Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 





 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς θα μειώσω τις αρνητικές σκεψεις που υπάρχουν συνεχώς στο μυαλό μου και μου χαλάνε την ψυχολογια; Πώς μπορώ να τις μετατρέψω σε θετικές;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

 Η ψυχολογια μας εξαρτάται κυρίως από τις σκεψεις που κάνουμε συνεχώς καθημερινά, κάθε ώρα, κάθε δευτερόλεπτο.

Μπορεί πολλοί άνθρωποι να μην το έχουν συνειδητοποιήσει αλλά αν αρχίσετε να παρατηρείτε τον εαυτό σας, υπάρχει μέσα σας συνεχώς μια φωνή που μιλάει, κριτικάρει εσάς, του άλλους τις καταστάσεις γύρω σας και μέσα σας και δεν λέει να σωπάσει ακόμα κι αν το προσπαθήσετε.

Τις περισσότερες φορές η εσωτερική αυτή φωνή είναι γεμάτη από αρνητικές σκέψεις. Σκέψεις 
γεμάτες άγχος, φόβο, αγωνία, αρνητικότητα.

Αυτές οι αρνητικές σκέψεις δεν είναι καλές για την ψυχολογια μας. Περνάμε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας ακούγοντας αυτή τη φωνή στο κεφάλι μας να μας λέει τι δεν πάει καλά, τι δεν κάνουμε καλά ακόμα και όταν προσπαθούμε πολύ σκληρά και γιατί τα πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ προς το καλύτερο.

Μπορούμε άραγε να κάνουμε κάτι γι’ αυτήν τη φωνή με τις αρνητικές σκέψεις;

Ναι μπορούμε.



Παρακάτω θα δούμε τα βήματα.


Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν αυτές οι αρνητικές σκέψεις.

Παρατηρήστε τον εαυτό σας και ακούστε αυτήν τη φωνή που υπάρχει συνεχώς στο κεφάλι σας και κριτικάρει τα πάντα, ακόμα κι εσάς.

Μόλις αντιληφθείτε πως υπάρχει ξεκινήστε να την παρατηρείτε. Βλέπετε που το μεγαλύτερο μέρος των σκέψεων είναι αρνητικό; Ξεκινήστε να παρατηρείτε τα συναισθήματά σας και τις αντιδράσεις του σώματός σας απέναντι σε αυτές τις αρνητικές σκέψεις.

Τι κάνετε συνήθως; Κλαίτε; Ιδρώνετε; Αναπνέετε γρήγορα; Απλά παρατηρήστε και νιώστε εις βάθος τα συναισθήματα που σας προκαλεί αυτή η εσωτερική φωνή. Αναγνωρίστε την για αυτό που είναι. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να την καταλάβετε και αυτό είναι το πρώτο βήμα για να μπορέσει να αλλάξει.

           

Επόμενο βήμα είναι να μάθετε να συμπεριφέρεστε σε αυτές οι αρνητικές σκέψεις σαν να σας τις λέει κάποιο τρίτο πρόσωπο που δεν σας συμπαθεί.

Αυτές οι σκέψεις δεν είστε πραγματικά εσείς.

Δεν είστε εσείς αυτοί που δεν θέλετε να είναι καλά η ψυχολογία σας. Αν ήταν στο χέρι σας αυτό θα άλλαζε. Ε λοιπόν μπορεί να αλλάξει. Είναι στο χέρι σας. Κάθε φορά που έρχονται αυτές οι αρνητικές σκέψεις στο μυαλό σας μην προσπαθήσετε να τις σταματήσετε και μην αντιστέκεστε. Προσπαθήστε απλά να νιώσετε τα συναισθήματα που σας προκαλούν, την αντίδραση του σώματός σας σε αυτά, μην αντιδράσετε σπασμωδικά ή απότομα και απλώς θα φύγουν.


Το επόμενο βήμα είναι να αντιδράσετε ανάποδα.

Αντί να έχετε μια αρνητική στάση, να βρείτε την θετική στάση και να ακολουθήσετε.

Ακόμα και στην πιο αρνητική κατάσταση θα πρέπει να βρείτε κάτι θετικό και να πιαστείτε για να το πολλαπλασιάσετε και να γυρίσετε την κατάσταση προς την θετική πλευρά της. Μαζεύετε θετικά επιχειρήματα για να αλλάξετε τα πράγματα.

Στην ουσία δεν αλλάζετε τις αρνητικές σκέψεις με θετικές, αλλάζετε όλη την στάση ζωής σας, παίρνοντας από την αρχή μια οποιαδήποτε κατάσταση ακόμα και αυτή που φαινομενικά μοιάζει για αρνητική, την παίρνετε από την αρχή ως θετική και έτσι μεταμορφώνεται.


Μερικά πρακτικά παραδείγματα για το πώς γίνεται: 


Αντί να σκέφτεστε: «Δεν είμαι καλός/ή σε αυτό»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Τι μου λείπει για να γίνω καλύτερος/η;»

Δεν μπορείτε να είστε καλοί σε όλα. Όμως μπορεί να θέλετε να είστε καλοί σε κάποιους τομείς όπου δεν είστε συνήθως. Έτσι μπορείτε να προσπαθήσετε με διάφορες τεχνικές να γίνεται καλύτεροι. Όλα γίνονται αρκεί να το θέλετε πολύ και να μην είναι θέμα εγωισμού.   


Αντί να σκέφτεστε: «Τα παρατάω»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Θα χρησιμοποιήσω κάποιες από τις στρατηγικές που έμαθα για να πετύχω»

Δεν γίνεται να τα παρατάτε και να το βάζετε στα πόδια κάθε φορά που δεν καταφέρνετε κάτι. Για να το προσπαθήσατε σημαίνει πως άξιζε. Χρησιμοποιήστε στρατηγικές που έχετε μάθει και να είστε σίγουροι πως θα πετύχετε.   


Αντί να σκέφτεστε: «Είναι πολύ δύσκολο»
Μπορείτε να σκέφτεστε «Ίσως πάρει λίγο παραπάνω χρόνο και λίγη παραπάνω προσπάθεια»

Πολύ συχνά στις μεγάλες δυσκολίες η φωνή μέσα σας μεγαλοποιεί τα πράγματα και τα κάνει να φαίνονται ακόμα δυσκολότερα. Αν όμως συνεχίσετε τις προσπάθειες θα δείτε που τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο. Απλώς χρειάζεται λίγο παραπάνω χρόνο και προσπάθεια για να φτάσετε εκεί που θέλετε.   


Αντί να σκέφτεστε: «Δεν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Μπορώ πάντα να βελτιώσω οτιδήποτε οπότε και θα συνεχίσω να προσπαθώ»

Συχνά η αρνητική φωνή μέσα σας θα σας πει πως φτάσατε στο τέρμα και δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο πλέον. Αν όμως προχωρήσετε θα δείτε που μπορείτε να βελτιώσετε οτιδήποτε, οπότε και μπορείτε να συνεχίσετε να προσπαθείτε.    


Αντί να σκέφτεστε: «Δεν μπορώ να κάνω κάτι συγκεκριμένο»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Θα εκπαιδεύσω τον εαυτό μου να το κάνει»

Μπορεί να νιώθετε πως δεν μπορείτε να κάνετε κάτι συγκεκριμένο και όμως να το θέλετε. Αν το θέλετε πολύ μπορείτε να εκπαιδευτείτε στο να το κάνετε. Ξεκινήστε με το να σκέφτεστε πως μπορείτε να εκπαιδευτείτε και θα γίνει.    


Αντί να σκέφτεστε: «Έκανα ένα λάθος»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Τα λάθη με βοηθούν να μάθω»

Συχνά κριτικάρουμε πολύ έντονα τον εαυτό μας όταν κάνουμε λάθη. Δεν χρειάζεται να στενοχωριόμαστε τόσο πολύ για τα λάθη μας. Τα λάθη μας είναι ο μόνος τρόπος για να μάθουμε. Είναι μαθήματα ακριβοπληρωμένα με λύπη, στεναχώρια και έντονο συναισθηματικό πόνο. Έτσι θα γνωρίζουμε τι δεν θα κάνουμε την επόμενη φορά.    


Αντί να σκέφτεστε: «Αυτό το άτομο είναι τόσο έξυπνο. Ποτέ δεν θα είμαι τόσο έξυπνος/η»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Θα προσπαθήσω να βρω τον τρόπο που το κάνει εκείνο το άτομο ώστε να το κάνω κι εγώ και να γίνω το ίδιο έξυπνος/η»

Δεν υπάρχουν έξυπνοι και χαζοί άνθρωποι. Υπάρχουν έξυπνοι και χαζοί τρόποι και μέθοδοι. Βρείτε έξυπνους τρόπους και μεθόδους για να κάνετε αυτά που θέλετε. Ασχοληθείτε λίγο παραπάνω και θα τους βρείτε.  


Αντί να σκέφτεστε: «Είναι αρκετά καλό»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Είναι αλήθεια ότι καλύτερο έχω κάνει»

Μην μειώνετε τις επιτυχίες σας. Εκτιμήστε ανάλογα αυτά που έχετε πετύχει γιατί θα πολλαπλασιάσουν τις θετικές σκέψεις και άρα και την ψυχολογία σας.  


Αντί να σκέφτεστε: «Το πλάνο Α που είχα δεν δούλεψε»
Μπορείτε να σκέφτεστε: «Ευτυχώς που υπάρχουν περισσότερα γράμματα στην αλφάβητο»

Μην κολλάτε λοιπόν στο πλάνο Α. Φτιάξτε και ένα πλάνο Β και ένα πλάνο Γ αν χρειαστεί, όποτε χρειαστεί. Δεν τελειώνει ο κόσμος με μια αποτυχία. Οι αποτυχίες στην ουσία δεν είναι αποτυχίες και τα προβλήματα δεν είναι εμπόδια. Πρέπει να τα βλέπετε ως ευκαιρίες όπου έρχονται να σας διδάξουν πάντα κάτι νέο.

Έτσι πρέπει να σκέφτεστε κάθε φορά.

Αντί να γεμίζετε αρνητικές σκέψεις για κάτι φαινομενικά δυσάρεστο ή αρνητικό, αλλάξτε τρόπο που το αντιμετωπίσετε και δείτε τι έρχεται για να σας μάθει αυτή τη φορά. Μήπως έρχεται για να σας δείξει μια άλλη κατεύθυνση; Πάρτε το αλλιώς λοιπόν και ακολουθήστε ένα άλλο μονοπάτι.


           


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Πώς ένας Ζεν τρόπος ζωής μπορεί να βοηθήσει την ψυχολογια μας να είναι πάντα ανεβασμένη; Πώς να είμαστε περισσότερο Ζεν; Η τέχνη του Ζεν με απλά βήματα 

Πώς θα προχωρήσω παρακάτω όταν περνάω μια δύσκολη κατάσταση στη ζωή μου; Πώς μπορώ να φτιάξω την ψυχολογία μου και να το ξεπεράσω;

Γιατί είναι σημαντικό για να διατηρήσουμε μια θετική ψυχολογια να έχουμε στη ζωή μας και στο περιβάλλον μας θετικά άτομα και όχι αρνητικά άτομα δίπλα μας – Πώς θα το καταφέρουμε;

Φοβος: Πώς θα μπορέσουμε να απελευθερωθούμε από τον φόβο που υπάρχει διάχυτος στη ζωή μας καθημερινά γύρω μας και επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογια μας;

Ξετυλίγοντας τα πολλά οφέλη της εξάσκησης του διαλογισμου για την ψυχολογια μας  

-
Συγχωρεση: Η μεγάλη λύτρωση για την ψυχολογια, τη ζωή μας ολόκληρη, αλλά και το πιο δύσκολο πράγμα από όλα τα αρνητικά συναισθηματα είναι έντονα

 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η