Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 





 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Τρόποι για να χειριστείς με τον πιο θετικό τρόπο την κριτικη που σου γίνεται ώστε να μην ρίξεις την ψυχολογια σου και να διατηρήσεις τη θετικότητά σου
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Η κριτικη είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά από τους ανθρώπους που συναναστρεφόμαστε και μας ρίχνει την ψυχολογια.


Είτε την έχουμε ζητήσει, είτε όχι (πράγμα που συμβαίνει τις περισσότερες φορές) δεχόμαστε κριτική για τα πάντα στη ζωή μας και αυτό συχνά μας πληγώνει ανεπανόρθωτα.


Αυτή η κριτική των άλλων είναι που μετράει πολλές φορές περισσότερο στην ψυχολογια μας όταν είναι να κάνουμε τις επιλογές μας για το οτιδήποτε, γεγονός που δεν μας αφήνει να λειτουργήσουμε και να επιλέξουμε όπως εμείς πραγματικά θα θέλαμε.




Τι μπορούμε να κάνουμε για να χειριστούμε αυτή την κριτική από τους άλλους όσο το δυνατόν με θετικό τρόπο ώστε να μην έχει αρνητική επιρροή στην ψυχολογία μας;      






Μην επιτρέψεις να σου γίνει κριτική από άτομα που δεν έχεις σε μεγάλη εκτίμηση.

Σίγουρα θα βρεις έναν τρόπο.

Η κριτική έτσι κι αλλιώς είναι δύσκολη. Αν γίνεται και από άτομα που δεν έχεις σε μεγάλη εκτίμηση τότε είναι το χειρότερο. Απομακρύνσου άμεσα από ένα χώρο που μέσα σου νιώθεις πως θα δεχτείς κριτική και υπάρχουν μέσα σε αυτόν άτομα που δεν εκτιμάς.

Το μόνο που θα πετύχεις αν αφήσεις τον εαυτό σου να υποστεί κάτι τέτοιο είναι να γεμίσεις αρνητικά συναισθήματα, και αυτό αν γίνεται συχνά δεν θα βοηθήσει καθόλου την ψυχολογία σου.      


Αν δεχτείς κριτική, μην αμυνθείς.

Μην πεις οτιδήποτε προσπαθώντας να εξηγήσεις την θέση σου και να δικαιολογηθείς.

Ο καλύτερος τρόπος σε μια κριτική που προκαλεί αρνητικά συναισθήματα είναι να σταματήσει εκεί το πράγμα, να σπάσει ο αρνητικός κρίκος και να μην πολλαπλασιάσεις την αρνητικότητα που προκαλεί η κριτική στον αέρα.

Να είσαι παρόν. Μην αφήσεις τον θυμό ή άλλα αρνητικά συναισθήματα να πάρουν το πάνω χέρι και να σε οδηγήσουν και σε αρνητικές ενέργειες όπως τσακωμούς, αψιμαχίες, καυγάδες.      


Αν η κριτική είναι από άτομα που εκτιμάς και σε ενδιαφέρει, απλά άκουσε την.

Δεν χάνεις τίποτα το να ακούσεις μια διαφορετική άποψη.

Ιδιαίτερα αν είναι από άτομα που εκτιμάς και τους έχεις ζητήσει τη γνώμη τους. Ακούς απλά μια διαφορετική άποψη όπου μπορεί να σε βοηθήσει κι εσένα ποικιλοτρόπως. Μπορεί να σου επισημάνουν πράγματα που δεν είχες αντιληφθεί, είχες παραλείψει ή δεν είχες δει από αυτήν την οπτική γωνία.

Μια εποικοδομητική κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη όταν είναι ανάμεσα σε άτομα που αλληλοεκτιμούνται, γίνεται με ευγένεια και είναι στα πλαίσια της ανταλλαγής πληροφοριών.     


Παραδέξου τα λάθη σου καθώς ουδείς αλάνθαστος.

Όταν έχεις «ανοιχτό μυαλό» πάντα κερδίζεις.

Και από τα λάθη σου κερδίζεις ακόμα περισσότερα καθώς μόνο βιωματικά μαθαίνουμε στη ζωή. Είναι δύσκολο να σου πει κάποιος πως κάνεις λάθος και μην βιώσεις κάτι να το αντιληφθείς.

Μόνο όταν το βιώνεις το αντιλαμβάνεσαι. Και μόνο έτσι μπορεί να θυμάσαι πως ένιωσες, ώστε την επόμενη φορά να τα κάνεις όλα αλλιώς.     


Καθυστέρησε την αντίδρασή σου στην κριτική που θα δεχτείς.

Ιδιαίτερα αν αυτή η κριτική σου έχει προκαλέσει αρνητικά συναισθήματα.

Αυτή η καθυστέρηση μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα θετική καθώς θα αποφύγεις μια λάθος εκτίμηση της κατάστασης και κατ’ επέκταση μια λάθος αντίδραση.

Με τον χρόνο μπορεί να δεις τα πράγματα τελείως διαφορετικά και να μην καταλήξεις σε μια αρνητική αντίδραση που θα σε γεμίσει όλο αρνητικά συναισθήματα και τελικά θα αυξήσει μια αρνητική ψυχολογία.     


Μην αφήσεις την κριτική να σου καθορίζει τη ζωή.

Είτε το αντιλαμβανόμαστε είτε όχι αυτό συμβαίνει συχνά σε πολλούς ανθρώπους.

Συχνά επιλέγουμε κάποια πράγματα μόνο και μόνο επειδή στο μυαλό μας σκεφτόμαστε πως θα δεχτούμε θετική κριτική και επιβράβευση για αυτές μας τις επιλογές. Πολλές φορές πείθουμε τον εαυτό μας πως αυτό θέλουμε, αλλά συχνά δεν είναι. Είναι κάτι άλλο, αλλά δεν θα μπορούμε να δεχτούμε την κριτική που θα μας γίνει αν το επιλέξουμε.

Είναι όμως αυτός ο σωστός τρόπος για να ζούμε; Σίγουρα χρειάζεται μεγάλη συναισθηματική δύναμη. Αλλά η ζωή είναι για τους τολμηρούς. Δεν μπορούμε όμως να αφήσουμε τους άλλους να μας καθορίζουν τη ζωή. Θα πρέπει να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας και να αρχίσουμε να κάνουμε τις δικές μας επιλογές, δίχως να σκεφτόμαστε αν είναι κοινωνικά αποδεχτό ή όχι.

Θα πρέπει να σταματήσουμε να δίνουμε σημασία στην κριτική των άλλων. Να μην αντιδράμε. Απλά να αδιαφορούμε και να κάνουμε αυτό που νιώθουμε πως είναι σωστό για μας. Δεν ζουν αυτοί τη ζωή μας. Εμείς τη ζούμε. Και πρέπει να τη ζήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε με τις δικές μας προσωπικές προτιμήσεις. Γιατί αυτές είναι που μας κάνουν ξεχωριστούς.    


Τι μπορείς να κάνεις όταν δέχεσαι αρνητική κριτική από πολύ δικά σου άτομα;


Πώς να αντιδράσεις αν δεν θέλεις να τους χάσεις από τη ζωή σου;

Αρχικά θα πρέπει να τους δείξεις πως με τον τρόπο που σου γίνεται η κριτική δεν μπορείς να τη δεχτείς. Πρέπει να τους δείξεις πως η κριτική τους σε πληγώνει ανεπανόρθωτα. Είτε νιώθεις πως δεν είσαι έτοιμος/η να τη δεχτείς, είτε γίνεται με αγένεια, είτε γίνεται επάνω σε ζητήματα που είναι αδιαπραγμάτευτα για σένα.

Αλήθεια πόσο δικά σου άτομα μπορεί να είναι τα άτομα που σε πληγώνουν και συνεχίζουν την κριτική τους απέναντί σου; Μήπως ήρθε η ώρα αν δεν σε καταλαβαίνουν και συνεχίζουν, να απομακρυνθείς με κάποιο τρόπο από κοντά τους;

Μπορεί να είναι κάτι προσωρινό που περνάνε και αργότερα να τους περάσει. Προσπάθησε με ευγένεια, αγάπη και κατανόηση να τους εξηγήσεις γιατί πρέπει να διακόψουν την αρνητική κριτική, και αν δεν βλέπεις αποτέλεσμα, τότε απλά πάρε τις αποστάσεις σου. Η σχέση σας δεν τελείωσε την ώρα της κριτικής. Απλά δεν υπήρξε ποτέ. Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το δεχτείς και απλά να πας παρακάτω.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
 Μπορούμε να είμαστε περισσότερο χαρούμενοι καθημερινά και με ανεβασμένη ψυχολογια; Ποια είναι τα βήματα που μπορώ να ακολουθήσω;  

Πώς θα μειώσω τις αρνητικές σκεψεις που υπάρχουν συνεχώς στο μυαλό μου και μου χαλάνε την ψυχολογια; Πώς μπορώ να τις μετατρέψω σε θετικές;

Πώς ένας Ζεν τρόπος ζωής μπορεί να βοηθήσει την ψυχολογια μας να είναι πάντα ανεβασμένη; Πώς να είμαστε περισσότερο Ζεν; Η τέχνη του Ζεν με απλά βήματα

Πώς θα προχωρήσω παρακάτω όταν περνάω μια δύσκολη κατάσταση στη ζωή μου; Πώς μπορώ να φτιάξω την ψυχολογία μου και να το ξεπεράσω;

Γιατί είναι σημαντικό για να διατηρήσουμε μια θετική ψυχολογια να έχουμε στη ζωή μας και στο περιβάλλον μας θετικά άτομα και όχι αρνητικά άτομα δίπλα μας – Πώς θα το καταφέρουμε;

Φοβος: Πώς θα μπορέσουμε να απελευθερωθούμε από τον φόβο που υπάρχει διάχυτος στη ζωή μας καθημερινά γύρω μας και επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογια μας;
 



           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η