Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 




 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ομορφια, διαιτα, διατροφη και στρες – Μπορούμε να νικήσουμε το στρες με τη σωστή διαιτα-διατροφη; Ποιες τροφες βοηθούν;
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Αν και φαινομενικά δεν υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ του αγχους και της διαιτας-διατροφης μας, στην πραγματικότητα, το υπερβολικό αγχος επηρεάζει την ομορφια, την υγεια μας και ό,τι τρώμε μπορεί να πιέσει τον οργανισμο μας.


Επιπλέον, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επηρεάζονται από το στρες και αναζητούν λύσεις συνεχώς για να κερδίσουν τον αγώνα εναντίον αυτής της παθολογικής κατάστασης.

Όλες οι στρατηγικές για τη μείωσή του στρες έχουν να κάνουν με τη «διαχείριση του αγχους».



Εδώ, σας παρουσιάζουμε μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές: μια σωστή διαιτα, διατροφη, με άλλα λόγια τί μπορούμε να φάμε για να το νικήσουμε.



           


Διατροφή εναντίον άγχους: Πώς θα το νικήσει;


Το φαγητό μπορεί να δαμάσει το άγχος με πολλά μέσα.


Για παράδειγμα, τα λεγόμενα «τρόφιμα άνεσης» (ένα μπολ νιφάδες βρώμης) αυξάνουν το επίπεδο της σεροτονίνης, μια ουσία με χαλαρωτικά αποτελέσματα.

Άλλα τρόφιμα μπορούν να μειώσουν το επίπεδο της κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες), το επίπεδο της αδρεναλίνης ή άλλα είδη ορμονών που «σαμποτάρουν» τον οργανισμό σας.

Επιπλέον, ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής στηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνει την αρτηριακή πίεση, καταβάλλοντας τις επιπτώσεις του άγχους με έμμεσο τρόπο.



Οι τροφες που καταπολεμάνε το στρες


- Σύνθετοι υδατάνθρακες

Υπάρχει ένας «χρυσός» κανόνας που λέει ότι όλοι οι υδατάνθρακες καθορίζουν το μυαλό να παράγει περισσότερη σεροτονίνη.

Για μια σταθερή προμήθεια συνιστάται να τρώτε σύνθετους υδατάνθρακες που είναι πιο εύκολοι και ταχύτεροι στη χώνεψη.

Δημητριακά ολικής αλέσεως, ψωμί, ζυμαρικά και νιφάδες βρώμης.

Οι υδατάνθρακες από τα προϊόντα αυτά θα σας δώσουν μια γενική κατάσταση ευχαρίστησης επειδή έχουν επίσης τη δυνατότητα της σταθεροποίησης του επιπέδου του σακχάρου από το σώμα.




- Απλοί υδατάνθρακες


Αν και πολλοί διαιτολόγοι τους συστήνουν για να νικήσουν το άγχος, οι απλοί υδατάνθρακες - γλυκά και ποτά - δεν είναι και τόσο καλοί.


Αν τους «μετατρέψετε» σε συνήθεια θα πληρώσετε ένα πάρα πολύ υψηλό και επικίνδυνο τίμημα για το σώμα σας τελικά.




- Πορτοκάλια


Επειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C.


Τα πορτοκάλια μειώνουν το επίπεδο των ορμονών του στρες, σταθεροποιώντας το ανοσοποιητικό σύστημα.




- Σπανάκι


Το πολύ λίγο μαγνήσιο στον οργανισμό σας προκαλεί πονοκεφάλους και κόπωση, συμπτώματα του στρες.


Γι' αυτό ένα φλιτζάνι σπανάκι είναι ο πιο σύντομος τρόπος για την ολοκλήρωση της απαιτούμενης ποσότητας του μαγνησίου.

Από καιρό σε καιρό, το σπανάκι μπορεί να αντικατασταθεί από βρασμένη σόγια, σολομό ή λαχανικά με πράσινα φύλλα.



-
Λιπαρά ψάρια

Η βιταμίνη Ω3 και τα λιπαρά οξέα από τα ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος, μπορεί να αποτρέψουν την παρουσία των ορμονών του στρες.

Προστατεύοντας παράλληλα τις καρδιακές παθήσεις και τις διαταραχές της διάθεσης.

Συνιστώνται 3 μερίδες λιπαρών ψαριών τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.



- Το μαύρο τσάι

Βοηθάει αρκετά τελικά.

Μια πρόσφατη μελέτη απέδειξε ότι αυτοί που έπιναν μαύρο τσάι, 4 φλιτζάνια την ημέρα, για 6 εβδομάδες, εμφάνισαν συναισθήματα χαλάρωσης και χαμηλότερο επίπεδο κορτιζόλης.




- Φιστίκια και φρούτα 


Τα φιστίκια Αιγίνης και τα φρούτα με ξυλώδες κάλυμμα ή οι σπόροι είναι αποτελεσματικοί και υγιείς προμηθευτές λίπους.


Τα φιστίκια Αιγίνης, τα καρύδια και τα αμύγδαλα μπορούν να βοηθήσουν στην καθημερινή μείωση της χοληστερίνης, στη πρόληψη του διαβήτη και να προστατεύουν από συμπτώματα άγχους.



- Αβοκάντο

Το Κάλιο μειώνει την αρτηριακή πίεση.


Μισό αβοκάντο έχει περισσότερο κάλιο από μια μπανάνα.

Όταν το στρες επηρεάζει την κοινωνική σας ζωή μια μερίδα αβοκάντο μπορεί επίσης να είναι μια υγιής εναλλακτική λύση.



- Ωμά λαχανικά

Τρώγοντας σέλινο, καρότα και γενικότερα ωμά λαχανικά βοηθά στην απελευθέρωση της έντασης και στη μείωση των επιπέδων του στρες.




- Γάλα


Το ασβέστιο μειώνει το άγχος και εξισορροπεί την κακοδιαθεσία.


Οι διατροφολόγοι συνιστούν να προτιμάτε το αποβουτυρωμένο γάλα.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Διαιτα αποτοξίνωσης χωρίς θυσίες για μια καλύτερη διατροφη και ομορφια στο δερμα

-
Η μεσογειακη διατροφη βοηθάει τη διαιτα μας να είναι υγιεινη και καλή για την ομορφια μας – Προτιμήστε τη!

-
Διαιτα και διατροφη πριν από το γαμο για να νιώθετε αλλά και για να δείχνετε πιο ομορφες από ποτέ

-
Ρουχα κατάλληλα για να φορέσετε στο πρώτο ραντεβού και να τονώσετε την ομορφια σας – Τι να διαλέξετε και πώς

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η