Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Διαιτα αποτοξίνωσης χωρίς θυσίες για μια καλύτερη διατροφη και ομορφια στο δερμα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Βασιλική Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για εκείνους που θέλουν να αποτοξινωθούν χωρίς θυσίες, αλλά την ίδια στιγμή θέλουν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη μιας νέας και ελκυστικής διατροφής και ομορφιάς, αυτή είναι μια από τις καλύτερες διαιτες.

Θα βελτιώσετε τη σιλουέτα σας και την ομορφια του δέρματος και θα νιώθετε καλύτερα.



Βασικοί κανόνες


- Προσπαθήστε να αποφύγετε ή ακόμα και να απομακρύνετε προϊόντα που δεν είναι βιολογικά.



- Μειώστε τροφές που προκαλούν οξύτητα στον οργανισμό, ο οποίος είναι προγραμματισμένος να λειτουργεί καλύτερα όταν έχει αλκαλικό ρΗ.

- Αποφύγετε το κρέας, το τυρί, την απλή ζάχαρη (γλυκόζη) και εξευγενισμένα προϊόντα σιταριού, το αλκοόλ, τον καφέ, το πρόχειρο φαγητό.



- Αυξήστε την ποσότητα των προϊόντων με χαμηλό pH:
φρέσκα βότανα, φύτρες, λαχανικά, σπόρους, αμύγδαλα, quinoa, δημητριακά.

- Αφήστε τα γλυκά για τις πρώτες 15 ημέρες, μετά προσπαθήστε να μειώσετε την κατανάλωσή τους σε μία φορά την εβδομάδα.
Αν δεν θέλετε να τα αφήσετε ενδείκνυται να τρώτε τροφές πλούσιες σε σύνθετη ζάχαρη, όπως οι μπανάνες, τα αμύγδαλα, σπόρους, νιφάδες δημητριακών.


- Αποφύγετε το τυρί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Για την αντιστάθμιση της έλλειψης ασβεστίου συνιστάται να συνηθίσετε τον οργανισμό σας στα αμύγδαλα και το γάλα αμυγδάλου, τα λαχανικά και τα δημητριακά.
Ακόμα και τα φύκια είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και εύκολα αφομοιώνονται.


- Συνιστάται η προσθήκη ενός κομματιού kombu (ένα είδος φυκιών)
όταν μαγειρεύετε τα γεύματά σας με δημητριακά, λαχανικά και βότανα.

- Μειώστε τις πρωτεΐνες ζωικής προέλευσης και συνεχίστε την κατανάλωση μικρής ποσότητας 150 γραμμαρίων ψαριών ή λευκών κρεάτων.

- Προσέξτε διάφορα είδη λιπών και εξαλείψτε τα κορεσμένα (μαργαρίνη, βούτυρο, κλπ.) και αυξήστε την κατανάλωση ακόρεστων ή πολυακόρεστων ελαίων (ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, λιναρόσπορο, σπόροι κολοκύθας, κλπ.).

- Επαναλαμβανόμενος καθαρισμός του εντέρου.

Φυσικά, ή υπό την εποπτεία, σε ένα εξειδικευμένο κέντρο.

- Καταναλώστε καθημερινά προβιοτικές τροφές όπως Yakult (προβιοτικό γάλα που παράγεται στην Ιαπωνία) και φυτικά ένζυμα (ωμά λαχανικά) για την αναγέννηση του εντερικού φράγματος.


Μενού (για 2 εβδομάδες)

Όταν ξυπνάτε
: ένα μεγάλο ποτήρι του νερού με το χυμό ενός λεμονιού! Αφρό από μάραθο, μαϊντανό και μήλο

Πρωινό
: πράσινο τσάι με λεμόνι! Ένα φλιτζάνι Budwig κρέμα σπόρων με φύτρα ή ένα σάντουιτς με κρέμα από αβοκάντο και φρέσκα φύτρα, λίγο μουστάρδα και χυμό λεμονιού.

Σνακ
: φρέσκο χυμό πορτοκαλιών ή γκρέιπφρουτ

Μεσημεριανό: λαχανικά με κρέμα γάλακτος, ένα πιάτο δημητριακά (π.χ. ρύζι), τα λαχανικά ψήνονται al dente με μια προσθήκη σάλτσας φτιαγμένης από ελαιόλαδο και αρωματικά βότανα.

Σνακ στις 16:00
: φρούτα (μήλα, παπάγια και βανίλια). Ορισμένα ωμά αμύγδαλα

Δείπνο
: σούπα λαχανικών (μόνο το υγρό) ή αραιωμένη κρέμα λαχανικών, με αρωματικά βότανα!

Λίγο πιο παχιά ψάρια 3 φορές την εβδομάδα
(όπως ταρτάρ σολομού, ρέγκα με μίγμα βοτάνων και λεμονιού) και, δύο φορές την εβδομάδα λευκό κρέας ή δύο αυγά ή κατσικίσιο τυρί (μία φορά την εβδομάδα) με ψητά λαχανικά της προτίμησής σας.



Συνταγές


Budwig κρέμα σπόρων με φύτρα
:
το βράδυ, θα βάλετε σε λίγο νερό 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο, 2 κουταλιές της σούπας σπόρους κολοκύθας, 2 κουταλιές της σούπας σουσάμι και 2 κουταλιές ηλιόσπορους.

Ελάχιστα, βάζετε σε λίγο νερό 2 κουταλιές της σούπας αμύγδαλα.

Το πρωί ξεφλουδίζετε τα αμύγδαλα, καθαρίζετε τους σπόρους και θα ανακατέψετε όλα αυτά με ένα ποτήρι γάλα ρυζιού, ένα μήλο ή ένα αχλάδι κομμένο σε κομμάτια και ένα κουτάλι της σούπας σιρόπι σφεντάμι.



Σούπα λαχανικών με αρωματικά βότανα: καθαρίζετε και κόβετε τα κολοκυθάκια, ένα αντίδι, ένα κρεμμύδι και το σέλινο.

Μπορείτε να τα βάλετε σε μια κατσαρόλα με 1,5 λίτρο νερού, με ένα κομμάτι της Komfu άλγη και τρία σκόρδα και τα βράζετε για 15 λεπτά.

Βάλτε τα στο μπλέντερ και μετά προσθέστε μαϊντανό, δεντρολίβανο, μαντζουράνα, και φασκόμηλο και ξαναβράστε τα για 5 λεπτά.


Ταρτάρ με σολομό:
κομμένα σε κομμάτια 300 γραμμάρια φιλέτο φρέσκου σολομού, προσθέστε 2 κουταλάκια του γλυκού παρθένο ελαιόλαδο, 2 κουταλάκια του γλυκού κρεμμύδι, μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι, άσπρο πιπέρι και το χυμό ενός λεμονιού.

Ανακατέψτε τα και βάλτε τα σε μια στρογγυλή πιατέλα.


Επιδόρπιο με μήλο και παπάγια: προετοιμάστε τα για τον ατμό, για 4 λεπτά, 2 ξεφλουδισμένα μήλα, κομμένα σε μικρά κομμάτια με μισή βανίλια ζαχαροκάλαμο.

Βάζετε το μήλο στο μπλέντερ με την παπάγια και τους σπόρους βανίλιας. Σερβίρεται κρύο.



Χρήσιμες πληροφορίες

Στην αρχή μια δίαιτα αποτοξίνωσης μπορεί να κουράσει το σώμα σας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να πάρετε βιταμίνες, C και μαγνησίου.

Για την τόνωση της αποτοξινωτικής δράσης μπορείτε να ασκήσετε κάποιο άθλημα, συνεχώς για τουλάχιστον 30 λεπτά, ακόμα και να περπατήσετε.

Για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων πηγαίνετε σε ένα χαμάμ ή για αποτοξινωτικό μασάζ, κάντε αγιουβέρδα ή μια συνεδρία σιάτσου.
 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Η μεσογειακη διατροφη βοηθάει τη διαιτα μας να είναι υγιεινη και καλή για την ομορφια μας – Προτιμήστε τη!

-
Διαιτα και διατροφη πριν από το γαμο για να νιώθετε αλλά και για να δείχνετε πιο ομορφες από ποτέ

-
Ρουχα κατάλληλα για να φορέσετε στο πρώτο ραντεβού και να τονώσετε την ομορφια σας – Τι να διαλέξετε και πώς

-
Η διαιτα Ντουκαν (Dukan) είναι η γαλλική απάντηση στις πρωτεϊνούχες διαιτες (όπως η Ατκινς) όπου βοηθούν την ομορφια, το χάσιμο βάρους και τη διατήρηση των κιλών μας

 

 

          

 

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η