Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ασκησεις για τη καταπολέμηση της καταθλιψης για να καλυτερέψετε την ψυχολογια σας άμεσα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Μήπως έχετε διαπιστώσει είτε μέσω ειδικού της ψυχολογιας είτε μόνοι σας ότι πάσχετε από καταθλιψη; Μήπως όλα τα σημάδια και τα συμπτωματα σας οδηγούν με την ψυχολογια σας σε αυτό το συμπέρασμα; Ή μήπως η ψυχολογια σας είναι στο κατώφλι της καταθλιψης;

Όπως και να’ χει, όλοι γνωρίζουμε ότι η καταθλιψη είναι η νόσος του αιώνα και όχι μόνο για την ψυχολογια, και πόσο πολύ επηρεάζει την καθημερινότητά μας. Αν δεν έχετε καταφέρει με άλλους τρόπους να την αντιμετωπίσετε σας δίνουμε μερικές έξυπνες τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την καλυτέρεψη της ψυχολογιας.

Ωστόσο, αν έχει προχωρήσει και νιώθετε πολύ έντονα τα σημάδια της καταθλιψης η προτεινόμενη λύση είναι να επισκεφτείτε έναν ειδικό ψυχολογο ή ψυχιατρο για να λάβετε μια θεραπεια που ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωσή σας. Πιθανό να σας δώσουν μαζί και φάρμακα τα οποία λύνουν το πρόβλημα μόνο όταν τα παίρνετε.





       


Τα φαρμακα συγκαλύπτουν τα συμπτωματα και σύντομα θα πρέπει να βρείτε από πού προέρχονται, που σίγουρα είναι βαθύτερα αίτια από αυτά που νομίζετε.


Δείτε τις ασκήσεις που σας δίνουμε παρακάτω και αν δεν σας βοηθήσουν σκεφτείτε σοβαρά να επισκεφτείτε έναν ειδικό.

Προκειμένου να καταπολεμήσετε πραγματικά τη κατάθλιψη πρέπει να εργαστείτε κυρίως με το μυαλό.


Μόνο με τη θεραπεία του μυαλού και της ψυχής θα ξεπεραστεί η κατάθλιψη.


Ως εκ τούτου, οι ασκήσεις για τον έλεγχο των συναισθηματικών καταστάσεών σας είναι μια πολύ καλή επιλογή αν πάσχετε από κατάθλιψη.

Οι ασκήσεις:

Φαντασιωθείτε το σώμα σας

Σταθείτε όρθιοι ή καθιστοί όπως νιώθετε πιο άνετα, με τα πόδια και τα χέρια κολλημένα στο σώμα σας.

Κλείστε τα μάτια σας και οραματιστείτε το σώμα σας, όχι από την εξωτερική του πλευρά, αλλά από την εσωτερική. Δώστε έμφαση στην θερμοκρασία του σώματός σας, παρατηρήστε και συνειδητοποιείστε τί συμβαίνει όταν βιώνετε έντονα συναισθήματα.


Δώστε έμφαση στο να αναγνωρίσετε πιο έντονα το μέρος του σώματός σας, όπου οι αισθήσεις είναι πιο δυνατές ή πού έχετε κάποια ενόχληση.

Μην προσπαθήσετε να αποδράσετε από τα συναισθήματα.

Αλλά να τα αποδεχτείτε στο μυαλό και το σώμα σας. Παρατηρήστε πώς νιώθετε στα σημεία του σώματός σας που σας ενοχλούν και σύντομα θα δείτε πως αυτός ο πόνος αρχίζει να ξεθωριάζει.


Δείτε εάν αλλάξουν οι αισθήσεις.

Γίνονται ισχυρότερες όταν επικεντρώνεστε σε αυτές;


Αλλάζουν θέση στο σώμα σας; Θυμηθείτε, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τις παρατηρήσετε.


Δείτε τί σκέψεις έρχονται στο μυαλό σας, ενώ αντιμετωπίζετε αυτά τα συναισθήματα.

Εάν φανεί χρήσιμο, μπορείτε να ονομάσετε το συναίσθημα αυτό.


Λέγοντας: «η κατάθλιψη ή η θλίψη είναι εδώ!». Μην ξεχνάτε πως η άρνηση των συναισθημάτων αυτών είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα για να το ξεπεράσει κανείς.


Χαλαρώστε!


Δεν υπάρχει τίποτα κακό στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων.

Μιλήστε με το αρνητικό συναίσθημα και προσκαλέστε το να περάσει και να φύγει από το σώμα σας, σαν να ήταν ένας επισκέπτης. Ωστόσο, αν το συναίσθημα είναι πολύ ισχυρό και παραμένει, να θυμάστε ότι είναι υγιές να γυρίσετε πίσω σε μια γενική παρατήρηση του σώματός σας και να αναπροσανατολίσετε με ένα τρόπο για να κάνετε τα πράγματα πιο εύκολα, μέσω της αναπνοής, μέχρι να συνηθίσετε την εμπειρία.


Χαλαρώστε μέσω της αναπνοής.

Με κλειστά τα μάτια, πάρτε μερικές αναπνοές με ήρεμο ρυθμό, αλλά αναπνεύστε από τους πνεύμονες και όχι από το λαιμό.

Νιώστε την αναπνοή σας καθώς μπαίνει ο αέρας και καθώς βγαίνει ο αέρας από το σώμα σας. Παρατηρήστε την διαδικασία αυτή της αναπνοής σας και θα δείτε που πολλές από τις αρνητικές αυτές σκέψεις και συναισθήματα θα φεύγουν ή απλά δεν θα υπάρχουν εκεί για να σας αγχώνουν.


Αναγνωρίστε σε ποιο στάδιο είναι το συναίσθημα σας τώρα που το έχετε αποδεχθεί.

Μήπως άλλαξε κάτι;

Αντικαταστάθηκε με κάποιο άλλο; Μήπως όταν επαναλαμβάνετε αυτές τις ασκήσεις όλο και πιο συχνά τα αρνητικά συναισθήματα φεύγουν ή απλά δεν σας επηρεάζουν όσο πριν; Συνεχίστε να τις κάνετε αν σας βοηθούν αυτές οι ασκήσεις.


Στο τέλος, δεν χρειάζεται να προσδιορίσετε ειδικά το συναίσθημα της κατάθλιψης.

Δεν χρειάζεται να αποσπάσετε τη προσοχή σας από αυτό, αλλά να το αναγνωρίσετε.

Όταν γίνει αυτό, το αποδέχεστε επίσης και εκείνη ακριβώς είναι η στιγμή που η κατάθλιψη μπορεί να φύγει.

Επομένως, εξασκείστε αυτές τις απλές ασκήσεις μέχρι να αναγνωρίσετε πλήρως την κατάθλιψη και δείτε πως φεύγει.

           

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Φυσιολογικό αγχος εναντίον παθολογικού αγχους και ποιες οι διαφορες τους στην ψυχολογια μας για να μάθουμε να τα ξεχωρίζουμε

-
Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αισθανθείτε καλύτερα όταν είστε σε κακή διάθεση, αυξημένο αγχος και γενικά πεσμένη ψυχολογια

-
10 «όπλα» που μπορείτε να υιοθετήσετε για την καταπολέμηση του καθημερινού αγχους που είναι αρνητικό για την ψυχολογια σας

-
Πώς μπορούν να αντιμετωπίσουν την καταθλιψη άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και να βελτιώσουν γενικότερα την ψυχολογια τους

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η