Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Τροφιμα που μπορούν να καταπολεμήσουν την κακή διάθεση και κατ’ επέκταση την καταθλιψη για να πάει καλύτερα η ψυχολογια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μπορεί στην ψυχολογια, η κακή διαθεση, η καταθλιψη και γενικότερα τα προβλήματα αγχους να προκαλούνται κυρίως από τις αρνητικές σκέψεις μας, αλλά στο τέλος όλα αυτά έχουν να κάνουν με τις βιοχημικές αντιδράσεις του σώματός μας.

Μια σωστή διατροφη δεν κρατάει το σώμα σας μόνο υγιές, αλλά μπορεί επίσης να αλλάξει τη κατάσταση της ψυχολογιας σας ξεκινώντας από την κατάσταση του μυαλού και της σκεψης σας.

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο για να μάθετε ποιά είναι η διατροφη που μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της καταθλιψης και σε μια καλύτερη ψυχολογια με περισσότερες θετικες σκεψεις.





           

Φρούτα κατά της κατάθλιψης

Τα φρούτα είναι πλούσια σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Η ημερήσια κατανάλωση 3-4 φρούτων (κατά προτίμηση διαφορετικών) εξασφαλίζει την επαρκή πρόσληψη ιδιαίτερα υδατοδιαλυτών βιταμινών, αλλά και μια σειρά από αντιοξειδωτικά και μέταλλα.

Τα μοβ φρούτα θεωρείται ότι έχουν σε περιεκτικότητα το πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό: τη ρεσβερατρόλη.


Τα Λαχανικά θεραπεύουν τη κατάθλιψη

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες και μερικές φορές περισσότερα ακόμη και σε σύγκριση με τα φρούτα, ενώ συχνά περιέχουν περισσότερες βιταμίνες.


Τα λαχανικά περιέχουν επίσης μια σειρά από δραστικές ουσίες με πολλαπλούς ρόλους στο σώμα, και τη φυτική βιταμίνη D που μπορεί επίσης να έχει ένα ισχυρό αποτοξινωτικό ρόλο.

Η καθημερινή κατανάλωση λαχανικών (μια σαλάτα με λαχανικά την ημέρα), και το σκόρδο αυξάνει σημαντικά το επίπεδο των μετάλλων και ιχνοστοιχείων απαραίτητα για την αποκατάσταση των οργανικών λειτουργιών και την καταπολέμηση της κατάθλιψης.

Επιπλέον, τα φρούτα και τα λαχανικά που φέρνουν υψηλή ενέργεια (αλλά όχι θερμότητα) είναι εύπεπτα και εξαφανίζουν την κούραση και την κατάθλιψη σιγά-σιγά.


Ένας σημαντικός αριθμός φρούτων και λαχανικών επίσης χρησιμεύουν ως αφροδισιακά όπως οι φράουλες και όλα τα μούρα, η βανίλια, οι κόκκινες πιπεριές, κλπ…



Τα φρούτα και το ιχθυέλαιο καταπολεμούν την κατάθλιψη

Τα ψάρια και οι καρποί που τρώγονται ωμοί (ξηροί καρποί, φιστίκια, καρύδια), καθώς και φρούτα, όπως μάνγκο, αβοκάντο κ.λπ. περιέχουν ωμέγα-3 και ωμέγα-6, και ορισμένα από τα απαραίτητα αμινοξέα.


Μαζί με αυτές τις θρεπτικές ουσίες περιέχουν επίσης βιταμίνη Β, που είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος αλλά επίσης και στην καταπολέμηση της αναιμίας (για παράδειγμα κακοήθης αναιμία με ανεπάρκεια βιταμίνης Β12).

Επομένως, αυτά τα τρόφιμα καταπολεμούν την κατάθλιψη επιτυχώς.



Γάλα και τυρί


Τα γαλακτοκομικά και το φυσικό τυρί περιέχουν μια σημαντική ποσότητα αμινοξέων, πρωτεϊνών που βοηθούν στην αποκατάσταση πρωτεϊνικών δομών που "υποφέρουν" από την κατάθλιψη.


Επίσης παρουσιάζουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και φώσφορο, και η βιταμίνη D διεγείρει την απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο.

Έτσι, το ασβέστιο του ορού ρυθμίζει σταδιακά μια σειρά από, εξαρτημένες από αυτό, διεργασίες και ανάμεσά τους είναι μερικές που συμμετέχουν στη διατήρηση της κατάθλιψης.


Σιτηρά
Δημητριακά ολικής αλέσεως (νιφάδες δημητριακών, πλιγούρι, μούσλι) μπορούν να καταναλωθούν ως έχουν ή ως προϊόντα αρτοποιίας.


Υπό την προϋπόθεση ότι δεν γράφουν απλά πάνω στις ετικέτες τη λέξη "ψωμί", αλλά τα συστατικά αναγράφονται και δεν είναι ολόκληρο αλεύρι σίτου.

Μπορούν να καταναλωθούν μαζί με τα φρούτα και τα λαχανικά. Προτιμάται η κατανάλωση δημητριακών για να αποφεύγεται το πολύ κρέας, το τυρί και γενικά όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Οι νιφάδες δημητριακών μπορεί να χυλώσουν το ασβέστιο από το γάλα και να ζυμωθούν με αυτό.

Γι' αυτό συνιστάται σε αυτούς που τρώνε δημητριακά ολικής αλέσεως στο πρωινό τους να τα συνδυάζουν με φρέσκα φρούτα.

Τα δημητριακά καταπολεμούν την κατάθλιψη με την παροχή καλής ποιότητας υδατανθράκων και με την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Τι συμβαίνει στην ψυχολογια των παιδιων που λένε ψέματα και πώς θα τα βοηθήσουμε να σταματήσουν έγκαιρα πριν τους γίνει συνήθεια

-
10 τρόποι για να διαχειριστείτε τις κρισεις αγχους που σας «ρίχνουν» την ψυχολογια

-
Μάθετε να ελέγχετε τη ζηλια με τη βοήθεια της ψυχολογιας για να σώσετε τη σχεση αλλά και τον εαυτό σας

-
Το μυστικό της καλής ψυχολογιας, της χαρας, της ικανοποιησης, ακόμα και της ευτυχιας: Μειώστε τις απαιτησεις σας


 

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η