Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 








 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Είναι ο χρόνιος πονος για την υγεια μας αντιμετωπίσιμος με εναλλακτικες μορφές θεραπειας; Πώς να αντιμετωπίσετε τον χρόνιο πονο φυσικά
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Ο χρονιος πονος επηρεάζει την υγεια περισσότερων ανθρώπων από ότι οι περισσότερες παθησεις, όπως ο διαβήτης, οι καρδιαγγειακές παθήσεις ή ο καρκίνος.

Πολλοί άνθρωποι νιώθουν πως δεν μπορούν να ελέγξουν τους πονους που έχουν για διάφορα προβλήματα στην υγεια τους και αναγκάζονται να καταφεύγουν σε χάπια ήπιας ή βαριάς μορφής.

Συχνά ο πονος αυτός επηρεάζει αρνητικά το ποσοστό συγκέντρωσης, την ενέργεια, τον ύπνο και γενικότερα την ποιότητα ζωής.

Πολλοί φτάνουν μέχρι και στην κατάθλιψη εξαιτίας των συχνών πόνων.
 


Όσον αφορά τον χρόνιο πόνο, το κλειδί είναι να μάθουμε να ζούμε με αυτόν, παρά να προσπαθούμε να τον αποφύγουμε ή να του πάμε κόντρα.

Η καθημερινή Ζεν πρακτική είναι μια υπέροχη ευκαιρία να το κάνουμε φυσικά.


Βοηθάει να στρέψουμε την δύναμη από έξω (δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό που μου συμβαίνει) προς τα μέσα (μπορώ να επιλέξω πως θα συμμετέχω σε αυτό που μου συμβαίνει).

           

Μπορούμε να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε τον πόνο αυτό με έναν ευγενικό και ήρεμο τρόπο, αντί να αντιστεκόμαστε ή να αρνούμαστε ότι υπάρχει.

Μαθαίνουμε να τον αντέχουμε με νέους τρόπους.


Έρευνες έχουν δείξει πως ο διαλογισμός και ο Ζεν τρόπος ζωής βοηθάει την ποιότητα ζωής να ανεβαίνει, ενώ αντικειμενικά ο βαθμός του χρόνιου πόνου δεν έχει αλλάξει.

Η συχνή πρακτική του διαλογισμού και μιας πιο συνειδητοποιημένης Ζεν ζωής, με μικρής ή μεγαλύτερης διάρκειας συνεδρίες δημιουργούν τα καλύτερα θεμέλια για την αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου. Βοηθάει να αναπτύξουμε τις ικανότητες που χρειαζόμαστε να την αντιμετώπιση του πόνου και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουμε εξαιτίας του.


Παρακάτω δίνουμε τέσσερα χρήσιμα βήματα εκτός από τον διαλογισμό για να αντιμετωπίσουμε συνειδητά τον χρόνιο πόνο με τον Ζεν τρόπο ζωής: 


Να είστε ευγενικοί πρώτα από όλα με τον εαυτό σας αλλά και με τους άλλους

Είναι σημαντικό να είστε ευγενικοί με σας και να προσέχετε τον εαυτό σας.

Μην κάνετε πράγματα που μπορούν να σας προκαλέσουν πόνο. Το ίδιο θα πρέπει να έχετε στον μυαλό σας και για τους άλλους. Μην κάνετε στους άλλους κάτι που δεν θα θέλετε να κάνουν σε σας. Ο πόνος είναι μεταδοτικός. Μην δημιουργείτε περισσότερο πόνο σε σας ή στους άλλους, για να μειωθεί και κάποια στιγμή να σταματήσει ο κύκλος του πόνου.  


Επιτρέψτε στην εμπειρία να είναι εκεί όπως ακριβώς είναι

Ακόμα κι αν ο πόνος είναι έντονος στην αρχή, προσπαθήστε να τον αισθανθείτε πραγματικά εκεί που είναι.

Νιώστε το σημείο που πονάτε. Επικεντρώστε όλη σας την προσοχή εκεί, αναπνέοντας συνειδητά. Σε λίγο θα δείτε που θα αρχίσετε να μην τον νιώθετε τόσο πολύ όσο πριν.

Το μεγαλύτερο μέρος του πόνου είναι ο φόβος που τον μεγεθύνει.

Μόλις δώσετε όλη σας την προσοχή και νιώσετε πραγματικά το σημείο εκείνο, θα δείτε που ο φόβος θα φύγει και ο πόνος θα μειωθεί ενώ μπορεί και να εξαφανιστεί.

Αναπνέετε και αφήστε την ενέργεια σας να κιλήσει σε όλο σας το σώμα ελεύθερη, δίχως άγχος και σκέψεις.  


Εξερευνήστε με ενδιαφέρον τις φυσικές σας αισθήσεις, τα συναισθήματα και τις σκέψεις σας σε σχέση με τον πόνο

Θα δείτε πως μεγάλο μέρος από τον πόνο, είναι απλά στο μυαλό σας.

Δοκιμάστε να χαλαρώσετε όταν ο πόνος μεγαλώνει και να προσπαθήσετε να επικεντρώσετε την προσοχή σας στην αναπνοή σας. Η αναπνοή σας θα πρέπει να είναι αργή και σταθερή. Νιώστε τον αέρα να μπαίνει από την μύτη σας, να προχωράει μέσα στο σώμα σας, αργά, όσο πιο αργά γίνεται, και μετά νιώστε τον να βγαίνει έξω από το σώμα σας, πάλι αργά.

Παρατηρήστε τι νιώθετε τη στιγμή αυτή και δοκιμάστε να καθαρίσετε το μυαλό σας από σκέψεις που δεν σας χρειάζονται την στιγμή αυτή.

Τίποτα άλλο δεν είναι τόσο σημαντικό αυτή τη στιγμή, όσο να ηρεμήσετε, και απλά να νιώσετε. Θα δείτε πως ο πόνος θα ηρεμήσει.  


Μην ταυτίζεστε με τον πόνο και μην τον αφήσετε να σας προσδιορίζει

Σταματήστε να ρωτάτε γιατί αυτό να συμβεί σε μένα.

Θυμηθείτε πως είναι μια φυσική διαδικασία. Ο πόνος σας δεν είστε εσείς. Είναι απλά μια φυσική κατάσταση που έχει έρθει στη ζωή σας για να σας επισημάνει κάποια πράγματα στη ζωή σας. Μέσα από τον πόνο ωριμάζουμε. Ο πόνος ήρθε να σας δείξει πού θα πρέπει να ωριμάσετε.

Θα πρέπει να γίνεται περισσότερο συνειδητοί για να μπορείτε να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που σας δείχνει.

Τι θα πρέπει να αλλάξετε στη ζωή σας. Δεν μπορείτε απλά να πάρετε κάποιο χάπι και να περάσει, γιατί το βασικό πρόβλημα που τον δημιούργησε θα είναι ακόμα εκεί και δεν θα φύγει αν δεν του δώσετε προσοχή και δεν προσπαθήσετε να το λύσετε.

Δοκιμάστε να αναρωτηθείτε ήρεμα και συνειδητά, τι ήρθε τώρα αυτός ο πόνος να σας μάθει αυτήν τη στιγμή.

Ο πόνος θα περάσει όταν σας έχει μάθει αυτά που αυτός θέλει. Ηρεμήστε απλά και ακούστε το σώμα σας.  


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Χορτοφαγικη διατροφη - Το κλειδι για μια καλη υγεια - Πόσες χορτοφαγικες διατροφες υπάρχουν και τι περιέχουν

Πως επηρεάζει το αλκοολ τα νεύρα και τον εγκεφαλο μας για να κατανοήσουμε τη ζημιά που κάνει στην υγεια μας

Η επίδραση της ζαχαρης και τα υψηλά επίπεδα ινσουλινης που προκαλεί στον οργανισμο μας – Τι ακριβώς κάνει στην υγεια μας

Πώς θα κάνετε διαιτα και θα διατηρήσετε τα κιλά που χάσατε μαζί με την καλή σας υγεια

 
 

           


 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η