Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Αγαπημένα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Καφες - Η πρόσληψη καφεΐνης: Μυθοι και αληθειες που πρέπει να ξέρετε για τον καφε και την καφείνη – Τι είναι σωστό και τι λάθος
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ιωάννης Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Ο καφες είναι ένα από τα πιο αγαπητά ροφήματα από εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχει ένα καλό έναυσμα για τους ανθρώπους να ξεκινήσουν το καθημερινό τους πρόγραμμα.

Από πρασινο σε μαυρο και άσπρο, το τσαι έχουν ήδη γευτεί οι περισσότεροι άνθρωποι σε όλη την γη για περισσότερα από 5.000 χρόνια.

Ο καφες εισήχθη αργότερα και τον έχουν απολαύσει οι άνθρωποι μόνο για τα τελευταία 4.000 χρόνια.


Υπάρχουν αρκετοί μύθοι που συνδέονται με την καφεΐνη.

Εδώ, θα δούμε μερικούς από τους πιο συνηθισμένους μυθους που συσχετίζονται με το πιο αγαπημένο ρόφημα σε όλη την γη, τον καφε.



Μύθος 1: Οι επιδράσεις της καφεΐνης είναι εθιστικές

 
Γεγονός: Πολλοί άνθρωποι παραπονιούνται ότι έχουν εθιστεί στην καφεΐνη.

Ο εθισμός είναι αρκετά παρόμοιος με αυτόν που βιώνουν οι άνθρωποι για την εργασία τους, τις αγορές ή την τηλεόραση. Ωστόσο αυτό δεν είναι απολύτως αληθές όταν πρόκειται για την εξάρτηση των ανθρώπων στην καφεΐνη.

Σύμφωνα με τις εκθέσεις και τις έρευνες που διεξήχθησαν από την παγκόσμια οργάνωση υγείας, οι φυσικές και κοινωνικές συνέπειες κατάχρησης της καφεΐνης δεν έχουν αποδειχτεί.

 

Μύθος 2: Η καφεΐνη έχει κακές επιπτώσεις στην υγεία των εγκύων γυναικών

 
Γεγονός: Η καφεΐνη όταν λαμβάνετε από την έγκυο γυναίκα σε μέτριες ποσότητες δεν θίγει την υγεία του εμβρύου ή της μητέρας. Οι μέτριες ποσότητες του καφέ σίγουρα δεν θα έχουν καμία επίδραση στην υγεία των μητέρων και του βρέφους.

 
 

Μύθος 3: Η πρόσληψη καφεΐνης μπορεί να παρουσιάζουν κίνδυνο οστεοπόρωσης

 
Γεγονός: Ο κύριος λόγος πίσω από την οστεοπόρωση υψηλού κινδύνου είναι η έλλειψη ασβεστίου και βιταμίνης D.

Υπερβολικό κάπνισμα, πρόωρη εκδήλωση της εμμηνόπαυση, χαμηλό σωματικό βάρος, χαμηλά επίπεδα οιστρογόνου και ανεπαρκή διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες μπορεί να οδηγήσει σε κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Η καφεΐνη σε μικρές και μέτριες ποσότητες δεν θα στερήσει από το σώμα σας το ασβέστιο.
 

 
 
 

Μύθος 4: Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει καρδιακές παθήσεις
 
Γεγονός: Μελέτες και έρευνες από επιστήμονες έχουν αποδείξει το γεγονός ότι η πρόσληψη καφεΐνης δεν έχει καμία επίδραση στα επίπεδα χοληστερόλης, της πίεσης του αίματος και στο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Μόνο αφιλτράριστος και άβραστος καφές μπορεί να ανεβάσει τα επίπεδα χοληστερόλης στο σώμα.

 

Μύθος 5: Η πρόσληψη καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει καρκίνο
 
Γεγονός: Πολλές μελέτες και πειράματα έχουν αποδείξει ότι η καφεΐνη δεν θέτει κανένα κίνδυνο για καρκίνο.
 
Όλοι οι παραπάνω μύθοι και αλήθειες υποδηλώνουν ότι η περιορισμένη πρόσληψη καφεΐνης δεν προκαλεί οποιοδήποτε κίνδυνο για την υγεία.
 
Έτσι, είναι απολύτως ασφαλές να απολαύσετε το πρωινό φλιτζάνι καφέ.

Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι δεν θα το παρακάνετε με την ποσότητα σε κατανάλωση.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

-
Ποιά είναι τα οφέλη που μας δίνει το μελι; Το μελι ως τονωτικό υγείας και ομορφιάς 

-
Υγιεινη διατροφη για παιδια που πηγαίνουν σχολειο – Πώς θα τα βοηθήσετε να μην τρώνε ανθυγιεινο φαγητο

-
Το επαγγελμα του εκπαιδευτη Πιλάτες – Ένα νέο και πολλά υποσχόμενο επαγγελμα

-
Φυσικές υγιεινές επιλογές για τις γυναικες ώστε να διατηρήσουν μια καλή φυσική κατάσταση, με νου και σωμα υγιή


        

           

 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η