Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς να επιτύχετε σε μια διαιτα για την ομορφια σας σε ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα αδυνατίσματος
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Μαρία Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια σας ένα ταχύρυθμο πρόγραμμα απωλειας βαρους δεν πρέπει να βασίζεται σε φτηνά κόλπα και τεχνάσματα. Αντιθέτως, αναπτύσσοντας μια αντίληψη του πώς λειτουργεί ο οργανισμος σας, μπορείτε να σχεδιάσετε ένα προγραμμα αδυνατισματος που ανταποκρίνεται στις διατροφικές ανάγκες του, ενώ την ίδια στιγμή σας επιτρέπει να χάσετε βάρος γρήγορα.

Πρέπει να βρείτε τον σωστό συνδυασμό διαιτας, διατροφης, ασκησης και άλλες έξυπνες μικρές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν χωρίς να χάνετε το χρόνο και τα λεφτα σας άδικα.



           

Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για να χάσετε βάρος γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς να θυσιάσετε την υγεια σας.


Κατανοώντας τον μεταβολισμό σας

Καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας ο οργανισμός σας καίει συνεχώς θερμίδες.

Απλές δραστηριότητες όπως το να στέκεστε όρθιοι, να περπατάτε, να δακτυλογραφείτε ή ακόμα και απλά να αναπνέετε απαιτούν ενέργεια. Το σώμα σας λαμβάνει αυτή την ενέργεια από την καύση θερμίδων. Ο αριθμός των θερμίδων που καίει με το να τριγυρνάτε απλά χωρίς να κάνετε κάτι ονομάζεται βασικός μεταβολικός ρυθμός σας. Όταν οι άνθρωποι μιλούν για επιτάχυνση του μεταβολισμού, σε αυτό ακριβώς αναφέρονται.

Όσο πιο υψηλός είναι ο βασικός μεταβολικός ρυθμός σας, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε συνεχώς
, ανεξάρτητα από το τί κάνετε. Ως αποτέλεσμα, έχοντας έναν γρηγορότερο μεταβολισμό, καθιστά ευκολότερο το να χάσετε βάρος.


Επιλέγοντας τις σωστές ασκήσεις

Ένα μέρος της θεμελίωσης ενός ταχύρυθμου προγράμματος αδυνατίσματος προϋποθέτει την εξεύρεση τρόπων για να επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας.


Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι με την αύξηση της συνολικής μυϊκής σας μάζας. Αυτό είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί μέσω της δυναμικής προπόνησης. Δοκιμάστε να περπατάτε πιο συχνά για το οτιδήποτε. Προτιμήστε να πάτε κάπου με τα πόδια αντί για να πάρετε το αυτοκίνητο. Προσπαθήστε να αυξήσετε σιγά-σιγά τον ρυθμό που περπατάτε.

Πάρτε βαράκια και να σηκώνετε βάρη αρκετές φορές την εβδομάδα για να χτίσετε μυς και να ανεβάσετε κατακόρυφα τον μεταβολισμό σας.
Σε εναλλασσόμενες ημέρες, ενσωματώστε καρδιαγγειακές προπονήσεις, όπως τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι, γρήγορο περπάτημα, ανέβασμα – κατέβασμα σκαλιών στη καθημερινότητά σας.


Επιλέγοντας τα σωστά τρόφιμα
Όταν πρόκειται για τα τρόφιμα, η καλύτερη επιλογή είναι να διαλέξετε εκείνα που έχουν χαμηλή ποσότητα θερμίδων αλλά υψηλή θρεπτική αξία.

Αυτό επιτρέπει στον οργανισμό σας να λάβει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, χωρίς να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από ότι φυσιολογικά καίτε. Προσπαθήστε να τρώτε τροφές όπως λάχανο, αυγά, βρώμη, γκρέιπφρουτ, μπρόκολο και άπαχο κρέας. Επίσης, φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό όλη τη μέρα. Μένοντας ενυδατωμένοι βοηθά να κρατάτε τον μεταβολισμό σας ώστε να λειτουργεί σε υψηλή ταχύτητα.

Μερικά τρόφιμα βοηθάνε πραγματικά στην αύξηση του μεταβολισμού σας.
Για παράδειγμα, οι καυτερές πιπεριές περιέχουν μια χημική ουσία που ονομάζεται καψαϊκίνη. Όταν καταναλώνονται, αυτή η χημική ουσία αναγκάζει τον οργανισμό να απελευθερώσει μια ορμόνη που επιταχύνει τον μεταβολισμό. Αν σας αρέσουν τα πικάντικα τρόφιμα, δοκιμάστε να προσθέσετε κόκκινες πιπεριές ή άλλες στο πρόγραμμα γευμάτων σας για μια ώθηση του μεταβολισμού.


Τρώγοντας τις κατάλληλες στιγμές
Το πότε τρώτε είναι σχεδόν εξίσου σημαντικό με το τί τρώτε.

Βεβαιωθείτε να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό. Αυτό θέτει τη βάση για να έχετε άφθονη ενέργεια ώστε να μπορείτε να καίτε θερμίδες όλη τη μέρα. Αντί να τρώτε τρία μεγάλα γεύματα, προσπαθήστε να τρώτε πέντε ή έξι μικρότερα. Με την προέκταση των γευμάτων σας καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, βοηθά να κρατάει τον μεταβολισμό σας στο να λειτουργεί στη μέγιστη ταχύτητα.

Το κλειδί για να βρείτε επιτυχία σε ένα γρήγορο πρόγραμμα αδυνατίσματος είναι η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του οργανισμού σας.
Με την επιλογή των σωστών ασκήσεων, τροφίμων και την τήρηση ενός προγράμματος που έχει σχεδιαστεί για να εκμεταλλευτεί τους φυσικούς μηχανισμούς του οργανισμού σας, μπορείτε να χάσετε βάρος γρήγορα και εύκολα ενώ εξακολουθείτε να προσφέρετε σε αυτόν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε βάρος, ακόμα και αν κάνετε διαιτα και γυμνάζεστε αρκετά για την ομορφια σας;

-
Διατηρήστε για την ομορφια σας ένα ημερολόγιο διαιτας και διατροφης για να αυξήσετε τις πιθανότητες για να χάσετε και να διατηρήσετε τα κιλα που θέλετε

-
Τέσσερις λόγοι για τους οποίους οι σουπες διαιτης είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία απωλειας βαρους για την ομορφια μας

Ενα υγιεινό πλάνο γευματων για να ακολουθήσετε για μια σωστή διαιτα-διατροφη με στόχο την μακροπρόθεσμη απωλειας βαρους για την ομορφια σας

 

           

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η