Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Πώς θα «κάψετε» περισσότερες θερμιδες για να βελτιώσετε την ομορφια σας – Σημαντικές τροφες στη διαιτα που θα βοηθήσουν να τις «κάψετε» πιο γρήγορα
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Ματίνα Π.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Για την ομορφια αλλά και για την υγεια σας έχετε αποφασίσει να χάσετε βάρος και γι’ αυτό το λόγο έχετε γεμίσει ήδη το ψυγείο σας με υγιεινές τροφές; Παράλληλα για την ομορφια σας έχετε ξεκινήσει και γυμναστική, αλλά ακόμα δεν έχετε δει και πολλά αποτελέσματα παρά τη διαιτα που κάνετε; Αυτό συμβαίνει καθώς για να χάσετε βαρος δεν είναι αρκετό να μειώσετε το λιπος και τα γλυκα από τη διατροφη σας. Θα πρέπει να καταναλώνετε τροφές όπου σας γεμίζουν ενέργεια και τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σας προκειμένου να κάψει έξυπνα κάποιες θερμίδες.



Το να μειώσετε δραματικά το αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε, μπορεί να σας δώσει κάποια αποτελέσματα μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Κι αυτό, γιατί με τον καιρό το σώμα σας θα σταματήσει να χάνει βάρος (ακόμα κι αν δεν έχετε προλάβει να χάσετε τα κιλά που θέλετε) ενώ παράλληλα θέτετε την υγεία σας σε κίνδυνο όπου μπορεί να μεταφραστεί σε αναιμία, κούραση, μειωμένο ανοσοποιητικό σύστημα κ.ά.
 


Επιλέξτε μια έξυπνη δίαιτα

Η έξυπνη δίαιτα είναι εμπλουτισμένη με τροφές που περιέχουν όλες τις βιταμίνες, τις ίνες, τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός δίχως να στερείτε τροφές και στοιχεία που του είναι απολύτως απαραίτητα. Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσετε απαραιτήτως και καθημερινή άσκηση, είτε είναι οργανωμένα στο γυμναστήριο, είτε καθημερινό περπάτημα, τρέξιμο, ανέβασμα σκάλες κ.ά.


Παρακάτω σας δίνουμε μερικές τροφές που είναι υγιεινές και μπορούν να βοηθήσουν και τον μεταβολισμό σας.


Νιφάδες
βρώμης
Δίνουν πολύ εύκολα την αίσθηση πως έχετε γεμάτο στομάχι, δεν ανεβάζουν τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα και είναι γενικότερα πολύ υγιεινές.Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε καθημερινά τις νιφάδες βρόμης στη διατροφή σας, είτε ως πρωινό είτε ως βραδινό. Τρώγονται συνήθως με το γάλα ή με το γιαούρτι σας όπου μπορείτε να ανακατέψετε με άλλα φρέσκα ή ξερά φρούτα.


Αυγά

Μπορεί να υπάρχουν ενστάσεις λόγω του πολλοί πιστεύουν πως ανεβάζει τα επίπεδα της χοληστερίνης. Στην πραγματικότητα τα αυγά συμπεριλαμβάνονται στις καλύτερες τροφές για «κάψιμο» λίπους. Κι αυτό γιατί περιλαμβάνουν βιταμίνη Β12, η οποία είναι γνωστή πως βοηθάει στο «κάψιμο» του λίπους. Προτιμήστε να τα φάτε βραστά ή στον ατμό, δίχως να τα συνδυάσετε με άλλες τροφές μαζί.    


Σολομός

Ο σολομός είναι το τέλειο υποκατάστατο για το κόκκινο κρέας. Επειδή το κόκκινο κρέας δεν είναι και τόσο υγιεινό να το τρώτε συχνά, ο σολομός μπορεί να το αντικαταστήσει και να αποτελέσει το ελιξίριο της ομορφιάς και της υγείας σας. Δυναμώνει το σώμα και την ίδια ώρα συμβάλει στο «κάψιμο» του λίπους. Μην ξεχνάτε πως ακόμα και οι γιατροί συνιστούν να τρώτε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα ψάρι. Προτιμήστε τις περισσότερες μέρες τον σολομό.   


Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι από τα πιο σημαντικά λαχανικά λόγω της περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνη C. Μια βιταμίνη που βοηθάει στην αύξηση του μεταβολισμού και φυσικά αυτό είναι σημαντικό στο «κάψιμο» του λίπους. Επίσης τα υψηλά επίπεδα σε αντιοξειδωτικά που περιέχουν οι ντομάτες είναι πολύ καλά για την υγεία.  

Καρότα

Τα καρότα είναι σημαντικά για τη δίαιτα-διατροφή γιατί περιέχουν υψηλή ποσότητα βιταμίνης Α. Η βιταμίνη Α βοηθάει το σώμα να καθαρίσει, να αποτοξινωθεί και να αποβάλει πιο γρήγορα τα λίπη, γεγονός που χρειάζεται κάθε δίαιτα. Έτσι, με τη συχνή κατανάλωση σε καρότα θα αποβάλετε ευκολότερα τις τοξίνες και τα λίπη και μαζί και όλες τις βλαβερές ουσίες.

Λάχανο

Γι’ αυτό και η δίαιτα της λαχανόσουπας είναι από τις πιο διάσημες και πιο αποτελεσματικές δίαιτες. Το λάχανο είναι πολύ σημαντικό λαχανικό γιατί έχει αποτοξινωτικές ιδιότητες. Ενισχύει την κινητικότητα του εντέρου και τον μεταβολισμό.


Γενικότερα όταν κάνετε δίαιτα θα πρέπει να προσέχετε, να μην υπερβάλετε σε τίποτα, διατηρήστε τις ισορροπίες ανάμεσα στη δίαιτα και στη φυσική δραστηριότητα για να έχετε καλά αποτελέσματα. Καλή τύχη σε κάθε προσπάθεια.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Μικρά μυστικά ομορφιας για να δείχνετε πιο αδύνατοι με απλές και έξυπνες κινήσεις

> Θέλετε να χάσετε το λιπος της κοιλιας; Δείτε τι μπορείτε πραγματικά να κάνετε για μια πιο ομορφη κοιλια

> Σημαντικές λύσεις για τη θεραπεια της κυτταριτιδας για την ομορφια μας σε κάθε στάδιο, προχωρημένο ή μη

>
Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στα μαλλια μας και επηρεάζουν αρνητικά την ομορφια, την όλη εικόνα και την ψυχολογια μας

 

          

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η