Κεντρική Σελίδα Ψηφοφορίες Εκδόσεις Online Αγορές Επικοινωνία
   
Ομορφιά - ΔίαιταΥγείαΨυχολογίαFeng-ShuiΑγαπημέναΑστρολογίαΣχεσεις
 
Ομορφιά - Δίαιτα
Υγεία
Ψυχολογία
Feng-Shui
Αγαπημένα
Αστρολογία
Σχεσεις
Εκδόσεις
Ψηφοφορίες
Online Αγορές
 
 
Ομορφιά-Δίαιτα Περισσότερα άρθρα | Συνοπτική λίστα άρθρων |
 
Ακολουθήστε τη διαιτα του στρατου για να χάσετε βαρος και να διατηρήσετε την ομορφια σας
 
  Print this article E-mail this article to a friend   
Συγγραφέας: Γιώργος Κ.   Πηγή: ANEW.GR
   Σελίδα 1 από 1  
 

Αν δεν έχετε ακούσει ποτέ για τη διαιτα-διατροφη του στρατου προκειμένου να διατηρήσετε την ομορφια σας και αναρωτιέστε περί τίνος πρόκειται, τότε μην αναρωτιέστε άλλο.

Μπορεί να μην είστε πολύ εξοικειωμένοι με την ονομασία αυτού του προγράμματος διατροφης, αλλά θα πρέπει να το μάθετε κι αυτό αν θέλετε να έχετε όλα τα στοιχεία για να διατηρήσετε σε καλό επίπεδο την φυσική σας κατάσταση και την ομορφια σας.

Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι το πρόγραμμα είναι στην ουσία ένα διαιτητικό πλάνο διατροφης που απαιτεί από εσάς να καταναλώνετε χαμηλή ποσότητα θερμιδων.

Αυτή η διατροφη είναι πολύ χρήσιμη για τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για να μειώσει το βαρος σας αρκετά.


Έτσι, αν πραγματικά επιθυμείτε να χάσετε πολλά κιλά τότε, εκμεταλλευτείτε αυτό το προγράμματος διατροφής τώρα.

Βήματα για να ακολουθήσετε τη δίαιτα του στρατού.


Η δίαιτα του Στρατού είναι ουσιαστικά ένα οχταήμερο πρόγραμμα διατροφής, που απαιτεί από εσάς να τηρήσετε το παρακάτω μενού:


Πρώτη και Δεύτερη Μέρα:
Σας επιτρέπεται να καταναλώνετε δύο μήλα μαζί με ένα φλιτζάνι μαύρο τσάι ή καφέ, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.


Τρίτη και Τέταρτη Μέρα: Την τρίτη και τέταρτη ημέρα μπορείτε να φάτε τυρί μαζί με καφέ ή μαύρο τσάι, και πάλι σύμφωνα με την προσωπική σας επιλογή.


Πέμπτη και Έκτη Μέρα:
Συμπεριλάβετε κοτόπουλο στο γεύμα σας, και πιείτε τσάι ή καφέ το πρωί και το βράδυ.


Έβδομη και Όγδοη Μέρα:
Απολαύστε μια σαλάτα. Μπορείτε επίσης, να καταναλώσετε μαύρο τσάι και καφέ.




Το παραπάνω μενού αποτελεί σαφή ένδειξη του γεγονότος ότι η δίαιτα του στρατού είναι πραγματικά αυστηρή. Θα πρέπει να έχετε μεγάλη αποφασιστικότητα και να επιδείξετε μεγάλη πειθαρχία έτσι ώστε να την ακολουθήσετε για όσες μέρες θέλετε. Σας επιτρέπεται να φάτε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο για δύο συνεχείς ημέρες.

Αυτό το πρόγραμμα διατροφής δεν σας δίνει κανένα περιθώριο να καταναλώνετε υψηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμα. Επομένως, αν ακολουθήσετε αυτό το πρόγραμμα διατροφής κατά γράμμα, τότε θα χάσετε πολλά κιλά, δεδομένου ότι απαιτεί από εσάς να καταναλώνετε χαμηλή ποσότητα θερμίδων.



Ένας άλλος τύπος της Δίαιτας του Στρατού – μια παραλλαγή της
Εάν δεν επιθυμείτε να συνεχίσετε με το παραπάνω πρόγραμμα διατροφής, τότε μπορείτε να εξετάσετε έναν άλλο τύπο διαιτητικού προγράμματος του στρατού, το οποίο δεν είναι τόσο αυστηρό.

Μπορείτε να μεταβείτε σε ένα πρόγραμμα δίαιτας της
Mayo που περιλαμβάνει:



Για πρωινό: σας επιτρέπεται να καταναλώσετε δύο αυγά, δύο φέτες μπέικον, δύο ποτήρια νερό, και μια μικρή ποσότητα χυμού γκρέιπφρουτ που δεν είναι πολύ γλυκό.


Κατά τη διάρκεια του γεύματος:
μπορείτε να απολαύσετε κρέας, σαλάτα και χυμό γκρέιπφρουτ.


Το δείπνο: θα είναι παρόμοιο με το μεσημεριανό. Ωστόσο, μια συνταγή λαχανικών μπορεί να αντικαταστήσει τη σαλάτα.



Συνεπώς, η φιλοσοφία της δίαιτας αυτής είναι να καταναλώνετε χαμηλή ποσότητα υδατανθράκων και λιγότερες θερμίδες. Αυτή η δίαιτα αποτελείται από περισσότερα τρόφιμα σε σύγκριση με το παραπάνω πρόγραμμα διατροφής. Ωστόσο, και οι δύο απαιτούν από εσάς να έχετε απόλυτη πειθαρχεία, δύναμη και αυτοπεποίθηση, πριν ξεκινήσετε τη δίαιτα.

Πρέπει επίσης να θυμόσαστε ότι και τα δύο αυτά προγράμματα διατροφής, απαιτούν να καταναλώνετε πολύ λίγη ποσότητα θερμίδων
, το οποίο δεν είναι πολύ υγιές. Υπάρχει πιθανότητα να υποφέρετε από ερεθισμούς, κόπωση και θα αισθανθείτε πραγματικά πεινασμένοι. Αλλά, εάν θέλετε ειλικρινά να χάσετε βάρος, τότε καλό είναι να τηρήσετε αυτή τη δίαιτα για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Μετά την ολοκλήρωση των οκτώ ημερών, μπορείτε να επιστρέψετε στις καθημερινές σας διατροφικές συνήθειες και να καταναλώνετε τρόφιμα με ένα πολύ πιο ισορροπημένο τρόπο.

Μπορείτε επίσης να γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο ή να επιδοθείτε σε κάποιες ελαφριές ασκήσεις για καλύτερα αποτελέσματα
. Σε κάθε περίπτωση και ιδιαίτερα αν έχετε κάποιο ιατρικό πρόβλημα καλύτερα να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν την ξεκινήσετε.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

- Λάθη που κάνουμε και μπορούμε να αποφύγουμε όταν γυμναζόμαστε για να έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε

- Πλεονεκτήματα του πιλατες για την ομορφια σας όταν κάνετε μια σωστή διαιτα – διατροφη - Τι είναι αυτό που κάνει το πιλατες να ξεχωρίζει;

- Πώς να χρησιμοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο μια πρεσα, ένα σιδερο μαλλιών για ομορφα μαλλια ίσια ή με μπουκλες

- Τί πρέπει να γνωρίζετε για το φυσικο-μεταλλικο μακιγιαζ και τα φυσικα καλλυντικα


       

 
 
Custom Search
 
Δ Ι Α Φ Η Μ Ι Σ Η