Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
9 «πρέπει» που θέλετε να έχετε στην κουζινα σας για να χάσετε ή για να διατηρήσετε το βαρος σας και την ομορφια σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Αννα Β.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Οι διακοπες τελείωσαν και μπορεί να έχετε πάρει κάποια παραπάνω κιλα και να νιώθετε ανασφάλεια για την εξωτερική ομορφια σας.


Ήρθε η ώρα που θα πρέπει να επανέλθετε και να διατηρήσετε τα σωστά κιλά για την ομορφια και την υγεια σας.


Η κουζινα είναι η καρδιά του σπιτιού αλλά είναι επίσης ο τόπος που μπορεί να σας κάνει καλό ή κακό στο τομέα της απώλειας βάρους, της διαιτας και διατροφης σας.



Θα πρέπει να διατηρήσετε, λοιπόν, καλές συνήθειες ξεκινώντας από την κουζινα σας προκειμένου να είστε στα ιδανικα κιλα σας.

Ρίξτε μια ματιά στα σημαντικότερα «πρέπει» που θέλετε να έχετε στην κουζινα σας.



Κάντε τα φρούτα το ίδιο προσιτά όσο ένα σακουλάκι πατατάκια


Πλύνετε, κόψτε και φυλάξτε φρούτα.

Καθαρίστε, πλύνετε και κόψτε σε κομματάκια σταφύλια, πεπόνια, ακτινίδια, ανανά, μήλα σε ταπεράκια ή σε σακουλάκια στο ψυγείο, ώστε να είναι εύκολο να τα παίρνετε και να τα τρώτε στο σπίτι ή εκτός σπιτιού.

Βεβαιωθείτε ότι βρίσκονται ακριβώς μπροστά στο ύψος των ματιών
, ώστε να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπετε όταν ανοίγετε την πόρτα του ψυγείου. Αυτό θα σας κάνει να τα προτιμάτε από κάτι ανθυγιεινό.





Ετοιμάστε μια μεγάλη πιατέλα με σαλάτα

Τρώγοντας μια σαλάτα πριν από το δείπνο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας χορτάσει.


Με αυτόν τον τρόπο θα φάτε λιγότερο από το κυρίως πιάτο, αλλά η προετοιμασία της κάθε βράδυ παίρνει τόσο πολύ χρόνο που είναι δελεαστικό να την παρακάμψετε.

Βεβαιωθείτε ότι τρώτε ένα μπολ χόρτα ή σαλάτα της αρεσκείας σας μεσημέρι – βράδυ πριν κάθε γεύμα
, φτιάχνοντας μια πολύ μεγάλη ποσότητα και τοποθετώντας τη στο ψυγείο σε ένα μεγάλο τάπερ στην αρχή της εβδομάδας.

Να τρώτε μια σαλάτα με το γεύμα
- αν είναι ήδη έτοιμη – απλά πάρτε μια μεγάλη κουταλιά από το μπολ, γαρνίρετε με βινεγκρέτ, και απολαύστε.



Έχετε δοσομετρητές στον πάγκο

Μετρώντας το φαγητό σας θα κρατήσετε τις μερίδες υπό έλεγχο.


Από τη στιγμή που η υπερεκτιμημένη ποσότητα σερβιρίσματος είναι ένας τεράστιος λόγος που οι άνθρωποι δεν χάνουν βάρος. Βλέποντας τους δοσομετρητές στον πάγκο της κουζίνας σας θα είναι μια οπτική υπενθύμιση να μην ξεχνάτε να τους χρησιμοποιήσετε.

Άλλος ένας τρόπος είναι να αλλάξετε το πιάτο που τρώτε. Αγοράστε μικρότερα πιάτα ή φροντίστε να τρώτε στο αμέσως μικρότερο μέγεθος. Βάλτε όλο το φαί που θα φάτε σε κάθε γεύμα μέσα σε αυτό το πιάτο, συμπεριλαμβανομένου και την σαλάτας, του ψωμιού, των τυριών, οτιδήποτε φάτε για να μπορείτε να μετράτε την ποσότητα που τρώτε. Και φυσικά μην ξαναγεμίσετε το πιάτο σας μόλις τελειώσει. Περιμένετε για το επόμενο γεύμα.


Προπαρασκευασμένες συσκευασίες σνακ

Ξέρετε τί συμβαίνει όταν τρώτε τσιπς ή κράκερ από το κουτί ή το σακουλάκι τους;


Ουσιαστικά καταλήγετε να τα καθαρίσετε όλα!

Πάρτε τα αγαπημένα σας υγιεινά σνακ όπως ξηρούς καρπούς, ποπ κορν, τυριά και φρέσκα φρούτα και φτιάξτε συσκευασίες, σακουλάκια των περίπου 100 ή 150 θερμίδων ή μιας χούφτας, που να μπορείτε να κρατήσετε στο ντουλάπι ή στο ψυγείο σας. Και φάτε μόνο την συγκεκριμένη ποσότητα αποφεύγοντας να ανοίξετε και το επόμενο σακουλάκι.



Απαλλαγείτε από τα ανθυγιεινά τρόφιμα


Μόνο αν δεν τα βλέπετε μπροστά σας θα μπορείτε να αποφύγετε την κατανάλωσή τους.


Προσπαθήστε να ξεκινήσετε με το να μην τα αγοράζετε. Μπορεί οι γονείς σας, τα αδέλφια σας, ο σύζυγος ή τα παιδιά σας να είναι οπαδοί ενός κουτιού αναψυκτικού ή ενός μπολ παγωτού μπισκότων περιστασιακά (όλα με μπόλικη ζάχαρη άρα και θερμίδες), αλλά αν αυτά είναι μέσα στα χέρια σας είναι γραφτό να τα αναζητάτε κι εσείς.

Πετάξτε ή απομακρύνετε τα «σκουπίδια»
γιατί αν δεν είναι στην κουζίνα σας δεν μπορείτε να μπείτε στον πειρασμό να τα καταναλώσετε.



Χρησιμοποιήστε μικρότερου μεγέθους πιατέλες

Όταν προετοιμάζουμε ένα πιάτο φαγητό, αισθανόμαστε την ανάγκη να το γεμίσουμε εντελώς.


Αν ξεκινήσετε με μια μικρότερου μεγέθους σαλάτας πιατέλα υπάρχει μόνο τόσο που μπορείτε να συσσωρεύσετε, οπότε θα καταλήξετε στη κατανάλωση λιγότερων θερμίδων.



Πάγωμα φρούτων και λαχανικών που δεν θα καταναλώσετε άμεσα

Αγοράστε μεγαλύτερες τσάντες φρούτων και λαχανικών.


Πλύνετε, κόψτε τα σε κομματάκια και φυλάξτε τα σε σακουλάκια στην κατάψυξη για να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε όταν δεν θα έχετε τίποτα φρέσκο και υγιεινό να φάτε σε μια στιγμή πείνας ανάμεσα στα γεύματα.

Δεν θα κάνετε μόνο οικονομία όταν αγοράζετε χύμα, αλλά θα τα έχετε και άμεσα ώστε να τα προσθέσετε στο γιαούρτι, στο γάλα ακόμα και στα ζυμαρικά, στις σούπες και στις ομελέτες σας.


Διπλασιάστε ή και τριπλασιάστε τη συνταγή

Όταν μαγειρεύετε καλό θα ήταν να μην φτιάχνετε μόνο τόσο όσο για ένα γεύμα.


Αν για παράδειγμα μαγειρεύετε όσπρια ή λαχανικά, μπορείτε να τα μαγειρέψετε σε μεγαλύτερη κατσαρόλα και γλιτώνετε χρόνο αλλά με το να αποθηκεύετε στην κατάψυξη την παραπάνω ποσότητα έχετε ένα έτοιμο, υγιεινό φαγητό για όποτε το χρειαστείτε και δεν προλαβαίνετε να μαγειρέψετε.

Πακετάρετε το περίσσευμα σε ταπεράκια
που να μπορείτε εύκολα να αρπάξετε για τα γεύματα των επόμενων ημερών.

Αν το γεύμα ή το δείπνο σας είναι ήδη έτοιμο, δεν θα χρειαστεί να καταφύγετε σε ανθυγιεινό πακέτο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το ξεπαγώσετε ή να βάλετε να ζεσταθεί και να το φάτε επιτόπου.



Βάλτε το ταψί ή την κατσαρόλα με το φαγητό μακριά από το πιάτο σας προτού καθίσετε να φάτε


Δεν χρειάζεται να είναι κοντά σας γιατί δεν θα φάτε την ποσότητα που έχετε κανονίσει να φάτε.


Αφού έχετε ψήσει ένα καταπληκτικό φαγητό σερβίρετε το πιάτο σας με μια κατάλληλη μερίδα και στη συνέχεια τυλίξτε το υπόλοιπο και βάλτε το στο ψυγείο ή αν δεν έχετε κρυώσει ακόμα μέσα στον φούρνο ή γενικότερα κάπου μακριά από το τραπέζι και το πιάτο σας. Αν το αφήσετε κοντά σας, είναι πολύ πιθανό να βάλετε και δεύτερο ή και τρίτο πιάτο, γεγονός που είναι καθαρά από λιγούρα και όχι από πείνα.


Θυμηθείτε τον βασικό κανόνα της σωστής διατροφής που είναι πως πρέπει να τρώτε όταν πεινάτε και όχι από λιγούρα! Την ίδια γεύση παίρνετε με την πρώτη μπουκιά, την ίδια και με την τελευταία.

Φροντίστε επίσης να σηκώνεστε από το τραπέζι με το στομάχι μισογεμάτο και όχι φουσκωμένοι. 




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:


- Για να είμαστε ομορφοι πρέπει να έχουμε το κατάλληλο σωμα - Πρόγραμμα σωστής Διαιτας-Διατροφης για επίπεδη κοιλια

-
Θέλετε να χάσετε βαρος πιο εύκολα και να δείχνετε πάντα ομορφοι; Ξεκουραστείτε!

-
Ομορφια, διαιτα, διατροφη και στρες – Μπορούμε να νικήσουμε το στρες με τη σωστή διαιτα-διατροφη; Ποιες τροφες βοηθούν;

-
Διαιτα αποτοξίνωσης χωρίς θυσίες για μια καλύτερη διατροφη και ομορφια στο δερμα


 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η