Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Παλεύοντας για τον βραδινο υπνο όταν έχετε παιδια - Πώς να γίνει πιο εύκολος ο βραδινός υπνος για τους γονεις
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η ψυχολογια μας λέει πως ως ενηλικες χρειάζεται να έχουμε ένα καλό βραδινο υπνο για να νιώθουμε και να είμαστε υγιεις.

Η ώρα του ύπνου πρέπει να είναι μία ευχάριστη περίοδος για να μην υπάρξουν ψυχοπαθολογιες στον οργανισμο μας. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι βραδινός ύπνος χωρίς αγώνα δεν είναι δυνατόν όταν έχουν παιδια στο σπιτι.

Τα παιδια τείνουν να δυσκολεύουν τους γονεις τους, όταν έρχεται η ώρα του βραδινού ύπνου. Ωστόσο, μπορεί να γίνει μια ευχάριστη εμπειρία αν θέλετε.



Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρουμε ενώ καλό θα ήταν να πάρετε και τη γνώμη ενός ειδικου ψυχολογου. Αυτό ασφαλώς θα σας βοηθήσει να έχετε ένα καλό βραδινό ύπνο ακόμη και με τα παιδιά στο σπίτι.

Ξεκινήστε νωρίς
Ένα παιδί είναι ένα παιδί.

Δεν μπορούμε να αναμένουμε από ένα παιδί να πέσει σε βαθύ ύπνο, μόλις το ζητήσετε. Εάν είστε πολύ κουρασμένοι και θέλετε να πάτε για ύπνο νωρίς, θα ήταν συνετό να ξεκινήσετε την προετοιμασία για το βραδινό ύπνο νωρίς. Προσπαθήστε να ταΐσετε το παιδί σας λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο.

Αφήστε το να παίξει πολύ το απόγευμα. Προετοιμάστε του το κρεβάτι και αφήστε το να παίξει πάνω του. Βεβαιωθείτε ότι όλα αυτά γίνονται πριν την ώρα του ύπνου έτσι ώστε να μην δυσκολευτείτε να το βάλετε για ύπνο.


 
Μην φωνάζετε
Φωνάζοντας στα παιδιά δεν είναι λύση.

Δεν θα κοιμηθούν ή δεν θα σας επιτρέψουν να κοιμηθείτε έτσι. Χαλαρώστε και αφήσετε το παιδί σας να χαλαρώσει και να νιώσει καλά. Αυτός είναι ο τρόπος που μπορεί να κοιμηθεί καλά. Εάν έχει ζέστη αφήστε το να κάνει ένα μπάνιο. Το μπάνιο προκαλεί ύπνο.


Άνετο περιβάλλον
Εάν δεν θέλετε κανένα αγώνα στο βραδινό ύπνο τότε, πρέπει να εστιάσετε να δημιουργήσετε ένα άνετο περιβάλλον στην κρεβατοκάμαρα.

Το κρεβάτι του παιδιού θα πρέπει να καλύπτεται με μαλακή κουβέρτα. Βάλτε αμυδρό φως στο δωμάτιο του. Δοκιμάστε να αφηγηθείτε μια ιστορία στο παιδί. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνετε ένα παιδί να κοιμηθεί.
 
 
Σβήστε τα φώτα
Αν δεν δημιουργήσετε μια ρουτίνα ύπνου, το παιδί σας ενδέχεται να δυσκολευτεί να κοιμάται στην ώρα του καθημερινά.

Βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας είναι στο κρεβάτι του την ίδια ώρα κάθε ημέρα. Σβήνοντας τα φώτα θα το βοηθήσετε να κοιμάται καλύτερα.
 
 
Βοήθεια του συντρόφου
Ζητήστε βοήθεια από το σύντροφο σας να κάνει το βραδινό ύπνο μια ευχάριστη εμπειρία για όλους.

Αυτό θα σας επιτρέψει να διώξετε μακριά τις ανησυχίες σας.

 
Απαγορεύστε την τηλεόραση
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν συνήθεια να παρακολουθούν τηλεόραση αργά στο κρεβάτι.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο ύπνου. Παρακολουθώντας τηλεόραση μπορεί πραγματικά να αναπτυχθεί αϋπνία. Απαγορεύστε την παρακολούθηση τηλεόρασης κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου.

Επίσης, αποφύγετε το παίξιμο της μουσικής ή να επιτρέπετε στο παιδί να παίξει με παιχνίδια κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου.

 
Επιτρέψτε στο παιδί κάποιον έλεγχο
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να επιτρέψετε στο παιδί σας κάποιον έλεγχο κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Χρειάζεται να αφήσετε το παιδί να αναπνεύσει. Ας τον αφήσετε να απολαύσει την εμπειρία του βραδινού ύπνου. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να τον κάνετε να κοιμηθεί όπως θέλει.

Φωνάζοντας στο παιδί δεν θα βγάλει σε καλό. Αυτό θα κάνει το παιδί να σας φοβάται και το βραδινό ύπνο μια τρομακτική υπόθεση για αυτόν. Χρειάζεται να κάνετε το παιδί σας να νιώθει άνετα όσο το δυνατόν.
 
 
Ασφαλής ατμόσφαιρα
Μια ασφαλής ατμόσφαιρα είναι πολύ σημαντικό για το παιδί σας να κοιμηθεί το βράδυ.

Προσπαθήστε να μιλάτε με το παιδί σας για το τι συμπαθεί και αντιπαθεί. Η ιδέα είναι να το κάνετε να νιώθει άνετα.

Αν παρόλα αυτά το παιδί σας δεν κοιμάται στην ώρα του ή δεν μπορείτε να εφαρμόσετε εύκολα όλους αυτούς τους κανόνες, καλύτερα να συμβουλευτείτε ένα ψυχολόγο που θα σας βοηθήσει να βάλετε σωστούς κανόνες στο παιδί σας και να βάλετε σε τάξη τη ζωή σας για να νιώσετε καλύτερα.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

- Πλαστικη χειρουργικη - Πώς να αποφύγουμε τις ανικανοποίητες και ουτοπικές προσδοκιες

-
Καταλαβαίνοντας την αξία σας ενώ μεγαλώνετε για να μην κάνετε λάθη

-
Παιδικα συναισθηματα – Κατανόηση και αντιμετωπιση τους κυρίως από τους γονεις


-
Θέτοντας ορια στο παιδι σας – Γιατί είναι ιδιαίτερα σημαντικό να το κάνετε άμεσα

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η