Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Διαιτα με βάση τους υδατανθρακες για μια σωστή διαιτα – διατροφη όπου προάγει την υγεια και την ομορφια του σωματος – Βασικές τροφες
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Ποιός λέει ότι δεν υπάρχουν διαιτες που βασίζονται στους σωστούς υδατανθρακες για την ομορφια μας;

Οι ειδικοί στη διατροφη υπογραμμίζουν τη σημασία των απαραίτητων υδατανθράκων για τον οργανισμό και το γεγονός ότι ορισμένοι από αυτούς πραγματικά βοηθούν στη ταχεία καύση των λιπών για τη διατηρηση ενός ομορφου σωματος.

Μερικοί υδατανθρακες περιέχουν μια ουσία που ονομάζεται ανθεκτικό άμυλο, το οποίο, αν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες βοηθά στην απώλεια βάρους.

Σε αντίθεση με άλλες διαιτες που σας κάνουν να πεινάτε και να εξασθενούν τον οργανισμό σας, η διαιτα - διατροφη που βασίζεται σε υδατανθρακες είναι αποτελεσματική σε μακροπρόθεσμη βάση.




Σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες τροφές που περιέχουν υδατανθρακες με ανθεκτικό άμυλο:


Μπανάνες

Είναι μια εξαιρετική πηγή καλίου.

Οι μπανάνες χωνεύονται αργά και εξασφαλίζουν την απαραίτητη ενέργεια για ολόκληρη την ημέρα.

Επιπλέον, περιέχουν αμινοξέα που μετατρέπονται σε σεροτονίνη από τη στιγμή που εισέρχονται στον οργανισμό σας και αυτό προσφέρει μια καλή διάθεση.

- Ανθεκτικό άμυλο: 4,7 γραμμάρια/μπανάνα (περίπου)







Νιφάδες βρώμης

Μια εξαιρετική επιλογή για το πρωινό σας είναι οι νιφάδες βρώμης.

Μια κανονική μερίδα, που σερβίρεται με γάλα, περιέχει περίπου 25 γραμμάρια υδατάνθρακες, από τα οποία μια πολύ μικρή ποσότητα αντιπροσωπεύεται από τη ζάχαρη.

Όσο για τα υπόλοιπα, οι νιφάδες βρώμης γίνονται μόνο από ζωτικές ίνες για την υγιή δραστηριότητα του οργανισμού σας.

- Ανθεκτικό άμυλο: 4 γραμμάρια/130 γραμμάρια νιφάδες βρώμης


Λευκό φασόλι


Το φασόλι περιέχει βιταμίνες, μέταλλα και διαλυτές ίνες που χωνεύονται αργά.


Είναι μια απαραίτητη τροφή στην πρόληψη ασθενειών του πεπτικού συστήματος.

Για να μην αναφέρουμε ότι σε 250 γραμμάρια λευκό φασόλι βρίσκετε περίπου 55 γραμμάρια υδατανθράκων.

- Ανθεκτικό άμυλο: 3,8 γραμμάρια/125 γραμμάρια λευκό φασόλι


Φακή

Πλούσια σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες
.

Η φακή είναι μια πολύ υγιεινή επιλογή σε κάθε δίαιτα.

250 γραμμάρια μαγειρεμένες φακές περιέχουν περίπου 200 θερμίδες, 40 γραμμάρια υδατάνθρακες και 18 γραμμάρια πρωτεΐνες.


- Ανθεκτικό άμυλο:
3,4 γραμμάρια/125 γραμμάρια φακής


Πατάτες

Ναι, μπορείτε να φάτε στο δείπνο ψητές πατάτες.


Αλλά δεν χρειάζεται να προσθέσετε κρέμα ή κέτσαπ και περιορίστε τον εαυτό σας σε δύο μόνο.

Είναι πλήρεις, ανασταλτικές για την όρεξη και είναι ένα πραγματικό απόθεμα ενέργειας.

Όλα αυτά εκτός από το γεγονός ότι οι πατάτες είναι πολύ πλούσιες σε αμινοξέα και ανθεκτικό άμυλο.


- Ανθεκτικό άμυλο:
3,2 γραμμάρια/1 πατάτα


Κριθάρι

Το κριθάρι περιέχει διαλυτές ίνες αλλά επίσης και αδιάλυτες.

Και οι δύο τύποι ινών είναι πολύ σημαντικοί στην πρόληψη ορισμένων καρδιαγγειακών παθήσεων.

Μειώνουν το επίπεδο της χοληστερόλης από το αίμα σας.

Επίσης, το κριθάρι είναι μια πολύ πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών και ψευδαργύρου, φωσφόρου, μαγνησίου και σιδήρου.

- Ανθεκτικό άμυλο: 1.9 γραμμάρια/125 γραμμάρια κριθαριού


Καστανό ρύζι


Ανάλογα με το πώς είναι μαγειρεμένο το καστανό ρύζι μπορεί να είναι πιο νόστιμο από ότι άλλα μενού με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη.

Είναι πολύ σημαντικό για σας να ξέρετε ότι το καστανό ρύζι βοηθά πολύ στη μείωση του επιπέδου της χοληστερόλης από το αίμα, ότι περιέχει πρωτεΐνες και ότι κατατάσσεται ανάμεσα στις τροφές με την υψηλότερη συγκέντρωση αμύλου.

- Ανθεκτικό άμυλο: 1,7 γραμμάρια/125 γραμμάρια καστανό ρύζι.


Καταλήγοντας εξηγούμαι πως οι υδατάνθρακες όχι μόνο είναι μια μεγάλη πηγή ενέργειας, αλλά χωνεύονται αργά και σας εξασφαλίζουν ενέργεια για όλη την ημέρα.

Αυτό αναστέλλει την όρεξή σας, αλλά σας βοηθάει επίσης στην ταχύτερη καύση των λιπών.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να αρνηθείτε μια μερίδα πατάτες φούρνου ή μια μπανάνα, σκεφτείτε το ξανά.

Φυσικά, αποκλείονται οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες όπως είδατε από αυτή τη λίστα.

Καλή τύχη!




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές ασκησεις για μυϊκή τόνωση σε οπισθια, κοιλιακους, χερια για να διατηρησετε την ομορφια στο σωμα σας

-
Θέλετε να βελτιώσετε την ομορφια του σωματος σας και να απαλλαγείτε από την κυτταριτιδα; Κάντε μασαζ και δεν θα το μετανιώσετε

-
Τροφες που θα μπορούσαν να καταστρέψουν το προγραμμα γυμναστικης σας και κατ’ επέκταση την ομορφια σας

-
9 «πρέπει» που θέλετε να έχετε στην κουζινα σας για να χάσετε ή για να διατηρήσετε το βαρος σας και την ομορφια σας


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η