το κλειδί, είναι να τρώτε το σωστό φαγητό. Θα ήταν καλό να θυσιάσετε τον πολύτιμο σας χρόνο να ψάξετε για το σωστό φαγητό.




Τι είναι η δίαιτα με χαμηλές θερμίδες;

Μια δίαιτα με χαμηλές θερμίδες βοηθάει να ελέγξετε την παχυσαρκία και να διατηρήσετε ένα υγιές σώμα.

Παρόλο που η πρόσληψη θερμίδων και το πλάνο για τον καθένα θα εξαρτηθεί από το σωματικό μηχανισμό και το μεταβολισμό του, μια τυπική χαμηλή σε θερμίδες δίαιτα μπορεί να περιλαμβάνει περίπου 1.000 με 8.000 θερμίδες καθημερινά.
 
 

Για αρχή, συμπεριλάβετε τα ακόλουθα τρόφιμα στην διατροφή σας:

 
 
Φρούτα
 

Αν ετοιμάζετε το διαιτητικό σας πλάνο με τις χαμηλές θερμίδες, τότε πρέπει να συμπεριλάβετε τα φρούτα αμέσως!


Όμως, αν δεν είστε λάτρης των φρούτων και θέλετε να απολαύσετε τα πλεονεκτήματα τους, μπορείτε να πίνετε φρέσκους χυμούς.

Πιείτε μεγάλη ποικιλία σε χυμούς από μούρα και φράουλες, μέχρι αχλάδια και σταφύλια.

Είναι θρεπτικά και γευστικά. Οι χυμοί σας βοηθάνε να χάσετε τα έξτρα κιλά πιο γρήγορα από ότι μπορείτε να φανταστείτε.
 

Λαχανικά
 

Τα λαχανικά σας βοηθούν επίσης να μειώσετε και να διατηρήσετε το βάρος.


Το σώμα σας χρειάζεται βιταμίνες και ιχνοστοιχεία σε καθημερινή βάση και τα λαχανικά είναι η καλύτερη πηγή αυτών των συστατικών. Επιπρόσθετα, παρέχουν ίνες που ρυθμίζουν τον οργανισμό.

Συμπεριλάβετε καρότα, λάχανα, μπρόκολα και παντζάρια τώρα!

Έχουν υπέροχη γεύση και διατηρούν την σιλουέτα σας. Όπως τα φρούτα, μπορείτε να ετοιμάσετε χυμούς από λαχανικά ή να κάνετε σούπες.

Το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί που του προσφέρατε όλες αυτές τις βιταμίνες. Ένα από τα πλεονεκτήματα των λαχανικών είναι ότι οι βιταμίνες μένουν άθικτες και θα επωφεληθείτε αν τα φάτε φρέσκα.

 
Κρέας και ψάρι
 

Η πρωτεΐνη είναι σημαντική για το σώμα.


Χρειάζεται να χτίσετε μυς για να είστε υγιείς και σε φόρμα. Το κρέας και το ψάρι προμηθεύουν τις απαραίτητες ποσότητες πρωτεΐνης στο σώμα σας συνεχώς.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε λευκό κρέας όπως κοτόπουλο και ψάρι στην διατροφή σας.

Δοκιμάστε να φάτε ψάρια όπως τόνο, μπαρμπούνι και σολομό.

Αν μπορείτε να φάτε ψάρι τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, τότε θα απολαύσετε μια υγιεινή ζωή.



Λιπαρά
 

Πολύς κόσμος πιστεύει ότι τα λιπαρά παχαίνουν.


Ενώ αυτό είναι σωστό ως ένα βαθμό, υπάρχουν κάποια λίπη όπως Ωμέγα 3, το έλαιο του αβοκάντο, Ωμέγα 6, έλαια από σταφύλι, τα οποία κάνουν καλό στην καρδιά.

Αυτά τα λιπαρά μειώνουν τα τριγλυκερίδια στο αίμα και κρατάνε το αίμα στο σώμα λιγότερο πηχτό.

Επίσης, βοηθάνε στην μείωση της
LDL χοληστερίνης.

 
Γαλακτοκομικά προϊόντα
Γαλακτοκομικά προϊόντα όπως άπαχο γάλα, τυρί με χαμηλά λιπαρά και γιαούρτι κάνουν πολύ καλό στο σώμα.

Σπάνε τα κύτταρα λίπους. Κάνουν πολύ καλό στην υγεία σας, αφού έχουν ασβέστιο το οποίο βοηθάει να μένουν τα οστά και τα δόντια μας γερά.
 

 

Ενώ όλα τα παραπάνω μπορούν να συμπεριληφθούν σε μια δίαιτα με χαμηλές θερμίδες, χρειάζεται να ασχοληθείτε με φυσικές δραστηριότητες, να διατηρήσετε σωστές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να ζήσετε μια ζωή με θετική ενέργεια.

Τα αποτελέσματα θα είναι των προσδοκιών σας: Θα αποκτήσετε ένα υγιές σώμα και μυαλό.

Καλή δίαιτα!



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Διαιτα για νέες μητερες - Πώς να χάσετε κιλα μετά την εγκυμοσυνη; 

-
Κάντε διαιτα μαζί με τους αγαπημένους σας - Ακολουθήστε ένα οικογενειακό πλάνο

-
Διαιτα και χασιμο βαρους - Μάθετε να τρώτε και να σκέφτεστε υγιεινα

-
Διαιτα τεσσάρων ημερών - Ρίξτε το βαρος αμέσως

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η