Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 








 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Ωμεγα-3 λιπαρα: Πόσο μπορούν να βοηθήσουν την υγεια μας, ποιες είναι οι καλύτερες πηγές που μπορούμε να τα βρούμε για να τα αυξήσουμε στον οργανισμο μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Τα Ωμεγα-3 λιπαρα περιέχουν δύο λιπαρά οξέα (την DHA και την EPA) τα οποία είναι ιδιαίτερα απαραίτητα για την υγεια μας.

Βοηθούν στην προληψη, τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχικη ασθένεια και μπορεί να βρεθεί κυρίως σε υψηλές ποσότητες στα ψαρια και στα κριλ.

Χαμηλή πρόσληψη σε Ωμεγα-3 λιπαρά έδειξαν σε τελευταίες έρευνες μεγάλο ρίσκο για την υγεία γενικότερα.

Αυξημένα επίπεδα μπορούν να βοηθήσουν σε καρδιαγγειακές νόσους και την υπερλιπιδαιμία, σε φλεγμονές και στην C αντιδρώσα πρωτεΐνη, στο οξειδωτικό στρες, σε αρθρίτιδες, οστεοαρθρίτιδες και ρευματοειδούς αρθρίτιδες, στο μεταβολικό σύνδρομο και το πάχος, στο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και τη δυσμηνόρροια, σε βλάβες του εγκεφάλου, στον καρκίνο και σε βλάβες των νεφρών.


    


Τα Ωμέγα-3 λιπαρά βελτιώνουν την ανταπόκριση των κυττάρων στην ινσουλίνη, τους νευροδιαβιβαστές και άλλους αγγελιοφόρου.

Επίσης βοηθούν στη διαδικασία επιδιόρθωσης, όταν τα κύτταρα έχουν υποστεί βλάβη.

Τα Ωμέγα-3 λιπαρά που βρίσκονται στα φυτικά έλαια, είναι προφλεγμονώδεις και συμβάλλουν στην ινσουλίνη και στην αντοχή της μεμβράνης, μεταβάλλοντας τη διάθεση και αλλοιώνοντας τη μάθηση και την επισκευή των κυττάρων.

Για αυτό δεν πρέπει να έχουμε αυξημένα Ωμέγα-6 λιπαρά στον οργανισμό, τα οποία εμπεριέχονται στα προϊόντα με φυτικά ωμέγα. Προσπαθήστε να τα διατηρήσετε σε μια ισορροπία αλλά με σαφή προβάδισμα στα Ωμέγα-3 λιπαρά.
  


Πώς τα Ωμέγα 3 λιπαρά μπορούν να βοηθήσουν να επιβραδύνει η ατροφία του εγκεφάλου που συσχετίζεται με τη ηλικία 

Τα Ωμεγα-3 λιπαρα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τις εγκεφαλικες λειτουργίες, καθώς μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία και εγκεφαλικών τραυμάτων.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να βοηθήσει να θεραπευτούν βλάβες του εγκεφάλου, και την πρόληψη ασθενειών όπως Αλτσάιμερ, άνια κτλ. Οι μεγαλύτερες σε ηλικία γυναίκες, με υψηλά επίπεδα Ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, είχαν διατηρήσει σε καλύτερα επίπεδα τον εγκέφαλό τους, καθώς μεγάλωναν, από ότι εκείνες που είχαν χαμηλότερα επίπεδα Ωμέγα 3 λιπαρών οξέων. Αυτό σημαίνει πως είχαν διατηρήσει και καλύτερες εγκεφαλικές λειτουργίες για τουλάχιστον ένα με δύο παραπάνω χρόνια.

Προηγούμενες έρευνες επίσης επιβεβαίωσαν την ευεργετική επίδραση των Ωμέγα 3 λιπαρών για τις εγκεφαλικές λειτουργίες στους νεότερους, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως η πρόσληψή του, δημιουργεί μια ισχυρή διαμόρφωση στις δραστηριότητες του λειτουργικού φλοιού. 


Τα Ωμέγα 3 λιπαρά μπορούν να βοηθήσουν την καρδιά

Μειώνουν τα τριγλυκερίδια στο αίμα.

Τα τριγλυκερίδια είναι ένας τύπος λίπους στο αίμα. Τα αυξημένα επίπεδα έχουν συνδεθεί με αυξημένο ρίσκο καρδιακής δυσλειτουργίας και μεταβολικού συνδρόμου.  

Με μια υγιή διατροφή μπορούμε να διατηρήσουμε τα τριγλυκερίδια σε ένα καλό επίπεδο και φυσικά αυτό περιλαμβάνει τα Ωμένα 3 λιπαρά. Τα τριγλυκερίδια συνήθως αυξάνονται επικίνδυνα με την αυξημένη κατανάλωση όχι καλών λιπαρών, όπως τηγανητά και ζάχαρης.    


Πώς μπορώ να πάρω με τον καλύτερο τρόπο τα απαραίτητα Ωμέγα-3 λιπαρά 

Η πρόσληψη αρκετών Ωμέγα 3 λιπαρών στην καθημερινή διατροφή, είτε από άγριο σολομό, είτε από λάδι Κριλ (krilloil), ακόμα και σε συμπληρώματα, είναι απολύτως απαραίτητα για την υγεία.

Επίσης μπορούμε να τα πάρουμε κυρίως σε μεγάλες ποσότητα και από τον λιναρόσπορο, τους σία σπόρους και την κάνναβη.      


Χρειάζεται μεγάλη προσοχή γιατί τα περισσότερα ψάρια από τις περισσότερες πηγές είναι σοβαρά μολυσμένα τοξικά μέταλλα, όπως υδράργυρο

Διαφορετικά η συχνή κατανάλωση ψαριών ήταν κάτι καλό για την καθημερινή διατροφή.

Εξαιτίας όμως αυτής της μόλυνσης των ψαριών, αυτά δεν είναι και η καλύτερη πηγή πλέον Ωμέγα 3 λιπαρών οξέων. Ίσως η μοναδική εξαίρεση στον κανόνα είναι ο άγριος σολομός που αλιεύεται στην Αλάσκα. Γίνονται πολύ συχνές εξετάσεις και δεν έχουν βρει αυξημένα επίπεδα ραδιενέργειας.

Καλύτερα να αποφύγετε τον σολομό των εκτροφείων, καθώς περιέχει μόνο τα μισά Ωμέγα-3 λιπαρά, από ότι ο άγριος σολομός.

Ο σολομός των εκτροφείων μπορεί ακόμα να περιέχει μια σειρά επιβλαβών ρύπων, όπως τοξίνες, συνθετική ασταξανθίνη, και γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς, εξαιτίας των σιτηρών που τους ταίζουν.     


Η καλύτερη πηγή για υψηλής ποιότητας Ωμέγα-3 λιπαρά είναι το λάδι Κριλ (krill oil)

Το κριλ είναι ένα είδος μικροσκοπικής γαρίδας της Ανταρκτικής, επιστημονικά γνωστό ως Ευφάσια Σουπέρμπα (Euphausia Superba), όπου συνήθως τα τρώνε τα μεγαλύτερα ζώα που βρίσκονται στα κρύα νερά της Ανταρκτικής, όπως οι φάλαινες.

Τα Ωμέγα 3 λιπαρά του λαδιού Κριλ είναι συνδεδεμένο με φωσφολιπίδια που αυξάνουν την απορρόφησή του από τον οργανισμό. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε να καταναλώνουμε λιγότερο και δεν θα προκαλεί διάφορα προβλήματα ρέψιμο ή χώνεψης για το στομάχι όπως προκαλούν άλλα προϊόντα ιχθυελαίων. Επιπλέον, περιέχει σχεδόν 50 φορές περισσότερο ασταξανθίνη από το ιχθυέλαιο ένα αρκετά ισχυρό αντιοξειδωτικό. Αυτό αποτρέπει τα ιδιαίτερα ευπαθή Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από την οξείδωση, προτού να είστε σε θέση να τα εντάξετε στον κυτταρικό ιστό.

Στις εργαστηριακές δοκιμές, το λάδι Κριλ (krill oil) παρέμεινε άθικτο μετά την έκθεσή του σε μια σταθερή ροή οξυγόνου για 190 ώρες, σε σύγκριση πάντα με το ιχθυέλαιο, το οποίο τάγγισε μετά από μόλις μία ώρα.

Αυτό κάνει το λάδι Κριλ (krill oil) περίπου 200 φορές περισσότερο ανθεκτικό σε πιθανή οξείδωση, σε σχέση με το ιχθυέλαιο. Όταν αγοράζετε λάδι Κριλ (krill oil) θα πρέπει να προσέχετε τα επίπεδα της ασταξανθίνης που περιέχει. Όσο μεγαλύτερα τα επίπεδα, τόσο το καλύτερο, και οτιδήποτε παραπάνω από 0,2 μικρογραμμάρια (mg) ανά γραμμάριο λάδι Κριλ (krill oil), θα το προστατέψει από το τάγγισμα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Είναι ο χρόνιος πονος για την υγεια μας αντιμετωπίσιμος με εναλλακτικες μορφές θεραπειας; Πώς να αντιμετωπίσετε τον χρόνιο πονο φυσικά

Χορτοφαγικη διατροφη - Το κλειδι για μια καλη υγεια - Πόσες χορτοφαγικες διατροφες υπάρχουν και τι περιέχουν

Πως επηρεάζει το αλκοολ τα νεύρα και τον εγκεφαλο μας για να κατανοήσουμε τη ζημιά που κάνει στην υγεια μας

Η επίδραση της ζαχαρης και τα υψηλά επίπεδα ινσουλινης που προκαλεί στον οργανισμο μας – Τι ακριβώς κάνει στην υγεια μας

Πώς θα κάνετε διαιτα και θα διατηρήσετε τα κιλά που χάσατε μαζί με την καλή σας υγεια

Πώς θα ανεβάσετε εντελώς φυσικά το ανοσοποιητικο σας σύστημα για το καλό της υγειας σας μένοντας μακριά από γριπες και κρυολογηματα της εποχής και γενικά μακριά από αρρωστιες


 
 

           

 
 

           

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η