Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ψυχολογία Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
10 «όπλα» που μπορείτε να υιοθετήσετε για την καταπολέμηση του καθημερινού αγχους που είναι αρνητικό για την ψυχολογια σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Στην ψυχολογια το αγχος είναι από τις συχνότερες καθημερινές διαταραχες, όπου μπορεί να είναι στην αρχή κάτι απλό, αλλά αν συνεχιστεί για πολύ καιρό και γίνεται όλο και εντονότερο, τότε μπορεί να γίνει μεγάλο πρόβλημα.

Πρόβλημα για την ψυχολογια σας, όσο και για την ψυχικη σας υγεια. Είναι δύσκολο να ξεχωρήσετε κατά πόσο το αγχος που έχετε είναι φυσιολογικό ή όχι.

Μήπως όμως δεν θα πρέπει να υπάρχει καθόλου αγχος στη ζωή και στην ψυχολογια  μας; Έχετε τα νεύρα σας τεντωμένα; Είστε εκνευρισμένοι;

Το άγχος επηρεάζει όλους μας σε κάποιες φάσεις και τομείς της ζωής μας. Μάθετε ποια είναι τα «όπλα» που μπορείτε να υιοθετήσετε για να το μειώσετε έως και εξαφανίσετε αν γίνεται από την καθημερινότητά σας.



Να σκέφτεστε θετικά

Ο τρόπος που σκέφτεστε επηρεάζει τα αισθήματα και συναισθήματα σας, έτσι πρέπει σκεφτείτε για το καλύτερο.


Έρευνες απέδειξαν ότι οι άνθρωποι που αντιστέκονται στο στρες σκέφτονται θετικά. Προτιμούν να πιστεύουν ότι τα προβλήματά τους είναι προσωρινά και συγκεκριμένα, όχι μόνιμα και γενικά.

Όπως: «σήμερα είμαι λυπημένος» παρά «πάντα νιώθω άθλια», «απέτυχα γιατί ήταν πολύ δύσκολο» παρά «απέτυχα γιατί είμαι ηλίθιος». Μην ξεχνάτε ότι είστε ο δημιουργός του δικού σας σύμπαντος.


           


Να μοιράζεστε τα καθήκοντά σας με αυτούς που είναι δίπλα σας

Σε γενικές γραμμές, αν είστε πιεσμένοι σημαίνει ότι κάνετε πάρα πολλά πράγματα.

Ξεφορτωθείτε ότι είναι ασήμαντο και ζητήστε από αυτούς που είναι δίπλα σας να σας βοηθήσουν στα καθήκοντά σας.


Να γυμνάζεστε


Δεν έχει σημασία τί κάνετε, αλλά να γυμνάζεστε τρεις φορές την εβδομάδα και να το κάνετε συνήθεια αν αισθάνεστε κουρασμένοι.

Η γυμναστική συμβάλλει όχι μόνο στην αφαίρεση της μυϊκής έντασης, αλλά βοηθά στην αύξηση του ποσοστού του μεταβολισμού.
Επίσης, στη δημιουργία μιας σωστής στάσης του σώματος, στην αύξηση της αρτηριακής πίεσης και στη βελτίωση της αναπνοής σας.


Να κάνετε διαλογισμό


Χαλαρωτικές ασκήσεις διαλογισμού μειώνουν το στρες (τις ορμόνες που προκαλούν στρες).

Επίσης βοηθάνε στην εξισορρόπηση του καρδιακού ρυθμού και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Ο διαλογισμός θα εκπαιδεύσει το μυαλό σας και θα σας βοηθήσει να επικεντρώνεστε σε αυτό που κάνετε.

Η γαλήνη και η ηρεμία δεν θα αργήσουν να φανούν.


Σύμβουλος


Εάν δεν λύσετε τα θέματα σας εγκαίρως και συνεχώς το καθυστερείτε, έρχεστε εκτός ελέγχου και τότε θα γίνουν μεγαλύτερα από ότι στην πραγματικότητα.


Αν θέλετε να απαλλαχτείτε από την πίεση, μπορείτε να επισκεφτείτε έναν σύμβουλο, θεραπευτή, ψυχολόγο. Αυτός είναι ένας προσωπικός εκπαιδευτής για το μυαλό σας, που σας βοηθά να οικοδομήσετε ένα αποτελεσματικό σχέδιο για να θέσετε τη ζωή σας σε τάξη και να τη διατηρήσετε έτσι.

Συνήθως σας βοηθά μέσω τηλεφώνου, ή και από κοντά μία ή δύο φορές την εβδομάδα.


Τρέξτε για μασάζ


Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της αφής!


Το μασάζ είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, όταν πρόκειται για τη μείωση του στρες και του σωματικού πόνου που προκαλούνται από την ένταση και το άγχος.


Να φροντίζετε τον εαυτό σας

Οι περισσότεροι από εμάς δεν συνειδητοποιούν τον αντίκτυπο που έχουν ο ύπνος και η διατροφή όταν πρόκειται για την κατάσταση του νου μας.

Συχνά, δεν κοιμόμαστε αρκετά και δεν τρώμε σωστά. Επομένως, ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός και χρειαζόμαστε 7-9 ώρες κάθε βράδυ για να επαναφορτίσουμε με ενέργεια.

Επίσης θα καταπολεμήσετε εύκολα το άγχος αν η διατροφή σας περιέχει τα βασικά συστατικά όπως βιταμίνες και αν τρώτε αργά, μικρά γεύματα και τακτικά.


Να διαχειρίζεστε τα χρήματά σας


Λίγο ή πολύ όλοι έχουμε οικονομικά ζητήματα.


Η έλλειψη χρημάτων είναι αγχωτική, αλλά έχοντας πολλά να δαπανήσουμε ή να επενδύσουμε είναι το ίδιο. Σύμφωνα με ορισμένες έρευνες η πληρωμή λογαριασμών είναι μια σημαντική πηγή άγχους. Δεν μπορείτε να αρχίσετε να καταπολεμάτε το άγχος χωρίς καλύτερη οργάνωση των εξόδων σας.


Να βρείτε ένα χόμπι ή μια ασχολία που σας αρέσει πολύ καθημερινά

Αν κάνετε κάτι που σας αρέσει μπορείτε να απαλλαγείτε από το άγχος επειδή επικεντρώνεστε σε ένα μόνο πράγμα και ξεχνάτε όλα τα υπόλοιπα που έχετε να κάνετε.

Γιατί να μην κάνετε κάτι που πάντα θέλατε; Βεβαιωθείτε ότι θα κάνετε κάτι που θα σας βγάζει έξω από το σπίτι και δεν θα σχετίζεται με την εργασία σας.


Ξεκινήστε γιόγκα

Η γιόγκα ηρεμεί το μυαλό.

Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και βοηθά στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος. Δεν θα είστε πια τόσο συχνά οργισμένοι. Μπορείτε να ξεκινήσετε με μία συνεδρία την εβδομάδα με κάποιο δάσκαλο ή και με βιντεάκια από το διαδίκτυο.

Έπειτα μπορείτε μόλις μάθετε πώς να την κάνετε να γυμνάζεστε καθημερινά στο σπίτι για περίπου 20 λεπτά τα απογεύματα ή βράδια. Για αρχή, συνιστάται η Χάθα - γιόγκα και για αργότερα, για πιο βαθύ διαλογισμό, η Kundalini ή Κρίγια – Γιόγκα.


Οπότε για την καταπολέμηση του στρες, δοκιμάστε να κάνετε αυτές τις αλλαγές στη ζωή σας. Φυσικά, για να επιτύχετε είναι καλύτερο να κάνετε αυτές τις αλλαγές μία κάθε φορά.

Δεν υπάρχει λόγος να βιαστείτε γιατί αν προσπαθήσετε να κάνετε πάρα πολλά μαζί την ίδια στιγμή μπορεί να καταλήξετε να αποτύχετε σε όλα. Δεν χρειάζεται να βιαστείτε.

Είναι καλύτερο να κάνετε μικρά βηματάκια, και πολύ ασφαλέστερο με αυτόν τον τρόπο.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Πώς μπορούν να αντιμετωπίσουν την καταθλιψη άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και να βελτιώσουν γενικότερα την ψυχολογια τους

-
Τι συμβαίνει στην ψυχολογια σας όταν νιώθετε πως τα γεγονότα στη ζωή σας τρέχουν πολύ γρήγορα και σας ξεπερνάνε;

-
Μάθετε πώς να καταπολεμάτε το αγχος που σας ρίχνει και την ψυχολογια για να καταφέρνετε να πετυχαίνετε τους στοχους σας

-
Η καταθλιψη στους εφηβους – Συμπτωματα και θεραπεια συμφωνα με την ψυχολογια



          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η