Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Είναι δυνατόν να επιτύχετε απώλεια βάρους χωρίς ασκηση; Πώς θα βελτιώσετε την ομορφια του σωματός σας με τον καλύτερο τρόπο
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια του σωματος σας όταν προσπαθείτε να χάσετε βαρος, τα πράγματα μπορούν να γίνουν εξαιρετικά δύσκολα.

Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσκολίες στο να χάσουν κάποια κιλα και να βελτιώσουν την ομορφια του σωματος τους εξαιτίας διάφορων λόγων. Ένας από τους βασικούς είναι επειδή αναζητούν τρόπους για να τα χάσουν αποτελεσματικά χωρίς καθόλου ασκηση.

Η αλήθεια είναι ότι η απωλεια βαρους θα είναι ελάχιστη ή έως και ακατόρθωτη χωρίς την παραμικρή άσκηση.

Ναι, μπορεί να χάσετε βαρος χωρίς ασκηση αλλά δεν πρόκειται να διαρκέσει πολύ.



           


Ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα η απώλεια βάρους είναι με την ασκηση, αν έχετε σοβαρή συνέπεια και προσήλωση.


Ο λόγος που η απώλεια βάρους χωρίς άσκηση δεν είναι δυνατή.


Είναι διότι το κλειδί είναι να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από όσες καίτε όλη τη μέρα.


Αν δεν γυμνάζεστε, το πιθανό είναι ότι δεν καίτε πολλές θερμίδες. Για το λόγο αυτό, θα αναγκαστείτε να κάνετε μια πολύ χαμηλή διατροφή προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της απώλειας βάρους. Ωστόσο, αν τρώτε στο πλαίσιο αυτού του στόχου θα καταλήξετε να υποσιτιστείτε.


Το γεγονός είναι ότι δεν μπορείτε να πάρετε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και τα συστατικά από το λίγο φαγητό.

Για το λόγο αυτό, δεν θα είστε σε θέση να χάσετε βάρος αποτελεσματικά χωρίς άσκηση.


Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό να γυμνάζεστε πραγματικά.

Δεν έχει τόση σημασία για πόσο καιρό σκοπεύετε να το κάνετε.

Σε τελική ανάλυση, οποιαδήποτε άσκηση είναι καλύτερη από τη μη άσκηση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να ξεφεύγετε με μόλις 30 λεπτά άσκησης την ημέρα. Η απώλεια βάρους δεν χρειάζεται να είναι κάτι το πάρα πολύ δύσκολο, ούτε να λαμβάνει πάρα πολύ χρόνο. Θα πρέπει να είστε σε θέση να χάσετε βάρος κάνοντας γυμναστική αποτελεσματικά με μια ρουτίνα σε λιγότερο από 30 λεπτά.



Πολλά προϊόντα και δίαιτες ισχυρίζονται ότι θα είστε σε θέση να επιτύχετε απώλεια βάρους χωρίς άσκηση.


Αλλά όλα αυτά πωλούν απλά ψεύτικα όνειρα.


Πολλοί άνθρωποι θέλουν να χάσουν κιλά αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν σκληρά για αυτό. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότεροι ανακαλύπτουν σχέδια και τρόπους για να απευθυνθούν προς αυτούς τους ανθρώπους.



Το γεγονός είναι ότι αν θέλετε να επιτύχετε την απώλεια βάρους, θα χρειαστεί να κάνετε την επίμονη προσπάθεια που απαιτείται.


Και πρέπει να θυμάστε πως όσα περισσότερα κιλά θέλετε να χάσετε τόσο περισσότερη ώρα θα πρέπει να γυμναστείτε.


Διαφορετικά, δεν θα επιτύχετε τα επιθυμητά επίπεδα για την επίτευξη των στόχων σας.



Χρειάζεται να έχετε μια συνεπή προσέγγιση, προκειμένου να είστε αποτελεσματικοί.


Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι μοναχική, ως εκ τούτου, συνιστάται να βρείτε κάποιον που να σας υποστηρίξει σε αυτή σας την προσπάθεια και γιατί όχι να χάσετε μαζί κιλά.


Αν δεν μπορέσετε να γυμναστείτε μια μέρα, θα πρέπει να έχετε κάποιον εκεί να σας το υπενθυμίσει και ο ένας να στηρίζει τον άλλον. Αυτό τον ρόλο μπορεί να τον έχει κάποιος φίλος ή ακόμα και κάποιος προσωπικός γυμναστής.

Γι’ αυτό και συνήθως λειτουργεί καλύτερα μια συνδρομή σε ένα γυμναστήριο
, παρά η άσκηση στο σπίτι ή μόνοι σας. Θα πρέπει να έχετε κάποιον εκεί να σας επισημαίνει όταν λουφάρετε και όταν δεν είστε συνεπείς.

Διαφορετικά, μπορεί να το αναβάλλετε και να χάσετε κάθε ενδιαφέρον για την απώλεια βάρους. Έχοντας κάποιον στο πλάι σας σε αυτό το ταξίδι, μπορεί να κάνει τη διαφορά στο να σας βοηθήσει να επιτευχθεί ο τελικός σας στόχος και να στεφτεί με επιτυχία.



Παρόλα αυτά, αν είστε άτομα αρκετά πειθαρχημένα μπορείτε να τα καταφέρετε και μόνοι σας.


Μπορείτε να βάλετε ένα συγκεκριμένο ωράριο κάθε μέρα όπου θα πηγαίνετε για έναν περίπατο σε ένα μέρος που σας αρέσει πολύ, μόνοι ή και με παρέα.


Μπορείτε να κάνετε τρεις διαφορετικούς περιπάτους τρεις φορές την μέρα, σε αγαπημένα μέρη κοντά στο σπίτι, στη δουλειά σας, σε μια αγαπημένη διαδρομή σε πάρκο ή δίπλα στη θάλασσα. Μπορείτε να δοκιμάσετε ασκήσεις από το ίντερνετ αερόμπικ, πιλάτες, γιόγκα, ή ακόμα και διάδρομο μία συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα στο σπίτι σας, και να είστε συνεπείς σε αυτήν την ώρα κάθε μέρα, για να μπορέσετε να έχετε αποτελέσματα. Δοκιμάστε τα όλα και όλο και κάτι θα σας βοηθήσει από αυτά.

Αλλά πάνω από όλα προσπαθήστε να το κάνετε καθημερινά για όση ώρα αντέχετε. Ξεκινήστε με λιγότερα λεπτά στην αρχή και μετά όσο περνάει ο καιρός αυξήστε την ώρα, ανάλογα και με τις αντοχές σας.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Δοκιμάστε για την καθημερινη ομορφια σας ένα διαφορετικό χτενισμα που δεν χρειάζεται πολύ ώρα – Αλλάξτε στυλ στα μαλλια σας με αλογοουρα με πλεξιδες

-
Υπολογίστε τις θερμιδες των γευματων σας για να χάσετε βάρος πιο εύκολα και να διευκολύνετε την ομορφια σας

-
Αποκτήστε λίγο πιο επίπεδη κοιλιά μέσα σε μια μέρα για να βοηθήσετε την ομορφια του σωματος σας όταν έχετε ένα σημαντικό γεγονός – Τροφες που πρέπει να τρώτε και εκείνες που πρέπει να αποφύγετε

-
Θέλετε να αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας; Κάντε μια ταχεία διαιτα - διατροφη αποτοξίνωσης για να νιώθετε και να φαίνεστε πιο ομορφοι


 

                       

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η