Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Υγεία Περισσότερα άρθρα υγείας | Συνοπτική λίστα άρθρων υγείας |
 
Πώς θα διατηρήσετε την υγεια του στηθους σας με 7 επιλογές
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Νάντια Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την υγεια και την ομορφια μας το στηθος σε μας τις γυναικες είναι πολύ σημαντικό.


Είναι ένα από τα πρωταρχικά σύμβολα των γυναικών και θα πρέπει να το διατηρούμε υγιες.


Δείτε τί μπορείτε να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι το στηθος σας είναι υγιες και ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για οποιαδήποτε ασθενεια μπορεί να σας πλήξει.




Επιλέξτε ένα σουτιέν που να στηρίζει

Δεν χρειάζονται μόνο οι γυναίκες με πλούσιο μπούστο ένα τέτοιο σουτιέν.



Ένα σουτιέν που σας ταιριάζει τέλεια και στηρίζει σωστά το στήθος σας είναι απαραίτητο για την υγεία μας.


Επιλέξτε προσεκτικά το επιθυμητό μοντέλο, γιατί δεν έχει σημασία πόσο μπανάλ φαίνεται, το σουτιέν παίζει σημαντικό ρόλο και μπορεί να σας απαλλάξει από πόνους στην πλάτη που προκαλούνται από το μέγεθος του στήθους σας.


           


Εξετάζετε τον εαυτό σας

Μια απλή, αλλά αποτελεσματική μέθοδος είναι μια εξέταση που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι.


Ψηλαφίστε το στήθος σας και δώστε προσοχή σε κάθε ασυνήθη λεπτομέρεια και λάβετε υπόψη εάν αισθανθείτε πόνο κατά την επαφή.


Η τακτική εξέταση είναι η λύση διάσωσης για εκατοντάδες γυναίκες που ανακαλύπτουν ότι πάσχουν από καρκίνο του μαστού διότι ανιχνεύοντάς τον έγκαιρα συνεπάγεται ένα υψηλό ποσοστό θεραπείας.



Προσέχετε το βάρος σας


Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ, οι γυναίκες κατά την εμμηνόπαυση και αυτές που είναι παχύσαρκες έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.



Επιπλέον, ένα ισορροπημένο βάρος δεν είναι απαραίτητο μόνο για την υγεία του στήθους σας, αλλά και για την υγεία σας σε γενικές γραμμές.



Τρώτε σόγια


Οι γυναίκες από την Ασία συνηθίζουν να τρώνε πολλά τρόφιμα με βάση τη σόγια και έχουν το μικρότερο ποσοστό όταν πρόκειται για τον καρκίνο του μαστού.

Μόνο προσοχή στη μεταλλαγμένη σόγια.



Συνιστάται να τρώτε τρόφιμα πλούσια σε σόγια, όπως γάλα σόγιας ή τόφου, το τελευταίο είναι πιο υγιεινό από την επεξεργασμένη σόγια και χρησιμοποιείται συχνά στη μαγειρική.



Εμπιστεύεστε την τεχνολογία


Η μαστογραφία δεν γίνεται συνήθως σε γυναίκες ηλικίας κάτω των 50 επειδή ο ιστός είναι πυκνότερος, πράγμα που το καθιστά πιο δύσκολο να ανιχνευθεί ένα πρόβλημα.



Η τεχνολογία εξελίσσεται και υπάρχουν μέθοδοι για τις πιο νέες επίσης, όπως οι υπέρηχοι.



Λάβετε υπόψη το οικογενειακό ιστορικό


Αν έχετε ένα στενό συγγενή, όπως η μητέρα σας, η αδελφή ή η γιαγιά σας, που υπέφεραν από καρκίνο του μαστού, θα πρέπει να ενημερώσετε το γιατρό σας.



Ως εκ τούτου, αυτός μπορεί να σας συστήσει να πάτε για εξειδικευμένες διαβουλεύσεις νωρίτερα από ό, τι για τις άλλες γυναίκες.


Μην πανικοβληθείτε, δεν υπάρχουν βεβαιότητες ότι υπάρχει μια γενετική σύνδεση, αλλά η πρόληψη είναι το καλύτερο.



Πηγαίνετε για εξετάσεις


Φροντίζοντας για την υγεία του στήθους σας σημαίνει τη φροντίδα του συνόλου της υγείας σας.



Αποφύγετε υπερβολές και βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. Εάν καπνίζετε ή συνηθίζετε να πίνετε αλκοόλ, προσπαθήστε να τα κόψετε και υιοθετήστε μια υγιεινή διατροφή.

Τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά και κάντε 30 λεπτά ασκήσεις, καθημερινά.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

-Μήπως οι αϋπνίες δημιουργούν πρόβλημα στην υγεια σας; Πώς να αποκτήσετε και πάλι τον έλεγχο του υπνου σας

-
Οδηγός Υγειας για καλυτερη ερωτικη ζωη βάζοντας περισσότερη σωματική ασκηση στην καθημερινότητά μας

-
Καρνιτινη – Τι είναι; Πώς βοηθάει στην καύση του λιπους στη διαιτα, την καρδια και γενικότερα στην υγεια μας

-
Βοηθάνε αλήθεια τα εμβόλια το ανοσοποιητικό μας σύστημα και κατ’ επέκταση την υγεια μας ή μήπως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα;


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η