Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Αγαπημένα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Οι επιπτώσεις της καφεΐνης στην υγεια μας – Τι πρέπει να γνωρίζουμε οπωσδήποτε για να δούμε αν ο καφες κάνει καλό ή όχι στην υγεια μας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Πόσο σημαντική είναι τελικά η καφεϊνη και ο καφες για την υγεια και τον οργανισμο μας;

Σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι σε όλη την γη δεν μπορούν να ξεκινήσουν την ημέρα τους, χωρίς ένα φλιτζάνι καφε ή τσαι.

Για ορισμένους, πίνοντας περισσότερα από 3 φλιτζανια τσαι ή καφε είναι απλώς μια ρουτίνα.

Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν το γεγονός ότι πίνοντας τσάι, κακάο, κόλα ή σοκολάτα είναι σαν να δίνουν στο σώμα μια δόση από καφεΐνη.

Η καφεΐνη είναι επίσης γνωστό ότι είναι ένα από τα πιο ευρέως πωλούμενα ναρκωτικά που επηρεάζει τη διάθεση.

Πώς λοιπόν, επηρεάζει η καφεΐνη την υγεία σας; Εδώ είναι μερικά συνταρακτικά γεγονότα που ποτέ δεν γνωρίζατε για την καφεΐνη.
 




           



Τι είναι η καφεΐνη;

Η καφεΐνη μπορεί να οριστεί ως ένα ισχυρό, γρήγορα ενεργούμενο ναρκωτικό που παράγει ένα είδος στρες στο ανθρώπινο σώμα.

Η επίδραση της καφεΐνης είναι διαφορετική σε κάθε άτομο.

Αυτό εξαρτάται επίσης, από διαφορετικές περιστάσεις όπως σωματική διάπλαση, βάρος κ.λπ., οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι η επίδραση της καφεΐνης είναι άμεση στον οργανισμό.

Αυτό εξακολουθεί να επηρεάζει τον οργανισμό για 6-8 ώρες μετά την πρόσληψη του καφέ.



Εδώ είναι μερικές από τις πιο κοινές επιπτώσεις της καφεΐνης στο ανθρώπινο σώμα:  

- Η καφεΐνη διεγείρει το αναπνευστικό σύστημα,την καρδιά και το κεντρικό νευρικό σύστημα.

- Η καφεΐνη τονώνει την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα.


- Η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει την πίεση του αίματος.


- Η καφεΐνη μπορεί να περάσει μηνύματα κατά μήκος του νευρικού συστήματος με γρήγορο τρόπο.


- Η καφεΐνη μπορεί να ερεθίσει τα τοιχώματα του στομαχιού.


-
Ο εθισμός στη καφεΐνη προκαλεί οξυθυμία, νευρικότητα, ταραχή, κουδουνίσματα στα αυτιά και πονοκεφάλους.



Η πρόσληψη καφεΐνης κάνει το πάγκρεας σας να δουλεύει υπερωρίες.


Δεδομένου ότι η καφεΐνη απελευθερώνει επιπλέον αποθηκευμένο σάκχαρο στο αίμα καθιστά το πάγκρεας να εργάζεται υπερωρίες μιας και παράγει επιπλέον ινσουλίνη για να μειώσει το επιπλέον σάκχαρο στο σώμα.

Δεν έχει κακές επιπτώσεις βραχυπρόθεσμα, αλλά ενδέχεται να επηρεάσουν άσχημα μακροπρόθεσμα καθώς οι χρήστες μπορεί να παραπονεθούν για αστάθεια, την yo-yo επίδραση (συναισθηματική), ταχυπαλμίες, κούραση, αδυναμία και πολλά περισσότερα.

Αυτά τείνουν να εξαφανιστούν μόνο μετά από διακοπή πρόσληψη καφεΐνης λίγων ημερών.



Η πρόσληψη καφεΐνη συνδέεται στις στενά με οστεοπόρωση ή μείωση στις πυκνότητας των οστών στις γυναίκες.

Η καφεΐνη μπορεί να επηρεάσει τη συνολική διάρκεια και ποιότητα του ύπνου και πολλά άτομα που λαμβάνουν υπερβολικές ποσότητες καφεΐνης υποφέρουν από έλλειψη ύπνου.

Επίσης μπορεί να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στο να έχουν βαθύ ύπνο μακροπρόθεσμα.

Με τόσους πολλούς κινδύνους για την υγεία με την πρόσληψη καφεΐνης, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απέχετε εντελώς από την πρόσληψη καφεΐνης.

Ωστόσο, θα πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη καφεΐνης σε 1-2 φλιτζάνια μόνο την ημέρα.

Αυτό θα σας επιτρέψει να απολαύσετε την τόνωση να ξεκινήσετε την ημέρα σας.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Οι εχθροί της ερωτικης σας ζωής – Μαθετε τους μήπως και μπορέσετε να τους αποφύγετε  

-
Γνωρίστε τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει ένα τατουαζ για να προστατευτείτε πριν και μετά  

-
Καλλυντικα και εγκυμοσυνη – Ποια και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας 

Πώς να επιλέξετε το σημείο που θα κάνετε ένα τατουαζ – Σημαντικοί παράγοντες που θα πρέπει να σκεφτείτε για να αποφασίσετε


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η