Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Τα καλύτερα υγιεινα σνακ για να μην πάρετε κιλά και να μπορείτε να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Τα σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας είναι σημαντικό να είναι υγιεινα για να διατηρήσετε την ομορφια, τη διαιτα και το σωμα σας στα επίπεδα που θέλετε.

Μπορεί να τρώμε υγεινα και διαιτητικα πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, αλλά πόσο εύκολο είναι να διατηρήσουμε υγιεινά τα σνακ και γενικότερα όλα αυτά που τρώμε ενδιάμεσα από τα κυρίως γεύματα.

Θα έχετε παρατηρήσει ότι εκεί κάνουμε οι περισσότεροι τα λάθη στη διατροφη μας.

Εκεί είναι που χρειάζεται προσοχή για να μην πάρουμε βάρος ή για να μην προδώσουμε όλες τις προσπάθειες που κάνουμε για διαιτα και σωστή διατροφη.

Έτσι, έχοντας την κατάλληλη τροφή μαζί μας, θα περιορίσουμε τις ανθυγιεινές τροφές όταν μας πιάνουν οι λιγούρες.  
 




Ανεξάρτητα πόσο δραστήριοι είστε, αν εξακολουθείτε να τρώτε υπερβολικά πρόχειρο φαγητό και ανθυγιεινά γεύματα ενδιάμεσα, θα έχετε δυσκολίες στο να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος που θέλετε.

Δεν είναι μόνο το ότι μια υγιεινή διατροφή κάνει πιο εύκολο το να αδυνατίσετε, αλλά σας προσφέρει πολλά άλλα οφέλη για την υγεία επίσης.

Με το να τρώτε τα καλύτερα υγιεινά σνακ αδυνατίσματος, μπορείτε ακόμα να απολαμβάνετε νόστιμο φαγητό χωρίς να ανησυχείτε ότι πρόκειται να σαμποτάρετε το πρόγραμμα διατροφής σας. Πολλά από αυτά τα σνακ είναι εύκολο να γίνουν. Μπορεί ακόμη και να τα έχετε ήδη στην κουζίνα σας.   

           

Το σπιτικό μίγμα ιχνοστοιχείων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αισθάνεστε χορτάτοι χωρίς να παίρνετε πολλές θερμίδες.

Συνδυάστε τους αγαπημένους σας ξηρούς καρπούς, σπόρους και αποξηραμένα φρούτα και χωρίστε σε μικρές μερίδες.


Μπορείτε να τα βάλετε σε σακουλάκια ώστε να πάρετε ένα το πρωί και να έχετε τα υπόλοιπα ως απογευματινό σνακ αργότερα μέσα στην ημέρα.   


Τα καρότα, το σέλινο, τα τσιπς από κινόα και κάλε, το χούμους (αντί για σως) είναι σπουδαία υγιεινά σνακ για την απώλεια βάρους.

Είναι μια ικανοποιητική τραγανή τροφή χωρίς όλη αυτή την προσθήκη λίπους από τα πατατάκια.

Μπορείτε να αγοράσετε υγιεινό χούμους στα περισσότερα παντοπωλεία ή να φτιάξετε το δικό σας στο σπίτι. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας επεξεργαστής τροφίμων.     


Το γιαούρτι είναι μια από τις πιο υγιεινές τροφές.

Αντί να αγοράζετε προ συσκευασμένα γιαούρτια φρούτων φτιάξτε το δικό σας.

Τα κεσεδάκια γιαουρτιού είναι συχνά γεμάτα από επιπλέον ζάχαρη. Αντί αυτού, αγοράστε ένα κεσέ γιαούρτι χωρίς λιπαρά και προσθέστε κατεψυγμένα μούρα, φράουλες, γκότζι μπέρι, κομματάκια μήλου, μπανάνας ή αχλαδιού σε αυτό.

Προσθέστε σπόρους σία που γεμίζουν εύκολα το στομάχι. Βάζετε μια μερίδα κάθε φορά που έχετε λαχτάρα για κάτι γλυκό με μία κουταλιά μέλι, στέβια ή αγκάβε.   


Τα μήλα και το φυστικοβούτυρο συνδυάζονται πολύ καλά μεταξύ τους.

Όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, απλά κόψτε ένα μήλο, ανοίξτε ένα βάζο με φυστικοβούτυρο και βάλτε από πάνω τους 2-3 κουταλιές.

Ψάξτε για μάρκες φυστικοβούτυρο που έχουν τα λιγότερα συστατικά, τη λιγότερη δυνατή ζάχαρη. Στην ιδανική περίπτωση, το μόνο που θέλετε να δείτε στην ετικέτα είναι τα φιστίκια.

Αποφύγετε τις μάρκες που έχουν πολλά επιπλέον λιπαρά και ζάχαρη. Μπορείτε να βάλετε αντί για φυστικοβούτυρο λίγο μέλι ή αγκάβε.     


Δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε το τυρί εντελώς.

Απλά πρέπει να συγκρατήσετε τον εαυτό σας.


Προτιμήστε ποικιλίες τυριών με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε αλάτι, όπως τυρί κότατζ και μοτσαρέλα. Μία ή δύο φρυγανιές ή 2-3 κράκερ ολικής αλέσεως με μια φέτα τυρί στο καθένα δημιουργεί ένα νόστιμο και, σε λογικά πλαίσια, υγιεινό σνακ.    


Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν ότι οι μπάρες ενέργειας ή τα σνακ δημητριακών είναι εγγενώς υγιή.

Μερικά είναι, αλλά ορισμένα είναι βασικά σοκολάτες μεταμφιεσμένες σε υγιεινά τρόφιμα.

Αναζητήστε για μπάρες που περιέχουν κυρίως βρώμη, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, με τη λιγότερη δυνατή ζάχαρη. Μια μεμονωμένη μπάρα δεν πρέπει να έχει πάνω από 150 θερμίδες.     


Υπάρχουν πολλά νόστιμα και υγιεινά σνακ για την απώλεια βάρους. Προσπαθώντας να διατηρήσετε ή ακόμα και να χάσετε βάρος δεν σημαίνει περιορισμό του εαυτού σας σε μια ήπια και άγευστη διατροφή. Μπορείτε ακόμα να απολαύσετε το φαγητό που τρώτε ακόμη και όταν προσπαθείτε να αδυνατίσετε και να είσαστε σε φόρμα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:  

Τα καλύτερα «εργαλεία» για να έχετε πάντα το σωστό βάρος – Βάλτε τα σωστά πρόσωπα και πράγματα στη ζωή σας για να νιώθετε ομορφοι και να είστε πάντα σε φόρμα

Τί πρέπει να ξέρετε πριν από την έναρξη ενός προγράμματος αδυνατίσματος, μιας διαιτας για να βελτιώσετε την ομορφια σας

Μια χορτοφαγική διαιτα - διατροφη μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη υγεια και να αυξήσει την ομορφια σας με μειωμένο βάρος

Προτάσεις διαιτας και σωστής διατροφης με υγιεινές τροφες για να διατηρήσουμε την ομορφια και το σωμα μας σε καλή κατάσταση

Πώς θα ανατρέψουμε τη γηρανση της επιδερμιδας με τη συμβολή της θαυματουργής αλκαλικης διαιτας-διατροφης pH για την ομορφια μας

Όλα τα τελευταία νέα για την εξαφάνιση της κυτταριτιδας για την ομορφια του σωματος μας στα πιο σημαντικα σημεία του



           


           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η